Update på rigtig træls oplevelse ved jordemoder i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
55 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Maalene

Heej piger

Vil lige sige tusind tak for alle jeres trøstende ord og søde tanker, da jeg var lidt langt nede i kulkælderen efter et jordemoderbesøg for omkring 2 uger siden

I kan se tråden her: https://www.baby.dk/debat/128471pi1/graviditet/rigt ig-traels-oplevelse-ved-jordemoder-i-dag-.aspx

Kontaktede chefjordemoderen og forklarede det som det var, og hun gav mig en anden jordemoder, som jeg har været inde ved i dag...

Startede med at sige, at jeg havde haft en rigtig træls oplevelse sidst jeg var afsted, hvortil hun sagde, at hun havde kigget mine papirer igennem, hvor hun kunne se min startvægt, og der var ingenting at komme efter der, så hun sagde, at vi slet ikke skulle nævne et ord om vægten overhovedet, så det var bare en skøn start

Det er simpelthen bare den sødeste JM jeg har fået mig nu, og der var en JM-studerende med, som også var virkelig sød og de var bare så stille og rolige og SÅ søde til at svare på mine spørgsmål...

De tog sig rigtig god tid til at mærke på maven og fik for første gang skønnet en størrelse på lillepigen, her hvor jeg kan skrive 37+0 De skønnede hende til 3000 gram, hvilket var helt perfekt, og hun kunne stort set ikke rokke med hendes hoved, så hun ligger bare klar og parat til at indtage verden

Er SÅ glad ovenpå dagens JM-besøg og er virkelig glad for I bakkede mig op herinde og gav mig mod til, at få en anden JM - kunne ikke have fået en bedre JM

TAK PIGER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

merichs

Maalene skriver:

Heej piger

Vil lige sige tusind tak for alle jeres trøstende ord og søde tanker, da jeg var lidt langt nede i kulkælderen efter et jordemoderbesøg for omkring 2 uger siden

I kan se tråden her: https://www.baby.dk/debat/128471pi1/graviditet/rigt ig-traels-oplevelse-ved-jordemoder-i-dag-.aspx

Kontaktede chefjordemoderen og forklarede det som det var, og hun gav mig en anden jordemoder, som jeg har været inde ved i dag...

Startede med at sige, at jeg havde haft en rigtig træls oplevelse sidst jeg var afsted, hvortil hun sagde, at hun havde kigget mine papirer igennem, hvor hun kunne se min startvægt, og der var ingenting at komme efter der, så hun sagde, at vi slet ikke skulle nævne et ord om vægten overhovedet, så det var bare en skøn start

Det er simpelthen bare den sødeste JM jeg har fået mig nu, og der var en JM-studerende med, som også var virkelig sød og de var bare så stille og rolige og SÅ søde til at svare på mine spørgsmål...

De tog sig rigtig god tid til at mærke på maven og fik for første gang skønnet en størrelse på lillepigen, her hvor jeg kan skrive 37+0 De skønnede hende til 3000 gram, hvilket var helt perfekt, og hun kunne stort set ikke rokke med hendes hoved, så hun ligger bare klar og parat til at indtage verden

Er SÅ glad ovenpå dagens JM-besøg og er virkelig glad for I bakkede mig op herinde og gav mig mod til, at få en anden JM - kunne ikke have fået en bedre JM

TAK PIGER

Ej hvor dejligt at du har fået en ny og sød jordemoder, som har givet dig en positiv oplevelse  Og det er jo en rigtig fin vægt lillepigen er skønnet til.

Nu er der ikke længe til du skal være mor

Anmeld

2. september 2011

Maalene

merichs skriver:

Ej hvor dejligt at du har fået en ny og sød jordemoder, som har givet dig en positiv oplevelse  Og det er jo en rigtig fin vægt lillepigen er skønnet til.

Nu er der ikke længe til du skal være mor

Ja, det er dejligt at vide, at hun vokser som hun skal derinde

Uhh ja, det er simpelthen så vildt - kan slet ikke fatte, at jeg når som helst kan blive MOR

Anmeld

2. september 2011

merichs

Maalene skriver:

Ja, det er dejligt at vide, at hun vokser som hun skal derinde

Uhh ja, det er simpelthen så vildt - kan slet ikke fatte, at jeg når som helst kan blive MOR

Det er også bare det største, det at blive mor. At ligge med det lille væsen i armene fyldt med glæde og følelsen af at man simpelthen ikke kan elske noget højere

Anmeld

2. september 2011

B&J

nej hvor er det dejligt du har fået en ny, og du føler dig tryk og som alt er bare som det skal være ihh hvor fantastisk

Anmeld

2. september 2011

Maalene

merichs skriver:

Det er også bare det største, det at blive mor. At ligge med det lille væsen i armene fyldt med glæde og følelsen af at man simpelthen ikke kan elske noget højere

Åhh, bliver helt rørt nu

Utrolig som man bare kan elske et væsen ubetinget - så højt jeg allrede elsker hende nu, kan slet ikke måle sig med den følelse, som jeg kommer til at få, når jeg får hende i mine arme

Anmeld

2. september 2011

Maalene

B&J skriver:

nej hvor er det dejligt du har fået en ny, og du føler dig tryk og som alt er bare som det skal være ihh hvor fantastisk

Jaaa, det er bare SÅ skønt

Er så lykkelig

Anmeld

2. september 2011

Happiness

Hvor skønt søde!

Og hun har da en rigtig fin størrelse! Og hvor er det vildt at du nu er 37+0. Emilie er nu færdigbagt, så hun kan da bare komme ud til hendes skønne moar

Er I ved at være klar? Og er I blevet HELT færdige med prinsessens værelse?

Anmeld

2. september 2011

maria_wlt

Jeg har prøvet at lurer på din profil... Kan se 3 billeder... af en tynd pige... Hvor meget har du taget på nu?? Kan slet ikke se hvor den JM har det fra... 

Anmeld

2. september 2011

Maalene

Happiness skriver:

Hvor skønt søde!

Og hun har da en rigtig fin størrelse! Og hvor er det vildt at du nu er 37+0. Emilie er nu færdigbagt, så hun kan da bare komme ud til hendes skønne moar

Er I ved at være klar? Og er I blevet HELT færdige med prinsessens værelse?

Århh, hvor er du sød smukke

Ja, det er simpelthen så vildt at tænke på - kan jo blive mor når som helst lige nu - ihh altså

Og skønt hun har en fin størrelse, kan nu nyde de sidste 3 uger velvidende at hun vokser som hun skal derinde

Det kan du lige tro søde - tasken er pakket og alt er klar til hun kommer, mangler lige at vaske lagener, men ellers er ALT andet klar til hende

Håber jeres supermand stortrives - hvor må det være fantastisk, at være blevet mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.