Min moster vil gerne strikke til dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. september 2011

piadas

lærkes_mor skriver:

Mon din moster kan strikke sådan nogle rigtig varme sove strømper (til vuggestuen) str 24 ca?

Har en ulddragt fra min storedatter, men mangler strømper til...

Ja, det tror jeg helt sikkert, hun kan.

Som du kan se af indlægget lige ovenover, vil hun have kr. 75,- for to par inkl. porto. Hvis du kun vil have et par, er det nok en halvtredser, men hun skal jo selvfølgelig lige spørges først ang. prisen.

Hvis du er interesseret, kan du sende en pb til mig, så får du hendes e-mail, og så kan du selv kontakte hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

piadas

Andre der skal have strikket?

Anmeld

13. september 2011

millesofie

piadas skriver:

Hvis du vil bestille, har jeg lavet en fremgangsmåde øverst på side 5 i denne tråd.

Ja, som overskriften lyder - hvis du ikke lige har en bedste, en mor eller en moster til at strikke trøjer, huer og strømper til jeres guldklumper, så vil min moster rigtig gerne.

Hun elsker at strikke og er rigtig god til det.

Du finder bare et mønster, så laver hun det til dig.

Prisen vil være garn + f.eks. 100-150 kr. pr. trøje. Det er billigt, for timelønnen er vist minimal, hvis man regner den ud. Jeg ved ikke lige, hvordan hun tænker med garn. Altså om hun køber det, eller du selv finder noget og sender til hende.

I første omgang er det også bare lige for at høre, om det kunne have interesse herinde.

Hun har lavet en køredragt og en trøje med hue og strømper til min lille Ida. Jeg har vedhæftet billeder af begge dele. De øverste er modellerne og de nederste er min datter i strikkeriet! Det skal lige siges, at køredragten er for lille nu, derfor "stumper" den, så min moster har lovet at strikke et ekstra stykke i, så hun også kan bruge den denne vinter.

hej

hvis hun kan

hvad ville en køre/hygge dragt så koste i str 98

(med knapper, ben og hætte, men uden fødder og vanter)

gerne i flecee garn eller andet tykt og blødt garn

kan sagens lige måle barnet, til nærmere beregning hvis det er

Anmeld

13. september 2011

Ansemusen

piadas skriver:

Hvis du vil bestille, har jeg lavet en fremgangsmåde øverst på side 5 i denne tråd.

Ja, som overskriften lyder - hvis du ikke lige har en bedste, en mor eller en moster til at strikke trøjer, huer og strømper til jeres guldklumper, så vil min moster rigtig gerne.

Hun elsker at strikke og er rigtig god til det.

Du finder bare et mønster, så laver hun det til dig.

Prisen vil være garn + f.eks. 100-150 kr. pr. trøje. Det er billigt, for timelønnen er vist minimal, hvis man regner den ud. Jeg ved ikke lige, hvordan hun tænker med garn. Altså om hun køber det, eller du selv finder noget og sender til hende.

I første omgang er det også bare lige for at høre, om det kunne have interesse herinde.

Hun har lavet en køredragt og en trøje med hue og strømper til min lille Ida. Jeg har vedhæftet billeder af begge dele. De øverste er modellerne og de nederste er min datter i strikkeriet! Det skal lige siges, at køredragten er for lille nu, derfor "stumper" den, så min moster har lovet at strikke et ekstra stykke i, så hun også kan bruge den denne vinter.

Hvad skal hun have for at lave præcis den på første billede i størrelse 92?

Anmeld

13. september 2011

piadas

millesofie skriver:

hej

hvis hun kan

hvad ville en køre/hygge dragt så koste i str 98

(med knapper, ben og hætte, men uden fødder og vanter)

gerne i flecee garn eller andet tykt og blødt garn

kan sagens lige måle barnet, til nærmere beregning hvis det er

Hej!

Hvad med noget á la denne?

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=23&lang=dk

Hvis det er i det garn, de foreslår skal hun have kr. 422,- inkl. porto for at lave den i str. 98/104. Men hvis du hellere vil have noget andet garn, kan du finde det på deres hjemmeside, så kan jeg give dig prisen på det.

Beregningen, jeg har lavet, er ud fra det dyreste garn (Drops Merino Extra Fine), men prøv at kigge lidt derinde - der er mange lækre sager!

Anmeld

13. september 2011

piadas

Ansemusen skriver:

Hvad skal hun have for at lave præcis den på første billede i størrelse 92?

Altså denne?

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=2&lang=dk

Størrelsen hedder 86/92, så hvis det er den, du gerne vil have, skal hun have kr. 436,- inkl. porto, og det er hvis hun bruger det garn, der hedder Eskimo mix lige som på billedet.

Anmeld

13. september 2011

millesofie

piadas skriver:

Hej!

Hvad med noget á la denne?

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=23&lang=dk

Hvis det er i det garn, de foreslår skal hun have kr. 422,- inkl. porto for at lave den i str. 98/104. Men hvis du hellere vil have noget andet garn, kan du finde det på deres hjemmeside, så kan jeg give dig prisen på det.

Beregningen, jeg har lavet, er ud fra det dyreste garn (Drops Merino Extra Fine), men prøv at kigge lidt derinde - der er mange lækre sager!

hej igen

det er lige sådan en dragt  eller der må også godt være knapper hele vejen ned det er underordenet  

men garnet er ikke rigtigt

jeg tænkte på en som hun også kunne sove ude i MEN IKKE ULD

fleece garn ville være abselut bedst, jeg kan godt købe garnet og sende det hvis det er, det koster ikke så meget men det er hårdt at strikke i

Anmeld

13. september 2011

Ansemusen

piadas skriver:

Altså denne?

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=2&lang=dk

Størrelsen hedder 86/92, så hvis det er den, du gerne vil have, skal hun have kr. 436,- inkl. porto, og det er hvis hun bruger det garn, der hedder Eskimo mix lige som på billedet.

det er det. Men så har jeg ikke råd lige pt  

Anmeld

13. september 2011

piadas

Ansemusen skriver:

det er det. Men så har jeg ikke råd lige pt  

Øv øv, du kan jo altid finde noget billigere garn, men så bliver kvaliteten selvfølgelig ikke så god.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at vende tilbage.

Anmeld

13. september 2011

piadas

millesofie skriver:

hej igen

det er lige sådan en dragt  eller der må også godt være knapper hele vejen ned det er underordenet  

men garnet er ikke rigtigt

jeg tænkte på en som hun også kunne sove ude i MEN IKKE ULD

fleece garn ville være abselut bedst, jeg kan godt købe garnet og sende det hvis det er, det koster ikke så meget men det er hårdt at strikke i

Jeg sender dig lige en PB, så kan du prøve at sende en mail til min moster og spørge ad. Det er vist lidt nemmere.

Husk lige et smide linket med i mailen, så hun ved, hvilken kørepose, der er tale om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.