Kom der en regl mon nutv koder og lign.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.868 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Kofoed.

Ja synes ikke jeg kunne finde det nogle steder, så vil lige spørge bare for at være sikker. Er der kommet en regl mod, at spørge efter nutv, boligprotalen o.lign. koder?

Ikke meningen der skal laves en debat om hvorfor reglen laves, men om den er indført eller ej. Ellers bliver tråden låst, gider ikke den debat i aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Ja synes ikke jeg kunne finde det nogle steder, så vil lige spørge bare for at være sikker. Er der kommet en regl mod, at spørge efter nutv, boligprotalen o.lign. koder?

Ikke meningen der skal laves en debat om hvorfor reglen laves, men om den er indført eller ej. Ellers bliver tråden låst, gider ikke den debat i aften.

jaah det ville være meget rart at få på plads...

Anmeld

1. september 2011

grinny

Hmm.. Har intet set og intet hørt så jeg tror.. Nej

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Hvad for noget?

Anmeld

1. september 2011

Stumpen

Jeg tror da Babydotdk er ligeglad med om man deler ud af sine koder. 

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jaah det ville være meget rart at få på plads...

Det jo det og det virkede jo til, at de ville tage den op til overvejelse, så en afklaring ville da være dejlig.

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

grinny skriver:

Hmm.. Har intet set og intet hørt så jeg tror.. Nej

Nej ikke siden den lange debat for nogle dage siden, men en afklaring vil da være dejlig.

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Hvad for noget?

Så du ikke den debat den anden dag? Den sluttede med, at en moderator lagde op til, at de ville overveje om det skulle være tilladt, at spørge efter koder over baby.dk.

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Så du ikke den debat den anden dag? Den sluttede med, at en moderator lagde op til, at de ville overveje om det skulle være tilladt, at spørge efter koder over baby.dk.

Nej den har jeg ikke lige set... Kan du linke? 

Anmeld

1. september 2011

Kofoed.

Stumpen skriver:

Jeg tror da Babydotdk er ligeglad med om man deler ud af sine koder. 

Det er jo et godt spørgsmål, for det er jo lidt det jeg spørger om Men med den debat den anden dag, så kunne det være rart med en afklaring, så vi har et fast reglsæt og evt undgår den "ballade" igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.