Update på rigtig træls oplevelse ved jordemoder i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ja, det kunne være dejligt, håber godt nok ikke, at jeg kommer til at gå over tid - tør slet ikke tænke på, hvor utålmodig jeg så er

Dejligt at hun ligger rigtigt, mon ikke hun så er ved at sætte sig fast og snart er klar til at erobre verden

Det kan jeg godt forstå du håber... Hehe... Kunne være dejligt, hvis hun er ligeså utålmodig som sin storesøster efter at se sine forældre

nemlig. ved jeg er mega utålmodig allerede nu venter ejg bare og kikker efter de mindste tegn på at nu er det nu. men tror også det er fordi jeg ved at ved Asta tog det ikk ret lang tid og veerne kom med det samme lige efter vandet var gået så er bare nervøs for hvordan det starter den her gang også.

håber da hun er så utålmodig og vil ud og se os bare lidt før termin. det ville gøre mig noget hvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Maalene

NNM skriver:

nemlig. ved jeg er mega utålmodig allerede nu venter ejg bare og kikker efter de mindste tegn på at nu er det nu. men tror også det er fordi jeg ved at ved Asta tog det ikk ret lang tid og veerne kom med det samme lige efter vandet var gået så er bare nervøs for hvordan det starter den her gang også.

håber da hun er så utålmodig og vil ud og se os bare lidt før termin. det ville gøre mig noget hvertfald.

Det samme her Hehe... Hver gang der kommer nogle niv eller jag tænker jeg bare: "Er det nu?" Men er blevet snydt hver gang indtil videre

Det kan jeg godt forstå - synes der er mange, hvor vandet er gået først, men lød til, at fødslen kun startede sådan i enten 1 ud af 10 fødsler eller også var det 2 ud af 10 fødsler...

Spændende om det starter ligesådan, som det gjorde med Asta

Anmeld

6. september 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Hej søde

Ja, det er bare super skønt - kan slet ikke vente til jeg kommer til JM igen (selvom jeg håber, at jeg har født inden)

Ja, tiden går bare SÅ stærkt altså... Kan slet ikke fatte, at vi når som helst står med vores små guldklumper i armene

Og nu er lillemanden også færdigbagt - hvor er det vildt Har du fået skønnet en størrelse på ham for nyligt? Er nemlig en rigtig fin størrelse lillepigen har nu - hvis den passer

Hej søde..

Hehe ja det kan man jo altid håbe, meeen jeg prøver nu i hvert fald selv ikke at sætte forhåbningerne op til at han kommer før tid eller til termin for den sags skyld.. Tænker at hvis jeg er indstillet på at gå over tid, så kan jeg kun blive glædeligt overrasket hehe..

Ja puuuha, tiden går voldsomt stærkt, og det er godt nok nooget surrealistisk at der snart kommer et  par dejlige guldklumper til verden hehe..

Ja jeg har lige været afsted i dag, og der skønnede JM ham til at være omkring 3200g, så han har også en rigtig fin størrelse..

Anmeld

6. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Det samme her Hehe... Hver gang der kommer nogle niv eller jag tænker jeg bare: "Er det nu?" Men er blevet snydt hver gang indtil videre

Det kan jeg godt forstå - synes der er mange, hvor vandet er gået først, men lød til, at fødslen kun startede sådan i enten 1 ud af 10 fødsler eller også var det 2 ud af 10 fødsler...

Spændende om det starter ligesådan, som det gjorde med Asta

Ja man bliver smut hver gang man tror at det er nu.
Er mega spændt på hvordan det hele starter den her gang. Har da gudskelov det hele klart så hun kan bare komme an. Dog må hun gerne vente bare lidt så vi ikke skal være indlagt med hende.

Anmeld

6. september 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Hej søde..

Hehe ja det kan man jo altid håbe, meeen jeg prøver nu i hvert fald selv ikke at sætte forhåbningerne op til at han kommer før tid eller til termin for den sags skyld.. Tænker at hvis jeg er indstillet på at gå over tid, så kan jeg kun blive glædeligt overrasket hehe..

Ja puuuha, tiden går voldsomt stærkt, og det er godt nok nooget surrealistisk at der snart kommer et  par dejlige guldklumper til verden hehe..

Ja jeg har lige været afsted i dag, og der skønnede JM ham til at være omkring 3200g, så han har også en rigtig fin størrelse..

