BabyBambi skriver:
Hehe jamen det er nu ikke fordi jeg ikke også er utålmodig og gerne vil have min lille guldklump i armene LIIIGE NU, meeen tænker at hvis jeg er utålmodig nu, så kan det da KUN blive værre hvis jeg så går over termin uden at have forberedt mig på det mentalt.. 
Hehe ja det må man sige det er virkelig fantastisk og meega surrealistisk.. Jeg har stadig en smule svært ved at forholde mig til at der faktisk kommer en lille baby ud som er MIN.. 

Ja helt sikkert, synes også det er rigtig fint, det kan jeg i hvert fald ikke brokke mig over hehe.. Bliver en god sund dreng der har lidt at stå imod med når han kommer ud.. 

Det har du fuldstændig ret i

Har også bare sat mig i hovedet, at hun kommer før, fordi ALLE siger, at jeg ikke kommer til at gå tiden ud, og så har det desværre sat sig lidt fast i hovedet på mig

Kommer garanteret til at gå 10 dage over tid, men hun kommer forhåbentlig, når hun er klar til at se verden, og så må vi jo vente i længsel

Ja, det er jo helt vildt at tænke på - vores eget barn af kød og blod

Åhh, hvor må de gerne snart kigge ud til os

Ja, lige præcis, hvis du går til termin ligger han vel omkring de 3800, og det er da bare helt perfekt

Især når de taber sig lidt de første dage, så er det da bare lige som det skal være med ham
Anmeld