afstemning: Hvornår testede I positivt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Mor.til.stjernebørn

bubba skriver:

hold da op.. Det var tidligt.. :-) 
må nok vente til jeg kommer lidt tættere på min testdag.. men F**K, hvor er der længe til!!
tak :-) 

Ja det må man sige... Og jeg testede endda om aftenen... Men alle mine test var meget utydelige... Men der er også nogle folk der har svært ved at teste positivt på de test man kan købe billigt... Ønsker dig det bedte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

bubba

NovaNataly skriver:

Ja det må man sige... Og jeg testede endda om aftenen... Men alle mine test var meget utydelige... Men der er også nogle folk der har svært ved at teste positivt på de test man kan købe billigt... Ønsker dig det bedte

tusind tak..
Må jeg spørge dig om noget`?

Blødte du mellem ÆL og mens? For det gjorde jeg i går og brunt udflåd dagen før..
Vil jo helst ikke tænke for meget på alt det her, for så kommer jeg bare til at glæde mig og så bliver jeg godt nok ked af det og skuffet om en uges tid, hvis jeg får min mens..

Havde 2 æg ved scanningen (behandling) så man kunne da håbe at bare et af dem er blevet til noget.. 

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Jeg testede 3+4 en uge før tid.. 

Anmeld

6. september 2011

Mor.til.stjernebørn

bubba skriver:

tusind tak..
Må jeg spørge dig om noget`?

Blødte du mellem ÆL og mens? For det gjorde jeg i går og brunt udflåd dagen før..
Vil jo helst ikke tænke for meget på alt det her, for så kommer jeg bare til at glæde mig og så bliver jeg godt nok ked af det og skuffet om en uges tid, hvis jeg får min mens..

Havde 2 æg ved scanningen (behandling) så man kunne da håbe at bare et af dem er blevet til noget.. 

Nej det havde jeg god ikke... Men har haft små blødninger min graviditet uden at det har betydet noget... Men har læst om det du beskriver, og det kan faktisk være et tegn på at det befrugtede æg har sat sig fast... Derved kan der godt opstå en mindre blødning, da det løsnede væv fra de blodfyldte hinder der ligger i din livmoder (dem der normalt skyldes blødning ved mens, da de kommer ud der sammen med det ubegrugtede æg) kan komme ud... Håber det gav mening.. Så af hvad jeg har læst mig til, så skulle det ikke være helt unormalt.. Så krydser fingre for dig Har du haft nogle symptomer endnu? Sådan med ømme bryster, niv i underlivet, træthed?

Anmeld

6. september 2011

bubba

NovaNataly skriver:

Nej det havde jeg god ikke... Men har haft små blødninger min graviditet uden at det har betydet noget... Men har læst om det du beskriver, og det kan faktisk være et tegn på at det befrugtede æg har sat sig fast... Derved kan der godt opstå en mindre blødning, da det løsnede væv fra de blodfyldte hinder der ligger i din livmoder (dem der normalt skyldes blødning ved mens, da de kommer ud der sammen med det ubegrugtede æg) kan komme ud... Håber det gav mening.. Så af hvad jeg har læst mig til, så skulle det ikke være helt unormalt.. Så krydser fingre for dig Har du haft nogle symptomer endnu? Sådan med ømme bryster, niv i underlivet, træthed?

det gjorde det :-) Har også læst om den blødning, så det er jeg jo bare blevet endnu mere glad for.. Men mener at have læst at blødningen også kan skyldes de hormoner jeg har fået  

Jeg skal i perioder tisse meget, er blevet mere træt.. Kan gabe selvom jeg vågnede for 2 timer siden, men det er altså ikke så jeg sidder og hænger og sover heller ikke middagslur, så tror bare at psyken spiller mig et puds, fordi jeg jo rigtig gerne vil være mor.
Har de sidste par dage haft ondt i underlivet, som jo også kan være et tegn på at ægget sætter sig fast.. Men ved ikke helt hvad jeg skal tro

Anmeld

6. september 2011

Nemesis

med den første testede jeg 4+6..det var midt i min studentereksamen

Med nr. 2 ..ja der var jeg stresset pga. hovedopgave og havde faktisk glemt alt om mens, men vågnede så en morgen kl. 4 og tænkte fuuuck jeg skulle da have haft mens - for 10 dage siden.
Så der var jeg langt over tid.

Med den sidste..ja der vidste jeg det ikke. Var til lægen til kontrol, for havde fået penicillin i længere tid pga en stædig urinvejsinfektion, hvilket undrede mig, for det plejer jeg kun at have når jeg er gravid..og ja det var jeg så..10 uger henne.

Så jeg har aldrig haft den der "jeg kan næsten ikke vente" følelse.
.-) Sisse

Anmeld

6. september 2011

bubba

ladydan1 skriver:

med den første testede jeg 4+6..det var midt i min studentereksamen

Med nr. 2 ..ja der var jeg stresset pga. hovedopgave og havde faktisk glemt alt om mens, men vågnede så en morgen kl. 4 og tænkte fuuuck jeg skulle da have haft mens - for 10 dage siden.
Så der var jeg langt over tid.

Med den sidste..ja der vidste jeg det ikke. Var til lægen til kontrol, for havde fået penicillin i længere tid pga en stædig urinvejsinfektion, hvilket undrede mig, for det plejer jeg kun at have når jeg er gravid..og ja det var jeg så..10 uger henne.

Så jeg har aldrig haft den der "jeg kan næsten ikke vente" følelse.
.-) Sisse

Åha Sisse.. vær du glad for det.. men, ok.. Det eneste, der gør at jeg synes der er lang tid til var den lille blødning jeg havde i går.. Det KAN jo være en implantationsblødning.. Havde jeg ikke haft den blødning havde jeg formegentilig regnet med at den ikke var der.

kh Bubba

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

bubba skriver:

.

Jeg kan vist roligt sige, at jeg ikke har fulgt nogen testdage overhovedet.
Jeg har aldrig kunne testes positiv før mellem 12-16 uge, kun ved GU og blodprøve.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. september 2011

bubba

SussieThyssen skriver:

Jeg kan vist roligt sige, at jeg ikke har fulgt nogen testdage overhovedet.
Jeg har aldrig kunne testes positiv før mellem 12-16 uge, kun ved GU og blodprøve.

Kærligst
Sussie

Hold da op.. det var godt nok sent..! :-) Har du så først fundet ud af det der, eller har du fundet ud af det ved GU?

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

bubba skriver:

Hold da op.. det var godt nok sent..! :-) Har du så først fundet ud af det der, eller har du fundet ud af det ved GU?

Det var hver gang ved GU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.