Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad mener du med testdag???
maria_wt skriver: Hvad mener du med testdag???
testdag = den dag du forventer din mens
Håber der er flere der vil stemme.. Hvis jeg kunne ville jeg stemme nu.. men har en uge til testdag.. åååhh, den ventetid
bubba skriver: Håber der er flere der vil stemme.. Hvis jeg kunne ville jeg stemme nu.. men har en uge til testdag.. åååhh, den ventetid
Prøv da bare nu Jeg testede svagt positivt 6 dage efter insemination. Havde allerede fornemmelser med mærkelige lugte og ømme bryster og da jeg alligevel havde en ekstra test til at ligge, afprøvede jeg dér. Der var en svag streg, som senere blev bekræftet på test-dagen.
Held og lykke
Kh Molly
Molly8 skriver: Prøv da bare nu Jeg testede svagt positivt 6 dage efter insemination. Havde allerede fornemmelser med mærkelige lugte og ømme bryster og da jeg alligevel havde en ekstra test til at ligge, afprøvede jeg dér. Der var en svag streg, som senere blev bekræftet på test-dagen. Held og lykke Kh Molly
Ja.. har lidt overvejet det.. Kunne godt være at jeg skulle tage en i morgen. Jeg har ikke rigtigt noget med lugte, smage og det prikker kun lidt i mone bryster.. det symptom jeg har er at jeg er træt.. Var til min mors 50 års her den anden dag og var nødt til at spørge min bror om jeg måtte kapre hans seng til en lur.. klokken var 21.30.!! men har bare SÅ træt
Jeg testede positiv 3 dage inden forventet mens
FrkLarsen skriver: Jeg testede positiv 3 dage inden forventet mens
Åha.. vil SÅ gerne teste nu.. er blevet rådet til at tage en test i morgen, så det gør jeg.. Men 5 dage før.. Det er næsten lidt for optimistisk.. Har læst at hormoner kan give en blødning mellem ÆL og mens.. Så der er ikke andet at gøre end at vente
4+2
3+3
3+1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128