Update på rigtig træls oplevelse ved jordemoder i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Maalene

maria_wt skriver:

Jeg har prøvet at lurer på din profil... Kan se 3 billeder... af en tynd pige... Hvor meget har du taget på nu?? Kan slet ikke se hvor den JM har det fra... 

Er vidst oppe omkring de 20 kg. nu her, ved godt det er for meget, men det var fra uge 10 - 20 ca. det gik galt, har ikke været de sidste mange mange uger, og det der røg på der, kan jeg jo ikke gøre så meget ved nu

Men synes jo også den gamle JM var helt vildt langt ude, vil selv sige jeg var normalvægtig inden graviditeten, men på hende lød det bare som om, at jeg var en kæmpe flodhest...

Så er glad for, at den nye JM er lidt mere nede på jorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

MetteS81

SÅ SEJT at du gjorde noget ved det!!!  

Det var da også en virkelig uforskammet jordmoder du har haft! Håber hun har fået at vide hvordan hun fremstår af chefjordmoderen!

Og dejligt at du nu har fået skønnet bebsen! Nu er der heller ikke længe til du får den lille at se

Anmeld

2. september 2011

MetteS81

Forresten....jeg er 1.56 og vejede 54 kilo til start. Endte med at tage 26 kilo på, og min jordmoder sagde ik noget til det! Meget var også vand...men synes heller ikke du har noget at være ked af! Det ryger hurtigt af igen

Anmeld

2. september 2011

Maalene

MetteS81 skriver:

SÅ SEJT at du gjorde noget ved det!!!  

Det var da også en virkelig uforskammet jordmoder du har haft! Håber hun har fået at vide hvordan hun fremstår af chefjordmoderen!

Og dejligt at du nu har fået skønnet bebsen! Nu er der heller ikke længe til du får den lille at se

Ja, synes virkelig også hun gik over grænsen dengang... Selvfølgelig må hun kommentere det, men på en ordentlig måde

Chefjordemoderen takkede mig også, for at have kontaktet hende omkring det, og hun sagde, at hun ville tage det op på deres næste personalemøde - så håber ikke der er andre som får samme behandling af hende...

Ja, det er bare SKØNT - kan slet ikke vente til vi får hende i vores arme

Anmeld

2. september 2011

Dansker I Holland

Maalene skriver:

Heej piger

Vil lige sige tusind tak for alle jeres trøstende ord og søde tanker, da jeg var lidt langt nede i kulkælderen efter et jordemoderbesøg for omkring 2 uger siden

I kan se tråden her: https://www.baby.dk/debat/128471pi1/graviditet/rigt ig-traels-oplevelse-ved-jordemoder-i-dag-.aspx

Kontaktede chefjordemoderen og forklarede det som det var, og hun gav mig en anden jordemoder, som jeg har været inde ved i dag...

Startede med at sige, at jeg havde haft en rigtig træls oplevelse sidst jeg var afsted, hvortil hun sagde, at hun havde kigget mine papirer igennem, hvor hun kunne se min startvægt, og der var ingenting at komme efter der, så hun sagde, at vi slet ikke skulle nævne et ord om vægten overhovedet, så det var bare en skøn start

Det er simpelthen bare den sødeste JM jeg har fået mig nu, og der var en JM-studerende med, som også var virkelig sød og de var bare så stille og rolige og SÅ søde til at svare på mine spørgsmål...

De tog sig rigtig god tid til at mærke på maven og fik for første gang skønnet en størrelse på lillepigen, her hvor jeg kan skrive 37+0 De skønnede hende til 3000 gram, hvilket var helt perfekt, og hun kunne stort set ikke rokke med hendes hoved, så hun ligger bare klar og parat til at indtage verden

Er SÅ glad ovenpå dagens JM-besøg og er virkelig glad for I bakkede mig op herinde og gav mig mod til, at få en anden JM - kunne ikke have fået en bedre JM

TAK PIGER

Ihhh hvor dejligt for dig skønt at du fik en ny jordemoder smiler...

