Altså alt hvad jeg har læst om fødsler og hvordan psyken spiller ind, så er det logi for en hver burhøne og jordemoder at du skal sættes igang FØR 42+0, da din far skal opereres 42+1.
HVIS de sætter sig i mod, ville jeg forlange at tale med afdelingsjordmoderen, hvis hun er i mod, ville jeg forlange at tale med Chef-jordemoderen og hvis hun sætter sig i mod, ville jeg forlange at tale med den ledende overlæge på føde-afdelingen (der kan godt være flere overlæger, men det er den ledende overlæge du skal have fat i). Hvis du er så insisterende, så vil de nok efterhånden fatte at du VIRKELIG mener at du skal have født dit barn INDEN din far skal opereres! -og JA de to ting har overordentlig meget med hinanden at gøre!!!
Du skal ikke forsvare dig, du skal stille spørgsmål til dem! DE skal forklare dig hvorfor du ikke skal sættes igang før (hvis de mener det) Hvorfor er det du ikke må sættes igang før? hvorfor tror de ikke at det har indflydelse på dine fødselsevne at du er bekrymret for din far? Hvilke studier vil de henvise til, der viser at sådanne omstændigheder ikke har indflydelse på fødelsforløbet? Hvilke videnskabelige artikler har de læst, som gør at de træffer det valg som de gør? Det er nemlig dig helt uforståeligt og derfor vil du gerne have mere information!
Jeg håber du føder 'lige om lidt' eller i det mindste bliver sat i gang med at føde snart!!!
Anmeld