Jeg tænker..... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Frk-Lotusblomst

Baby-støv skriver:

tak for det søde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

SjeBets

Baby-støv skriver:

Skal man så kaste et navnearmbånd på dem??? eller er det for underligt? Ikk fordi vi vil klæde dem ens... Men hvad så når de skal i bad, så er de måske helt ens.. Hva vi har set a på 3D er de meget meget ens...

dem jeg kender til brugte strømper i starten, men det er jo bare de første par mdr, så begynder deres personlighed allerede at udvikle sig .. men det var blå til den ene og grøn til den anden .. 

Anmeld

4. september 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

hey tøser...

Sidder her og bliver bange for om jeg bliver en dårlig mor...

For jeg frygter så meget jeg ikk kan kende forskel på mine drenge, når de kommer til verden... Og min kæreste har det på samme måde....

Kommer der et moderinstinkt op i en? eller har i nogle gode ideer til hvordan man kan kende forskel???

Nope, ikke en dårlig mor, slet ikke hvis de er enæggede 

I min søsters børn farver faderen den ene af drengenes hår rødt, måske det skulle prøves

Anmeld

4. september 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Nope, ikke en dårlig mor, slet ikke hvis de er enæggede 

I min søsters børn farver faderen den ene af drengenes hår rødt, måske det skulle prøves

hehe... De bliver nok helt sort håret, så det bliver svært....

Men tak for støtten...

Anmeld

4. september 2011

Nessie

Det var nok også noget af det jeg ville bekymre mig om

Du kan sagtens give dem et lille navne armbånd på, eller en lille bomuldssnor om armen (hvis du altså så kan huske hvem der har hvilken farve )

Anmeld

4. september 2011

MinNoah

De får jo armbånd på med cpr-nummer på sygehuset, lad det sidde på til i efter et par dage/uger er sikre Tror I kan kende forskel lynhurtigt.,

Anmeld

4. september 2011

twinny

Nessie skriver:

Det var nok også noget af det jeg ville bekymre mig om

Du kan sagtens give dem et lille navne armbånd på, eller en lille bomuldssnor om armen (hvis du altså så kan huske hvem der har hvilken farve )

hehe.. tak... glad for jeg ikk er den eneste...

Anmeld

4. september 2011

twinny

MinNoah skriver:

De får jo armbånd på med cpr-nummer på sygehuset, lad det sidde på til i efter et par dage/uger er sikre Tror I kan kende forskel lynhurtigt.,

Anmeld

4. september 2011

JeNoVa

Du kan lægge lidt neglelak på den enes tånegl, indtil du er sikker på, du kan kende forskel på dem.

Anmeld

4. september 2011

twinny

JeNoVa skriver:

Du kan lægge lidt neglelak på den enes tånegl, indtil du er sikker på, du kan kende forskel på dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.