Heej piger

Vil lige sige tusind tak for alle jeres trøstende ord og søde tanker, da jeg var lidt langt nede i kulkælderen efter et jordemoderbesøg for omkring 2 uger siden
I kan se tråden her:
https://www.baby.dk/debat/128471pi1/graviditet/rigt ig-traels-oplevelse-ved-jordemoder-i-dag-.aspxKontaktede chefjordemoderen og forklarede det som det var, og hun gav mig en anden jordemoder, som jeg har været inde ved i dag...
Startede med at sige, at jeg havde haft en rigtig træls oplevelse sidst jeg var afsted, hvortil hun sagde, at hun havde kigget mine papirer igennem, hvor hun kunne se min startvægt, og der var ingenting at komme efter der, så hun sagde, at vi slet ikke skulle nævne et ord om vægten overhovedet, så det var bare en skøn start

Det er simpelthen bare den sødeste JM jeg har fået mig nu, og der var en JM-studerende med, som også var virkelig sød og de var bare så stille og rolige og SÅ søde til at svare på mine spørgsmål...
De tog sig rigtig god tid til at mærke på maven og fik for første gang skønnet en størrelse på lillepigen, her hvor jeg kan skrive 37+0

De skønnede hende til 3000 gram, hvilket var helt perfekt, og hun kunne stort set ikke rokke med hendes hoved, så hun ligger bare klar og parat til at indtage verden

Er SÅ glad ovenpå dagens JM-besøg og er virkelig glad for I bakkede mig op herinde og gav mig mod til, at få en anden JM - kunne ikke have fået en bedre JM

TAK PIGER
Anmeld