Suuuuk - 41+0 og bekymringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Holbæktrunten

Stjernestoev skriver:

Kom så ud baby!
Håber det bedste for dig og din familie.

Tusind tak skal du have 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Mumto3

Holbæktrunten skriver:

Hvis du var her lige nu havde du fået et KÆMPE smækkys!

Det var præcis hvad jeg selv ville have skrevet til en anden i min situation - ved jo at det er sådan man skal gøre det! Sjovt, som man kan glemme al logik når det er en selv der står i situationen, og er fuldstændig udaset...

Jeg havde virkelig brug for en opskrift på hvordan jeg skal håndtere denne situation - og den har du givet mig - TUSIND TAK!

Vil skrive dine råd ned og snakke med manden om det også, så han kan bakke mig op til samtalen. Vil også orøve at få fat i den JM jeg har været til konsultationer hos, og se om ikke hun evt kan skrive noget i min journal der kan hjælpe...

Jamen selv tak! Håber at alt kommer til at gå godt!

Anmeld

5. september 2011

babymus77

Pyhh først et kram i din retning:-) jeg synes du skulle ringe derind igen, og gøre opmærksom på din situation !!! Og når onsdag kommer, så forklarer du at du ikke kan magte at skulle være to steder på en gang(fødsel og tankerne hos din far) hvis ikke de vil høre og sætte dig i gang, så måske du skulle spørge efter at tale med chef Jdm!!! De plejer at ku hjælpe eller sætte flere ting i gang!!! Jeg forstår såSandelig godt du har brug for at få bebse ud, så du også kan være tilstede psykisk og fysisk hos din far!!! Sender dig alt det ve støv jeg overhovedet kan opdrive;-) og alle de bedste tanker om en god hurtig fødsel!!! Rigtig god bedring til din far også!!! Knus herfra...

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

babymus77 skriver:

Pyhh først et kram i din retning:-) jeg synes du skulle ringe derind igen, og gøre opmærksom på din situation !!! Og når onsdag kommer, så forklarer du at du ikke kan magte at skulle være to steder på en gang(fødsel og tankerne hos din far) hvis ikke de vil høre og sætte dig i gang, så måske du skulle spørge efter at tale med chef Jdm!!! De plejer at ku hjælpe eller sætte flere ting i gang!!! Jeg forstår såSandelig godt du har brug for at få bebse ud, så du også kan være tilstede psykisk og fysisk hos din far!!! Sender dig alt det ve støv jeg overhovedet kan opdrive;-) og alle de bedste tanker om en god hurtig fødsel!!! Rigtig god bedring til din far også!!! Knus herfra...

Tusind tak for knuset og de søde ord :0) jeg har skrevet en mail til min JM i dag, og håber hum svarer... Ellers prøver jeg at fange hende i morgen når hun har Tlf tid... Ja, planen er også at få lov at snakke med nogen højere oppe i systemet, hvis ikke de vil imødekomme mit ønske... Bliver nød til at vide jeg har gjort alt i min magt for at få det til at lykkedes... Det er meget vigtigt for mig at min far når at se sit første barnebarn, han har glædet sig i årevis...

Anmeld

5. september 2011

Zibi_84

Hold da op! Hvor må det være svært med 2 så følelsesmæssige ting som du skal gå i møde! Glæde og sorg. Kan kun sige at jeg føler med dig, og ikke mindst krydser jeg alt hvad jeg har, for at det går op i en højere enhed! Håber for dig at du får en drømme fødsel, og at din far snart får mulighed for at se jeres barn ALT det bedste til dig!

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Zibi_84 skriver:

Hold da op! Hvor må det være svært med 2 så følelsesmæssige ting som du skal gå i møde! Glæde og sorg. Kan kun sige at jeg føler med dig, og ikke mindst krydser jeg alt hvad jeg har, for at det går op i en højere enhed! Håber for dig at du får en drømme fødsel, og at din far snart får mulighed for at se jeres barn ALT det bedste til dig!

Tusind tak for de dejlige ønsker på mine vegne - uhhh, jeg håber du får ret 

Anmeld

5. september 2011

inpe

kan godt forstår din frustration, jeg havde det på samme måde, og der var ingen tegn på, at jeg ved at gå i fødsel.

Jeg var også mega træt, og kunne heller ikke overskue at skulle føde vores lille prinssese, når nu energien ikke var der.

De valgte at sætte mig igang om lørdagen, da der var travlhed om mandagen, men væben dig med tålmodighed for jeg fødte først mandag aften, efter 3. forsøg, da jeg havde masser af livmoderhals, og de til sidst måtte tage vandet, men så havde jeg også vores lille pige i armene efter   4 timer.  Hun er født 13 dage efter termin.

Det hele skal nok gå, og du få energien til fødslen, når du ved at det er nu, så glemmer du helt for træt du er.

for at det nok skal gå godt med din far.

sender lige en

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

inpe skriver:

kan godt forstår din frustration, jeg havde det på samme måde, og der var ingen tegn på, at jeg ved at gå i fødsel.

Jeg var også mega træt, og kunne heller ikke overskue at skulle føde vores lille prinssese, når nu energien ikke var der.

De valgte at sætte mig igang om lørdagen, da der var travlhed om mandagen, men væben dig med tålmodighed for jeg fødte først mandag aften, efter 3. forsøg, da jeg havde masser af livmoderhals, og de til sidst måtte tage vandet, men så havde jeg også vores lille pige i armene efter   4 timer.  Hun er født 13 dage efter termin.

Det hele skal nok gå, og du få energien til fødslen, når du ved at det er nu, så glemmer du helt for træt du er.

for at det nok skal gå godt med din far.

sender lige en

Åh, det var dejligt at høre fra en der har haft det ligeså træt som mig - og at man FINDER energien, når det er...

Ja, jeg er bekendt med at det kan tage helt op til 5 døgn ved en igangsætelse - synes dælme dete r lang tid... Også derfor at jeg bestemt ikke føler for først at blive sat igang på søndag... 

Trods at det tog dig tre dage at få bebs ud, lyder det da positivt at det "kun" tog fire timer efter de havde taget vandet... Medmindre selvfølgelig du havde slemme veer i de 3 døgn optil? 

Anmeld

5. september 2011

Mauser.

Jeg vil fortalt af overlægen på Hvidovre hospital at man har krav på at blive sat i gang når man er en uge over tid.
Jeg havde kimet dem ned hvor stor er bebse nu ??

Anmeld

5. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Jeg vil fortalt af overlægen på Hvidovre hospital at man har krav på at blive sat i gang når man er en uge over tid.
Jeg havde kimet dem ned hvor stor er bebse nu ??

okay - hvornår fik du den besked? Bare hvis jeg skal kunne bruge den som reference (jeg har ingen skrubler ved at bruge alle kneb nu) 

Jamen for 10 dage siden blev han skønnet til at veje 3500 g... og det overraskede mig faktisk at det ikke var mere, da vi pga vægtscanninger ved at han tog ca 1 kg på i løbet af 5 uger, 4 uger før sidste JM besøg... Så var stillet i udsigt at han ved termin nok ville veje de 4000 g. Men det kan han jo snildt være oppe på alligevel, efterhånden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.