Suuuuk - 41+0 og bekymringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Jeg er også pisse negativ !!! men jeg ringer da bare ENDNU MERE hvis det skal være på den måde hahaaa ..

U GO girl!!!! 

Så kan de lære det!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Mauser.

Holbæktrunten skriver:

U GO girl!!!! 

Så kan de lære det!  

Hehe .. når jeg kommer derud siger de : er det dig igen eller hej igen .. hahaaa

Anmeld

5. september 2011

Majbriteriksen

Holbæktrunten skriver:

Tak for dit svar 

bliver lige lidt nysgerrig - hvad vejede han så da han kom ud? 

Jamen han blev scannet til 4000g da jeg er 38+4, og han vejede 4050 g ved fødslen (39+0), så det passede perfekt.

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Majbriteriksen skriver:

Jamen han blev scannet til 4000g da jeg er 38+4, og han vejede 4050 g ved fødslen (39+0), så det passede perfekt.

Ja, det må man sige var ret godt vurderet :0)

Anmeld

5. september 2011

inpe

Holbæktrunten skriver:

Åh, det var dejligt at høre fra en der har haft det ligeså træt som mig - og at man FINDER energien, når det er...

Ja, jeg er bekendt med at det kan tage helt op til 5 døgn ved en igangsætelse - synes dælme dete r lang tid... Også derfor at jeg bestemt ikke føler for først at blive sat igang på søndag... 

Trods at det tog dig tre dage at få bebs ud, lyder det da positivt at det "kun" tog fire timer efter de havde taget vandet... Medmindre selvfølgelig du havde slemme veer i de 3 døgn optil? 

havde ikke slemme veer, før mandag morgen, hvor jeg ringede ind, for syntes ikke jeg havde mod på at blive hjemme mere, og da vi kom frem havde jeg stadig masser af livmoderhals, så det blev til en pille mere, og hjem igen, og ind igen efter 6 timer, hvor der stadig ikke var sket ret meget, og så tog jordmoren vandet, og så skete der noget, igangsættelsen syntes jeg ikke var slemt, først da de tog vandet begyndte det virkeligt at gøre ondt.

Så det skal nok gå, det hele.

held og lykke.

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

inpe skriver:

havde ikke slemme veer, før mandag morgen, hvor jeg ringede ind, for syntes ikke jeg havde mod på at blive hjemme mere, og da vi kom frem havde jeg stadig masser af livmoderhals, så det blev til en pille mere, og hjem igen, og ind igen efter 6 timer, hvor der stadig ikke var sket ret meget, og så tog jordmoren vandet, og så skete der noget, igangsættelsen syntes jeg ikke var slemt, først da de tog vandet begyndte det virkeligt at gøre ondt.

Så det skal nok gå, det hele.

held og lykke.

Tak for svaret :0) dejligt at høre at det ikke var så slemt med den igangsættelse... Har tænkt meget over det, for der er jo flere muligheder for hvordan det kan gøres. Synes umiddelbart at den med stikpillerne lyder mest naturlig og tiltalende, så dejligt at høre positivt om det, trods det trak ud :0)

Anmeld

5. september 2011

inpe

Holbæktrunten skriver:

Tak for svaret :0) dejligt at høre at det ikke var så slemt med den igangsættelse... Har tænkt meget over det, for der er jo flere muligheder for hvordan det kan gøres. Synes umiddelbart at den med stikpillerne lyder mest naturlig og tiltalende, så dejligt at høre positivt om det, trods det trak ud :0)

man glemmer alt andet, og spændingen træder til, for nu er det nu, og fokusere kun på det der skal ske, og man ved, at nu har jeg snart min lille bebs i mine arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.