Update på rigtig træls oplevelse ved jordemoder i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Happiness

Maalene skriver:

Århh, hvor er du sød smukke

Ja, det er simpelthen så vildt at tænke på - kan jo blive mor når som helst lige nu - ihh altså

Og skønt hun har en fin størrelse, kan nu nyde de sidste 3 uger velvidende at hun vokser som hun skal derinde

Det kan du lige tro søde - tasken er pakket og alt er klar til hun kommer, mangler lige at vaske lagener, men ellers er ALT andet klar til hende

Håber jeres supermand stortrives - hvor må det være fantastisk, at være blevet mor

Han er vidst igang med et tigerspring, så vi har en del gråd herhjemme, óg en lillemand der ikke vil ligge selv... Rigtig bandit.... Men ellers stortrives han, og smiler, pludrer og er bare en dejlig dreng Og det er bare fantastisk at være blevet mor. Men bestemt også hårdt! Ingen tvivl om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Maalene

maria_wt skriver:

Been there, done that!!! 

Startede med et vægttab..fra 82 kg til 71 kg.. Blev gravid og stoppede ikke før der stod 109 kg på vægtet..  Hele 38 kg... Jeg er 183 høj men tror mig.. Mit øgenavn var KO 

Den JM er vist bare det man kalder en KOST herhjemme 

Hold da op - 38 kilo var da lige en smule Hehe... Men du har jo også været rigtig tynd da du blev gravid, men ligefrem at kalde dig en ko, ville jeg godt nok ikke Men fedt du selv har taget det så roligt, man kan jo ikke gøre så meget andet, hos nogle sætter det sig bare nemmere

Men kan kun give dig ret, håber bare på, at det ikke er hende, som er der når jeg skal føde, så ved jeg ikke hvad jeg gør

Anmeld

4. september 2011

Maalene

BabyBambi skriver:

Iih hvor er det altså dejligt at høre søde, er glad for du fik en ny JM og havde en god oplevelse hos hende!!

Og sikke en fin størrelse lillepigen har fået sig, og nu er hun færdigbagt og kan bare komme an(puuha hvor går tiden dog stærkt altså )..

Hej søde

Ja, det er bare super skønt - kan slet ikke vente til jeg kommer til JM igen (selvom jeg håber, at jeg har født inden)

Ja, tiden går bare SÅ stærkt altså... Kan slet ikke fatte, at vi når som helst står med vores små guldklumper i armene

Og nu er lillemanden også færdigbagt - hvor er det vildt Har du fået skønnet en størrelse på ham for nyligt? Er nemlig en rigtig fin størrelse lillepigen har nu - hvis den passer

Anmeld

4. september 2011

NinaNymannMadsen

dejligt du havde en god oplevelse den her gang. hvem har du så fået?
det er da en fin vægt den bette har og dejligt hun bare ligger helt klar. så er det jo spændene at se hvornår hun vil komme ud og hilse på verden jo.

Anmeld

4. september 2011

Maalene

Happiness skriver:

Han er vidst igang med et tigerspring, så vi har en del gråd herhjemme, óg en lillemand der ikke vil ligge selv... Rigtig bandit.... Men ellers stortrives han, og smiler, pludrer og er bare en dejlig dreng Og det er bare fantastisk at være blevet mor. Men bestemt også hårdt! Ingen tvivl om det.

Åhh, de tigerspring er ikke en forælders bedste ven

Håber snart han er igennem det søde, så I kan få lidt ro igen, må være hårdt når den lille græder, og man ikke kan gøre noget

Åhh, han er virkelig også bare bedårende - simpelthen den skønneste lille charmebasse

Anmeld

4. september 2011

Maalene

NNM skriver:

dejligt du havde en god oplevelse den her gang. hvem har du så fået?
det er da en fin vægt den bette har og dejligt hun bare ligger helt klar. så er det jo spændene at se hvornår hun vil komme ud og hilse på verden jo.