Anmeld

2. september 2011

Maalene

MetteS81 skriver:

Forresten....jeg er 1.56 og vejede 54 kilo til start. Endte med at tage 26 kilo på, og min jordmoder sagde ik noget til det! Meget var også vand...men synes heller ikke du har noget at være ked af! Det ryger hurtigt af igen

Det var rart at høre (selvf ikke at du tog 26 kg. på, men at man ikke er helt alene)

Har også en del vand i kroppen, så tager det nu ikke så tungt med de kilo... Spiser kun for 1 og sørger for at spise fornuftigt, så kan jeg ikke gøre så meget mod de kilo, der vælger at sætte sig

Anmeld

2. september 2011

Maalene

Dansker I Holland skriver:

Ihhh hvor dejligt for dig skønt at du fik en ny jordemoder smiler...

Tusind tak - det er bare SÅ skønt

Anmeld

2. september 2011

maria_wlt

Maalene skriver:

Er vidst oppe omkring de 20 kg. nu her, ved godt det er for meget, men det var fra uge 10 - 20 ca. det gik galt, har ikke været de sidste mange mange uger, og det der røg på der, kan jeg jo ikke gøre så meget ved nu

Men synes jo også den gamle JM var helt vildt langt ude, vil selv sige jeg var normalvægtig inden graviditeten, men på hende lød det bare som om, at jeg var en kæmpe flodhest...

Så er glad for, at den nye JM er lidt mere nede på jorden

Been there, done that!!! 

Startede med et vægttab..fra 82 kg til 71 kg.. Blev gravid og stoppede ikke før der stod 109 kg på vægtet..  Hele 38 kg... Jeg er 183 høj men tror mig.. Mit øgenavn var KO 

Den JM er vist bare det man kalder en KOST herhjemme 

Anmeld

2. september 2011

Dansker I Holland

Maalene skriver:

Tusind tak - det er bare SÅ skønt

ingen årsag da

Anmeld

2. september 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Heej piger

Vil lige sige tusind tak for alle jeres trøstende ord og søde tanker, da jeg var lidt langt nede i kulkælderen efter et jordemoderbesøg for omkring 2 uger siden

I kan se tråden her: https://www.baby.dk/debat/128471pi1/graviditet/rigt ig-traels-oplevelse-ved-jordemoder-i-dag-.aspx

Kontaktede chefjordemoderen og forklarede det som det var, og hun gav mig en anden jordemoder, som jeg har været inde ved i dag...

Startede med at sige, at jeg havde haft en rigtig træls oplevelse sidst jeg var afsted, hvortil hun sagde, at hun havde kigget mine papirer igennem, hvor hun kunne se min startvægt, og der var ingenting at komme efter der, så hun sagde, at vi slet ikke skulle nævne et ord om vægten overhovedet, så det var bare en skøn start

Det er simpelthen bare den sødeste JM jeg har fået mig nu, og der var en JM-studerende med, som også var virkelig sød og de var bare så stille og rolige og SÅ søde til at svare på mine spørgsmål...

De tog sig rigtig god tid til at mærke på maven og fik for første gang skønnet en størrelse på lillepigen, her hvor jeg kan skrive 37+0 De skønnede hende til 3000 gram, hvilket var helt perfekt, og hun kunne stort set ikke rokke med hendes hoved, så hun ligger bare klar og parat til at indtage verden

Er SÅ glad ovenpå dagens JM-besøg og er virkelig glad for I bakkede mig op herinde og gav mig mod til, at få en anden JM - kunne ikke have fået en bedre JM

TAK PIGER

Iih hvor er det altså dejligt at høre søde, er glad for du fik en ny JM og havde en god oplevelse hos hende!!

Og sikke en fin størrelse lillepigen har fået sig, og nu er hun færdigbagt og kan bare komme an(puuha hvor går tiden dog stærkt altså )..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.