Jeg tænker..... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

hehe... De bliver nok helt sort håret, så det bliver svært....

Men tak for støtten...

Haha jeg skal kun have en, og jeg tror næsten jeg føder hjemme for at kunne kende hende fra de andre

Ej... Tror ikke der er nogen som vil kalde dig en dårlig mor, du har hverken bedre lugtesans eller øjne end resten - og det ville heller ikke du... Indtil de har personlighed ER de simpelthen ens

Men som de andre siger, så forskellige farver. En dreng hvor alt er grønt, en anden blåt - eller noget i den stil

Min lillebrors bedste venner er enæggede, den eneste forskel jeg kan se på dem er at Christian har større øre end Thomas... Eller omvendt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Maja_4000

JeNoVa skriver:

Du kan lægge lidt neglelak på den enes tånegl, indtil du er sikker på, du kan kende forskel på dem.

Anmeld

4. september 2011

Vial

Ikke alle kan kende forskel, men det er man bestemt ikke nogen dårlig mor af.

Nogle vælger bestemte farver, som de giver børnene på, så man kan se forskel. En blå og et grønt barn fx. Har hørt om en far, der byttede rundt på farverne og moren opdagede det først sent på dagen.. ups.

Nogle vælger for en sikkerhedsskyld at male en tånegl.

Jeg er selv enægget tvilling og min mor kunne vitterlig ikke kende forskel på os, når vi løb og legede.. Det var da bare sjovt.

Du vil højst sandsynlig finde et kendetegn. Et modermærke eller lign.

Anmeld

4. september 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Haha jeg skal kun have en, og jeg tror næsten jeg føder hjemme for at kunne kende hende fra de andre

Ej... Tror ikke der er nogen som vil kalde dig en dårlig mor, du har hverken bedre lugtesans eller øjne end resten - og det ville heller ikke du... Indtil de har personlighed ER de simpelthen ens

Men som de andre siger, så forskellige farver. En dreng hvor alt er grønt, en anden blåt - eller noget i den stil

Min lillebrors bedste venner er enæggede, den eneste forskel jeg kan se på dem er at Christian har større øre end Thomas... Eller omvendt 

hehe...

Anmeld

4. september 2011

Dansker I Holland

Baby-støv skriver:

hey tøser...

Sidder her og bliver bange for om jeg bliver en dårlig mor...

For jeg frygter så meget jeg ikk kan kende forskel på mine drenge, når de kommer til verden... Og min kæreste har det på samme måde....

Kommer der et moderinstinkt op i en? eller har i nogle gode ideer til hvordan man kan kende forskel???

Hvis du ikke kan kende forskel på dem, så er du altså ikke en dårlig mor.

Anmeld

4. september 2011

twinny

KaMa skriver:

Ikke alle kan kende forskel, men det er man bestemt ikke nogen dårlig mor af.

Nogle vælger bestemte farver, som de giver børnene på, så man kan se forskel. En blå og et grønt barn fx. Har hørt om en far, der byttede rundt på farverne og moren opdagede det først sent på dagen.. ups.

Nogle vælger for en sikkerhedsskyld at male en tånegl.

Jeg er selv enægget tvilling og min mor kunne vitterlig ikke kende forskel på os, når vi løb og legede.. Det var da bare sjovt.

Du vil højst sandsynlig finde et kendetegn. Et modermærke eller lign.

okay tak for det... Det også mere når de er nøgne.. så bliver det svært... hvis det ikk er neglelak eller armbånd

Anmeld

4. september 2011

twinny

Dansker I Holland skriver:

Hvis du ikke kan kende forskel på dem, så er du altså ikke en dårlig mor.

ihhhh mange tak...

Anmeld

4. september 2011

Vial

Baby-støv skriver:

okay tak for det... Det også mere når de er nøgne.. så bliver det svært... hvis det ikk er neglelak eller armbånd

Så må de bare altid have navnesut i munden, når de er nøgne

Anmeld

4. september 2011

twinny

KaMa skriver:

Så må de bare altid have navnesut i munden, når de er nøgne

hehe.. jaah...

Anmeld

4. september 2011

mamiolvi

Baby-støv skriver:

hey tøser...

Sidder her og bliver bange for om jeg bliver en dårlig mor...

For jeg frygter så meget jeg ikk kan kende forskel på mine drenge, når de kommer til verden... Og min kæreste har det på samme måde....

Kommer der et moderinstinkt op i en? eller har i nogle gode ideer til hvordan man kan kende forskel???

Jeg har en ægget tvillingerne drenge ... de er nu ti år ... Jeg kan stadig væk have svært ved at kende forskel på den... lærer og familie samt håndbold træner har svært ved at kende forskel , så Victor bliver altid klædt i lyst tøj og Oliver i mørkt tøj sådan var dev fra de vår små di det er forsat ... skriv til mig hvis fv vil vide mere ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.