Kom der en regl mon nutv koder og lign.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Isabella_mor

Kofoed. skriver:

Det jo det, vi finder vel ud af det før eller siden.

jaah. jeg har selv lige fået en nutv kode herindefra fordi jeg "vandt" det af en sød bruger herinde der ikke ville bruge den resterende tid hun havde købt... og det er jeg da glad for jeg vandt.. det er nok ikke lovligt... men ja.. jeg tror ikke bare man giver sit login til gud og hver mand.. jeg gør hvertfald ikke...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

jaah. jeg har selv lige fået en nutv kode herindefra fordi jeg "vandt" det af en sød bruger herinde der ikke ville bruge den resterende tid hun havde købt... og det er jeg da glad for jeg vandt.. det er nok ikke lovligt... men ja.. jeg tror ikke bare man giver sit login til gud og hver mand.. jeg gør hvertfald ikke...  

Den virker også kun på 3 ip-adresser, så kan man resikere, at de sletter profilen.

Anmeld

1. september 2011

Isabella_mor

Kofoed. skriver:

Den virker også kun på 3 ip-adresser, så kan man resikere, at de sletter profilen.

så er det jo smart

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

så er det jo smart

Nemlig

Anmeld

1. september 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er ulovligt - det har vi fået sat på plads af folk der ved noget om jura og den slags. Derfor bliver den slags tråde for fremtiden lukket og sleslettet så snart vi bliver opmærksomme på dem.

:-)
Zafir, chef på baby.dk

Anmeld

1. september 2011

grinny

Zafir skriver:

Det er ulovligt - det har vi fået sat på plads af folk der ved noget om jura og den slags. Derfor bliver den slags tråde for fremtiden lukket og sleslettet så snart vi bliver opmærksomme på dem.

Zafir, chef på baby.dk

I er sgu både hurtige og dygtige når sådan noget skal udersøges!

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Zafir skriver:

Zafir, chef på baby.dk

Super, jamen ville lige være sikker Ved ikke om du vil låse tråden nu, men du må gerne, nu hvor sagen er afklaret

Anmeld

1. september 2011

Isabella_mor

Zafir skriver:

Zafir, chef på baby.dk

så kan det vidst også komme med på baby.dk's regelsæt... tænker jeg..

Anmeld

1. september 2011

Moderator

isabellamor skriver:

så kan det vidst også komme med på baby.dk's regelsæt... tænker jeg..

Ja, det får vi lige teknikken til. :-)

Anmeld

1. september 2011

Moderator

Super, jamen ville lige være sikker Ved ikke om du vil låse tråden nu, men du må gerne, nu hvor sagen er afklaret

Gør jeg nu. :-)

Godnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.