Kom der en regl mon nutv koder og lign.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Nej den har jeg ikke lige set... Kan du linke? 

Jo, to sek.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Stumpen

Kofoed. skriver:

Det er jo et godt spørgsmål, for det er jo lidt det jeg spørger om Men med den debat den anden dag, så kunne det være rart med en afklaring, så vi har et fast reglsæt og evt undgår den "ballade" igen.

Har der været debat om det igen? Nå never mind, men du har da ret.. Men i bund og grund handler det vel bare om at holde en god tone, som med alle andre debatter...

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Nej den har jeg ikke lige set... Kan du linke? 

https://www.baby.dk/debat/130463pi15/ordet-er-frit/nutv-abbonement---.aspx

Det er måske mig der ikke fatter noget, men synes Zafir's svar er forvirrede... Men ja, det er måske bare mig.

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Stumpen skriver:

Har der været debat om det igen? Nå never mind, men du har da ret.. Men i bund og grund handler det vel bare om at holde en god tone, som med alle andre debatter...

Det var vist i weekenden den var og synes også tone var pæn (der kom ikke nogen moderator advarelser i hvert fald), men ja, det er måske kun mig der synes det, synes dog ikke diskutionen bør kunne opstå, men stopper den her, for den diskution kan blive laaaang

Anmeld

1. september 2011

Isabella_mor

Mener at boligportalen har generelt en regel om at det er ulovligt at give sit login og kode til andre, ligesom det er ulovligt at give telefonnumre/mailadresser mm, videre til andre hvis man selv har en boligportal.... og at man kan risikere at blive banned derindefra hvis de opdager det..

men om baby.dk har en regel om at vi ikke må bede om dem eller uddele dem, det ved jeg ikke...

men jeg tænker at baby.dk mht boligportalen må rette sig efter de regler der er på den site man nu skal bruge tingene fra... 

nu.tv ved jeg ikke... 

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

Mener at boligportalen har generelt en regel om at det er ulovligt at give sit login og kode til andre, ligesom det er ulovligt at give telefonnumre/mailadresser mm, videre til andre hvis man selv har en boligportal.... og at man kan risikere at blive banned derindefra hvis de opdager det..

men om baby.dk har en regel om at vi ikke må bede om dem eller uddele dem, det ved jeg ikke...

men jeg tænker at baby.dk mht boligportalen må rette sig efter de regler der er på den site man nu skal bruge tingene fra... 

nu.tv ved jeg ikke... 

Nutv har nemlig de samme regler, det er også derfor jeg personlig synes, at det skal gøre til fy-fy en gang for alle, at folk spørger herinde, men synes bare ikke jeg kan finde, at det er blevet indført, derfor jeg spørger efter det.

Anmeld

1. september 2011

Isabella_mor

Kofoed. skriver:

Nutv har nemlig de samme regler, det er også derfor jeg personlig synes, at det skal gøre til fy-fy en gang for alle, at folk spørger herinde, men synes bare ikke jeg kan finde, at det er blevet indført, derfor jeg spørger efter det.

jeg læste lige zafirs svar i tråden hvor hun skrev at baby.dk ikke acceptere ulovligheder. så ja det er faktisk forbudt at give koderne videre.. men det er lidt svært at lave et forbud for at spørge om det... 

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

jeg læste lige zafirs svar i tråden hvor hun skrev at baby.dk ikke acceptere ulovligheder. så ja det er faktisk forbudt at give koderne videre.. men det er lidt svært at lave et forbud for at spørge om det... 

Det er også sådan jeg tyder det, men ja, det står ikke ståret ud i pap nogle steder og synes vi bør afklares 100%, så vi alle herinde ved, at nu er det slut og om man evt vil blive straffet, hvis man spørger om det eller om tråden bare skal låses/slettes, ja altså skåret ud i pap, så lille mig er helt inde i hvordan og hvorledes det lige er.

Anmeld

1. september 2011

Isabella_mor

Kofoed. skriver:

Det er også sådan jeg tyder det, men ja, det står ikke ståret ud i pap nogle steder og synes vi bør afklares 100%, så vi alle herinde ved, at nu er det slut og om man evt vil blive straffet, hvis man spørger om det eller om tråden bare skal låses/slettes, ja altså skåret ud i pap, så lille mig er helt inde i hvordan og hvorledes det lige er.

man kunne bede om at få det skrevet i regelsættet.. men uskrevne regeler er også gældende da det jo er en skreven regel hos firmaet... så ja jeg ved det ikke...

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

man kunne bede om at få det skrevet i regelsættet.. men uskrevne regeler er også gældende da det jo er en skreven regel hos firmaet... så ja jeg ved det ikke...

Det jo det, vi finder vel ud af det før eller siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.