Ja, det var virkelig dejligt at få en ny, sød JM, som gik op i andet end vægten Hun hedder Lene og er en ung JM, men det gør mig nu slet ikke noget... Hvad er det din hedder?

Ja, størrelsen er jo lige som den skal være, så nu må hun gerne bare komme ud og se verden, vi er mere end klar til at vise hende den

Er lillesøster også snart ved at være klar til at komme ud til sin mor, far og storesøster?

Anmeld

4. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ja, det var virkelig dejligt at få en ny, sød JM, som gik op i andet end vægten Hun hedder Lene og er en ung JM, men det gør mig nu slet ikke noget... Hvad er det din hedder?

Ja, størrelsen er jo lige som den skal være, så nu må hun gerne bare komme ud og se verden, vi er mere end klar til at vise hende den

Er lillesøster også snart ved at være klar til at komme ud til sin mor, far og storesøster?

det var da dejligt. min hedder Anne Marie også rigtig sød.

det er spændene at se hvornår hun kommer jo.

uh ja det tror jeg hun er, skal til JM her den 15, men syntes godt nok jeg har mange plukveer for tiden og maven er bare i vejen og det hele, vi er hvertfald klar til hun kommer.

Anmeld

4. september 2011

Maalene

NNM skriver:

det var da dejligt. min hedder Anne Marie også rigtig sød.

det er spændene at se hvornår hun kommer jo.

uh ja det tror jeg hun er, skal til JM her den 15, men syntes godt nok jeg har mange plukveer for tiden og maven er bare i vejen og det hele, vi er hvertfald klar til hun kommer.

Dejligt Betyder rigtig meget, at det er en JM man er tryg ved... Håber jeg får hende når jeg skal føde, men chancen er nok lille

Ja, det er virkelig spændende... Satser stadig på den 10.09.11, så bliver spændende, om jeg får ret

Åhh, det bliver spændende, det er jo lige om lidt... Ved du om hun har sat sig fast? Synes også jeg har nogle ret stride plukveer, så mon ikke modningen er godt igang hos os begge to

Anmeld

4. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Dejligt Betyder rigtig meget, at det er en JM man er tryg ved... Håber jeg får hende når jeg skal føde, men chancen er nok lille

Ja, det er virkelig spændende... Satser stadig på den 10.09.11, så bliver spændende, om jeg får ret

Åhh, det bliver spændende, det er jo lige om lidt... Ved du om hun har sat sig fast? Synes også jeg har nogle ret stride plukveer, så mon ikke modningen er godt igang hos os begge to

ja så er det jo spændene at se om du får ret eller ej. det håber jeg da.

ved ikk om hun har sat sig fast eller noget endnu men hun har de sidste par uge lagt med hovedet ned ved jeg hvertfald for det sagde både jordmor og læge til de sidste konsultationer jeg har været ved og til scanning i uge 34 fik vi det også bekræftet.

jo det tror jeg. fødte før tid med Asta jo hun er født i uge 38+6 så ikk meget før tid så nu må vi se om det også er sådan den her gang det håber jeg hvertfald.

Anmeld

4. september 2011

Maalene

NNM skriver:

ja så er det jo spændene at se om du får ret eller ej. det håber jeg da.

ved ikk om hun har sat sig fast eller noget endnu men hun har de sidste par uge lagt med hovedet ned ved jeg hvertfald for det sagde både jordmor og læge til de sidste konsultationer jeg har været ved og til scanning i uge 34 fik vi det også bekræftet.

jo det tror jeg. fødte før tid med Asta jo hun er født i uge 38+6 så ikk meget før tid så nu må vi se om det også er sådan den her gang det håber jeg hvertfald.

Ja, det kunne være dejligt, håber godt nok ikke, at jeg kommer til at gå over tid - tør slet ikke tænke på, hvor utålmodig jeg så er

Dejligt at hun ligger rigtigt, mon ikke hun så er ved at sætte sig fast og snart er klar til at erobre verden

Det kan jeg godt forstå du håber... Hehe... Kunne være dejligt, hvis hun er ligeså utålmodig som sin storesøster efter at se sine forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.