afstemning: Hvornår testede I positivt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

H+S Skjolgborg.

jeg var 6+3 med min stor søn, 4+0 med min datter, og 4+2  med min lille søn på nu 20 mdr.

Men den de to sidste var jeg begge gange 3 dage korter henne det ville sige 3+5 og 3+6 efter scanningerne.

Så jeg hved hvad datoer alle 3 børn er lave på kan nemlig ikke være andre datoer hihi..

Prøv dog bare af test hvis ikke den vister nået så teste igen om en lille uge ca.Det gjorede jeg.Med min stor søn gad den bare ikke komme..øvøv..

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

bubba

Henriette1976 skriver:

jeg var 6+3 med min stor søn, 4+0 med min datter, og 4+2  med min lille søn på nu 20 mdr.

Men den de to sidste var jeg begge gange 3 dage korter henne det ville sige 3+5 og 3+6 efter scanningerne.

Så jeg hved hvad datoer alle 3 børn er lave på kan nemlig ikke være andre datoer hihi..

Prøv dog bare af test hvis ikke den vister nået så teste igen om en lille uge ca.Det gjorede jeg.Med min stor søn gad den bare ikke komme..øvøv..

Henriette

ok.. tak for det.. er bare ved at gå til af spænding.. Er der nogle af jer, der har oplevet en lille blødning mellem ÆL og mens uden at I har været gravide?

Anmeld

6. september 2011

Nolle

jeg blev gravid den dag jeg skulle have mit mens .. - så fandt ud af det ugen efter.. 

Anmeld

6. september 2011

MorDk

Jeg testede positivt ( I I ) da jeg  var gået 1 uges tid over...

Anmeld

6. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg testede begge gange ca. 3 dage efter, at jeg forventede mens

Anmeld

6. september 2011

smiley83

jeg gik ti dage over test dag og der var kun en meget utydelig streg, men den var god nok :-)

Anmeld

6. september 2011

chael

Med de 2 store, der testede jeg positiv på dagen for forventet mens.

Testede dagen i forvejen med begge, hvor den var negativ.

Så lige på dagen

Med den 3. der testede jeg først efter 3-4 dage, da jeg ikke vidste jeg var gravid

*Camilla 36+6

Anmeld

6. september 2011

Mor.til.stjernebørn

Jeg testede potivtivt på min testdag... Men blev sat 5 dage tilbage til NF-scanningen Så dvs. at jeg testede positivt dajeg var 3+2 Men held og lykke med det hele... Krydser fingre for dig

Anmeld

6. september 2011

Sof

Jeg var 7+? med min datter og denne gang var det 4+5, men min datter var heller ikke planlagt, det var bassen i maven 

Anmeld

6. september 2011

bubba

NovaNataly skriver:

Jeg testede potivtivt på min testdag... Men blev sat 5 dage tilbage til NF-scanningen Så dvs. at jeg testede positivt dajeg var 3+2 Men held og lykke med det hele... Krydser fingre for dig

hold da op.. Det var tidligt.. :-) 
må nok vente til jeg kommer lidt tættere på min testdag.. men F**K, hvor er der længe til!!
tak :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.