Jeg tænker..... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Frk-Lotusblomst

Baby-støv skriver:

hey tøser...

Sidder her og bliver bange for om jeg bliver en dårlig mor...

For jeg frygter så meget jeg ikk kan kende forskel på mine drenge, når de kommer til verden... Og min kæreste har det på samme måde....

Kommer der et moderinstinkt op i en? eller har i nogle gode ideer til hvordan man kan kende forskel???

Ej søde. Selvfølgelig bliver du ikke en dårlig mor. og din kæreste bliver ikke en dårlig far.

I skal nok kunne se forskel. Ingen tvivl om det. De kommer jo og er to helt forskellige individer.

Jeg har ALDRIG mødt nogen der ikke kunne kende forskel på deres børn, hverken tvillinger, trillinger osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

aya-zia

Baby-støv skriver:

hey tøser...

Sidder her og bliver bange for om jeg bliver en dårlig mor...

For jeg frygter så meget jeg ikk kan kende forskel på mine drenge, når de kommer til verden... Og min kæreste har det på samme måde....

Kommer der et moderinstinkt op i en? eller har i nogle gode ideer til hvordan man kan kende forskel???

min kærestes moster gav sine piger et sådan elastik armbånd på i hver sin farve...

og de dsa begyndte og skulle klippes blev de klippet forskelligt...

den dag i dag er de10 år og TOTAL ens... PÅ ALT.... og de ELSKER at drive deres mor til vanvid.... for hun kan den dag i dag stadig ik se forskel p¨å den nogle gange...

men normalt kan hun jo se forskel på deres tøj og være måde... men nogle gange syntes de bare det er sjovt...

Anmeld

4. september 2011

twinny

SjeBets skriver:

Nogle er så ens at selv deres forældre kan ikke kendeforskel på dem, sorry to say, jeg kommer fra en tvillinge familie en masse, min bedste alene har fået 3 hold. 

Men med tiden og man kan være heldig at de har forskellige kendetegn, vi kendte to der var helt ens og så i væremåde .. men den ene havde et lille bitte moders mærke ... så vidste vi det var morten .. og den anden var mikael..

Men man er altså ikke dårligere forældre af det .. og når de udvikler personlighed så er der jo ingen ko på isen. vi har et par enæggede her oppe i byen ingen er i tvivl om hvem dre er hvem, men ders mor klæder dem ( heldigvis) heller ikke ens ... 

Skal man så kaste et navnearmbånd på dem??? eller er det for underligt? Ikk fordi vi vil klæde dem ens... Men hvad så når de skal i bad, så er de måske helt ens.. Hva vi har set a på 3D er de meget meget ens...

Anmeld

4. september 2011

Georgia

Baby-støv skriver:

hehe... jaah.. Men frygter at døbe dem forkert....  Det lyder helt godnat, men det er virkelig noget jeg har tænkt over...  og er faktisk lidt flov over det...

Det skal du ikke være!!! Lav det om til noget sjovt...

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

Georgia skriver:

Sødt, jeg tror nu hurtigt du kan kende forskel på udseende og især også personligheder, træk mm.

Knus

Anmeld

4. september 2011

twinny

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej søde. Selvfølgelig bliver du ikke en dårlig mor. og din kæreste bliver ikke en dårlig far.

I skal nok kunne se forskel. Ingen tvivl om det. De kommer jo og er to helt forskellige individer.

Jeg har ALDRIG mødt nogen der ikke kunne kende forskel på deres børn, hverken tvillinger, trillinger osv.

ihh tak... nu må vi se... eller får de navnearmbånd på..

Anmeld

4. september 2011

twinny

aya-zia skriver:

min kærestes moster gav sine piger et sådan elastik armbånd på i hver sin farve...

og de dsa begyndte og skulle klippes blev de klippet forskelligt...

den dag i dag er de10 år og TOTAL ens... PÅ ALT.... og de ELSKER at drive deres mor til vanvid.... for hun kan den dag i dag stadig ik se forskel p¨å den nogle gange...

men normalt kan hun jo se forskel på deres tøj og være måde... men nogle gange syntes de bare det er sjovt...

hehe... jaah det må være sådan..

Anmeld

4. september 2011

twinny

Georgia skriver:

Det skal du ikke være!!! Lav det om til noget sjovt...

hehe... Jaah det er jo også en helt unik oplevelse... De kommer nok til at gøre grin med mor og far...

Anmeld

4. september 2011

Frk-Lotusblomst

Baby-støv skriver:

ihh tak... nu må vi se... eller får de navnearmbånd på..

Hvis du har det bedst med det. Så gør det. Indtil du føler dig sikker på du kan kende forskel.

Det er ingen skam!

Anmeld

4. september 2011

twinny

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvis du har det bedst med det. Så gør det. Indtil du føler dig sikker på du kan kende forskel.

Det er ingen skam!

tak for det søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.