Jeg tænker..... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.132 visninger
44 svar
0 synes godt om
4. september 2011

twinny

hey tøser...

Sidder her og bliver bange for om jeg bliver en dårlig mor...

For jeg frygter så meget jeg ikk kan kende forskel på mine drenge, når de kommer til verden... Og min kæreste har det på samme måde....

Kommer der et moderinstinkt op i en? eller har i nogle gode ideer til hvordan man kan kende forskel???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Georgia

Baby-støv skriver:

hey tøser...

Sidder her og bliver bange for om jeg bliver en dårlig mor...

For jeg frygter så meget jeg ikk kan kende forskel på mine drenge, når de kommer til verden... Og min kæreste har det på samme måde....

Kommer der et moderinstinkt op i en? eller har i nogle gode ideer til hvordan man kan kende forskel???

Sødt, jeg tror nu hurtigt du kan kende forskel på udseende og især også personligheder, træk mm.

Knus

Anmeld

4. september 2011

FogL

Pleeeaase lad være meed at give dem det samme tøj på bare fordi de er tvillinger 

Så burde det heller ikke være så svært (men tror helt automatisk man lærer at kende forskel!)

Anmeld

4. september 2011

twinny

Georgia skriver:

Sødt, jeg tror nu hurtigt du kan kende forskel på udseende og især også personligheder, træk mm.

Knus

hehe... Jaah.. Det kan godt være.... Men jeg frygter det faktisk lidt.... Måske skal man starte med noget armbånd med navn eller er det helt hen i vejret?

Anmeld

4. september 2011

twinny

ciepige skriver:

Pleeeaase lad være meed at give dem det samme tøj på bare fordi de er tvillinger 

Så burde det heller ikke være så svært (men tror helt automatisk man lærer at kende forskel!)

Nej det bliver kun en sjælden gang i mellem til højtider eller noget andet, hvor det kunne være sjovt...

Anmeld

4. september 2011

Georgia

Baby-støv skriver:

hehe... Jaah.. Det kan godt være.... Men jeg frygter det faktisk lidt.... Måske skal man starte med noget armbånd med navn eller er det helt hen i vejret?

Det kan du da sagtens gøre, det er da så hyggeligt at man med farmand kan stå og smile lidt og tænke 'øhh, hvem er lige hvem'
Og så kan i om flere år, grine af det sammen.

Og moderinstinktet kommer de første par dage

Knus

Anmeld

4. september 2011

IngenKoPåIsen

Ved I om de er enæggede eller tveæggede da?

Jeg tror sagtens man kan kende forskel.. Sagtens.. Tror det er en mor-ting..

Anmeld

4. september 2011

twinny

Malunsesmutti skriver:

Ved I om de er enæggede eller tveæggede da?

Jeg tror sagtens man kan kende forskel.. Sagtens.. Tror det er en mor-ting..

Hov de er enæggede...

Anmeld

4. september 2011

SjeBets

Nogle er så ens at selv deres forældre kan ikke kendeforskel på dem, sorry to say, jeg kommer fra en tvillinge familie en masse, min bedste alene har fået 3 hold. 

Men med tiden og man kan være heldig at de har forskellige kendetegn, vi kendte to der var helt ens og så i væremåde .. men den ene havde et lille bitte moders mærke ... så vidste vi det var morten .. og den anden var mikael..

Men man er altså ikke dårligere forældre af det .. og når de udvikler personlighed så er der jo ingen ko på isen. vi har et par enæggede her oppe i byen ingen er i tvivl om hvem dre er hvem, men ders mor klæder dem ( heldigvis) heller ikke ens ... 

Anmeld

4. september 2011

twinny

Georgia skriver:

Det kan du da sagtens gøre, det er da så hyggeligt at man med farmand kan stå og smile lidt og tænke 'øhh, hvem er lige hvem'
Og så kan i om flere år, grine af det sammen.

Og moderinstinktet kommer de første par dage

Knus

hehe... jaah.. Men frygter at døbe dem forkert....  Det lyder helt godnat, men det er virkelig noget jeg har tænkt over...  og er faktisk lidt flov over det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.