Åhh, sikke en dejlig indstilling du har til det - ville ønske jeg kunne tænke på det på samme måde, men er bare sååå utålmodig

Ja, det er så vildt at tænke på, at vi jo faktisk kan være forældre i morgen Armen altså, det er så fantastisk

Ja, det er da en rigtig flot størrelse han har sig, det passer jo meget godt med, at drenge oftest er lidt større end piger, så 3200 er da bare rigtig fint

Anmeld

6. september 2011

Maalene

NNM skriver:

Ja man bliver smut hver gang man tror at det er nu.
Er mega spændt på hvordan det hele starter den her gang. Har da gudskelov det hele klart så hun kan bare komme an. Dog må hun gerne vente bare lidt så vi ikke skal være indlagt med hende.

Ja, du skal helst lige over de 37+0 - så kan hun bare komme an

Vi har også ALT klar til lillepigen, så vi venter også kun på hun vil se verden nu

Anmeld

6. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ja, du skal helst lige over de 37+0 - så kan hun bare komme an

Vi har også ALT klar til lillepigen, så vi venter også kun på hun vil se verden nu

Ja nemlig og er da kun 35+2 i dag.

Det er nu rart at man bare er klar.

Sender en masse ve støv til dig og håber det sætter lidt fut i det hele.

Anmeld

6. september 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Åhh, sikke en dejlig indstilling du har til det - ville ønske jeg kunne tænke på det på samme måde, men er bare sååå utålmodig

Ja, det er så vildt at tænke på, at vi jo faktisk kan være forældre i morgen Armen altså, det er så fantastisk

Ja, det er da en rigtig flot størrelse han har sig, det passer jo meget godt med, at drenge oftest er lidt større end piger, så 3200 er da bare rigtig fint

Hehe jamen det er nu ikke fordi jeg ikke også er utålmodig og gerne vil have min lille guldklump i armene LIIIGE NU, meeen tænker at hvis jeg er utålmodig nu, så kan det da KUN blive værre hvis jeg så går over termin uden at have forberedt mig på det mentalt..

Hehe ja det må man sige det er virkelig fantastisk og meega surrealistisk.. Jeg har stadig en smule svært ved at forholde mig til at der faktisk kommer en lille baby ud som er MIN..

Ja helt sikkert, synes også det er rigtig fint, det kan jeg i hvert fald ikke brokke mig over hehe.. Bliver en god sund dreng der har lidt at stå imod med når han kommer ud..

Anmeld

6. september 2011

Maalene

NNM skriver:

Ja nemlig og er da kun 35+2 i dag.

Det er nu rart at man bare er klar.

Sender en masse ve støv til dig og håber det sætter lidt fut i det hele.

Tusind mange tak

Det tager jeg imod med kyshånd, og når lillepigen er kommet til verden, så sender jeg det straks tilbage

Anmeld

6. september 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Hehe jamen det er nu ikke fordi jeg ikke også er utålmodig og gerne vil have min lille guldklump i armene LIIIGE NU, meeen tænker at hvis jeg er utålmodig nu, så kan det da KUN blive værre hvis jeg så går over termin uden at have forberedt mig på det mentalt..

Hehe ja det må man sige det er virkelig fantastisk og meega surrealistisk.. Jeg har stadig en smule svært ved at forholde mig til at der faktisk kommer en lille baby ud som er MIN..

Ja helt sikkert, synes også det er rigtig fint, det kan jeg i hvert fald ikke brokke mig over hehe.. Bliver en god sund dreng der har lidt at stå imod med når han kommer ud..

Det har du fuldstændig ret i

Har også bare sat mig i hovedet, at hun kommer før, fordi ALLE siger, at jeg ikke kommer til at gå tiden ud, og så har det desværre sat sig lidt fast i hovedet på mig Kommer garanteret til at gå 10 dage over tid, men hun kommer forhåbentlig, når hun er klar til at se verden, og så må vi jo vente i længsel

Ja, det er jo helt vildt at tænke på - vores eget barn af kød og blod Åhh, hvor må de gerne snart kigge ud til os

Ja, lige præcis, hvis du går til termin ligger han vel omkring de 3800, og det er da bare helt perfekt Især når de taber sig lidt de første dage, så er det da bare lige som det skal være med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.