Mulleunge skriver:
Sikke en stor baby (; jamen det fik jeg a vide da jeg havde samtale med lægen for ti dage siden ca. Jep jeg havde insisteret D: jeg magter bare heller ikke at gå over tid, føder gerne nogle uger før tid !
Jeg skal til vægtscanning på fredag, og derefter til samtale med lægen omkring igangsættelse på termins dagen da jeg har rygsygdom (pisse skæv ryg) så håber at jeg kan lokke ham lidt 
Skal krydse alt hvad der krydses kan, for at du får det som du vil have det 
Ja, jeg synes egentlig heller ikke at der er nogen grund til at han bliver større nu - har jo bestilt en baby, ikke en tumling 
Jeg vil prøve at snige en kommentar ind omkring ret til igangsættelse efter en uge, når jeg kommer derind... Prøvede jo som sagt at lokke dem til at tage mig til samtale lidt før, men deres politik på Holbæk er åbentbart benhård: 41+3, og ikke et sekund før! Hm.
Tænker også at de må tage min elendige nattesøvn og bækkenløsning med i overvejelserne. Det er virkelig blevet slemt her de sidste par uger, og synes det er noget svineri hvis de vil fastholde deres principrytteri...
Ved godt at det lidt er at tage sorgerne på forskud, men jeg kan næsten blive helt hysterisk ved tanken om at de ikke lytter på mig og tager mine ønsker til efterretning. Synes bare generelt ikke at der har været specielt meget kontiunitet eller info i mit forløb... Og jeg har bestemt ikke været en besværlig kunde... Jeg gjorde mit benarbejde inden jeg blev gravid og har læst alt hvad der læses kunne - så har ikke en eneste gang ringet med bekymringer eller spørgsmål... Synes dog at det er mærkeligt ikke at blive informeret om at ens blodsukker lå lige på grænsen på et tidspunkt, og at det bla var derfor jeg skulle have en vægtscanning - når nu jeg havde forstået at det KUN var pga stofskiftet...
Anmeld