Jeg tænker..... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

twinny

mamiolvi skriver:

Jeg har en ægget tvillingerne drenge ... de er nu ti år ... Jeg kan stadig væk have svært ved at kende forskel på den... lærer og familie samt håndbold træner har svært ved at kende forskel , så Victor bliver altid klædt i lyst tøj og Oliver i mørkt tøj sådan var dev fra de vår små di det er forsat ... skriv til mig hvis fv vil vide mere ...

okay... hva så hvis de var nøgne???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

mamiolvi

Baby-støv skriver:

okay... hva så hvis de var nøgne???

Meget heldig så er Oliver født med en prik i øret som ligner han har haft øre ring i Det Har han dog ikke men prikken gjorde at jeg vidste det var ham... derfor hedder han Oliver o for prikken i øret ... da de var helt små fik den som lige havde spist ét blå bånd om armen men ofte spiste desamme tid... men havde Oliver ikke haft den prik så havde de været forbyttet en milliom gange ... de vejede begge to 2940 g og var 49 cm lange født vi dage før termin ...

Anmeld

4. september 2011

twinny

mamiolvi skriver:

Meget heldig så er Oliver født med en prik i øret som ligner han har haft øre ring i Det Har han dog ikke men prikken gjorde at jeg vidste det var ham... derfor hedder han Oliver o for prikken i øret ... da de var helt små fik den som lige havde spist ét blå bånd om armen men ofte spiste desamme tid... men havde Oliver ikke haft den prik så havde de været forbyttet en milliom gange ... de vejede begge to 2940 g og var 49 cm lange født vi dage før termin ...

okay tak...

Anmeld

4. september 2011

Dansker I Holland

Baby-støv skriver:

ihhhh mange tak...

Selv tak Det er der mange mødre som ikke kan

Anmeld

8. november 2011

MieMali

Hej, jeg skriver lige en kommentar, selvom det er en gammel tråd efterhånden. 

Jeg er selv mor til enæggede piger på 3 mdr. Og  de ligner hinanden. Helt utroligt meget. De har ingen modermærker eller lign. 

forskellen på dem er et udtryk i deres ansigt, men det er også det eneste. Min mand og jeg bytter rundt på dem tit og ofte. Derfor har vi givet den ene en lille klat neglelak på pegefingeren, og det har været nyttigt i mange situationer.  

jeg lover dig at det ikke er noget problem. Selvom vores børn er som to dråber vand, så elsker jeg dem alligevel på forskellige måder. Deres sind er desuden forskelligt og jeg kan også høre forskel på deres gråd, kende deres forskellige måde at gabe på, smile på osv. 

dont worry og hvis jeg lige må give dig et hurtigt råd med på vejen, så drop den dårlige samvittighed på forhånd. Det er håbløst at have dårlig samvittighed med tvillinger. De kræver en mere end man kan leve op til, og den dårlige samvittighed kan drive en til vanvid hvis man ikke ligger den på hylden right away

Mali 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.