Update på rigtig træls oplevelse ved jordemoder i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

SussieThyssen

Hvor dejligt at høre

Ja, man skal ikke finde sig i hvad som helst.
uhh det er da spændende..nu er der ikke så længe igen. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Neej, skal vente heeeelt til den 20. september, fordi hun har ferie, men vil ikke ind til en anden igen... Hehe... Men som jeg sagde til hende, så vil jeg RIGTIG gerne se hende igen, men håbede nu alligevel lidt på, at jeg havde født inden

Haha, det sagde jeg også til min JM, da hun sagde, at vi ses tre dage over min termin... Blev nødt til at sige, at det håbede jeg altså ikke.

Anmeld

9. september 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Haha, det sagde jeg også til min JM, da hun sagde, at vi ses tre dage over min termin... Blev nødt til at sige, at det håbede jeg altså ikke.

Eej, det er da også umenneskeligt, at give dig en tid 3 DAGE OVER TERMIN! Uforskammethed af værste skuffe

Anmeld

9. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Nej, det skal det heldigvis ikke Så må det have større virkning... Hehe...

det kan vi da håbe

Anmeld

9. september 2011

Miss T

Sikke en dum kælling du fik fat i første gang. I forhold til gennemsnittet har du taget ganske normalt på. Men godt du fik en anden, som kunne koncentrere sig om det, det drejer sig om nemlig baby og den kommende fødsel.

Anmeld

10. september 2011

Christine

Maalene skriver:

Tusind tak for din søde besked

Og virkelig flot gået mht. du har tabt dig så hurtigt - så kommer det uden tvivl også nu her med lillebror

Tror du har fuldstændig ret med vægten, synes slet ikke jeg har levet af slik og søde sager, men alligevel tror jeg vægten ender med +25 kg... Men er der jo ikke så meget at gøre ved - håber på nogle lange gåture med barnevognen og amningen kan hjælpe vægten ned igen

Selv tak

Jeg er i hvert fald blevet positivt overrasket over hvad amning og gode gåture med barnevogn kan gøre. Så nyd bare den sidste del af graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.