Min moster vil gerne strikke til dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13.024 visninger
91 svar
0 synes godt om
31. august 2011

piadas

Hvis du vil bestille, har jeg lavet en fremgangsmåde øverst på side 5 i denne tråd.

Ja, som overskriften lyder - hvis du ikke lige har en bedste, en mor eller en moster til at strikke trøjer, huer og strømper til jeres guldklumper, så vil min moster rigtig gerne.

Hun elsker at strikke og er rigtig god til det.

Du finder bare et mønster, så laver hun det til dig.

Prisen vil være garn + f.eks. 100-150 kr. pr. trøje. Det er billigt, for timelønnen er vist minimal, hvis man regner den ud. Jeg ved ikke lige, hvordan hun tænker med garn. Altså om hun køber det, eller du selv finder noget og sender til hende.

I første omgang er det også bare lige for at høre, om det kunne have interesse herinde.

Hun har lavet en køredragt og en trøje med hue og strømper til min lille Ida. Jeg har vedhæftet billeder af begge dele. De øverste er modellerne og de nederste er min datter i strikkeriet! Det skal lige siges, at køredragten er for lille nu, derfor "stumper" den, så min moster har lovet at strikke et ekstra stykke i, så hun også kan bruge den denne vinter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mauser.

Guuud hvor sødt, min mormor strikker dog men ville ikke gå forbi uden lige at give ros for dette fine arbejde (;

Anmeld

31. august 2011

piadas

Mulleunge skriver:

Guuud hvor sødt, min mormor strikker dog men ville ikke gå forbi uden lige at give ros for dette fine arbejde (;

Tak! Ja, det er nemlig megasødt og kvaliteten af garnet er bare god, så hun skulle gerne kunne holde varmen i det.

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

piadas skriver:

Tak! Ja, det er nemlig megasødt og kvaliteten af garnet er bare god, så hun skulle gerne kunne holde varmen i det.

Skønt alligevel (; nu har vi dunidou og min mormors strik trøjer og tror at hun ville kigge lidt, hvis jeg kom med noget andet strik (;
men min ikke din moster får gang i strikkeriet snart? man kan da ik andet end syntes at det er SØDT

Anmeld

31. august 2011

piadas

Mulleunge skriver:

Skønt alligevel (; nu har vi dunidou og min mormors strik trøjer og tror at hun ville kigge lidt, hvis jeg kom med noget andet strik (;
men min ikke din moster får gang i strikkeriet snart? man kan da ik andet end syntes at det er SØDT

Jo, det går nok ikke at dukke op i andres strikkerier!

Lad os se, om der dukker nogle op, der er interesserede. Det er da et forsøg værd.

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

piadas skriver:

Jo, det går nok ikke at dukke op i andres strikkerier!

Lad os se, om der dukker nogle op, der er interesserede. Det er da et forsøg værd.

Nej hun ville kigge noget (; ..
ORK JO ..

Anmeld

31. august 2011

Bshizzle

Lyder som en rigtig dejlig moster du har..
Jeg ELSKER STRIK...

Jeg har i 2 mdr nu gemt dette link til en køredragt m. knapper..
http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=23&lang=dk

Jeg vil da gerne vide hvad hun skulle ha for at lave sådan en.. gerne i en lys blå som på billedet..

Anmeld

1. september 2011

piadas

Bshizzle skriver:

Lyder som en rigtig dejlig moster du har..
Jeg ELSKER STRIK...

Jeg har i 2 mdr nu gemt dette link til en køredragt m. knapper..
http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=23&lang=dk

Jeg vil da gerne vide hvad hun skulle ha for at lave sådan en.. gerne i en lys blå som på billedet..

Nåårh, den er da også megafin!

Jeg sender lige linket videre, så hører jeg lige ad.

Hvilken størrelse tænker du?

Anmeld

1. september 2011

Bshizzle

piadas skriver:

Nåårh, den er da også megafin!

Jeg sender lige linket videre, så hører jeg lige ad.

Hvilken størrelse tænker du?

Ja den er bare så super fin..

..godt spørgsmål.. Hm...

Venter jo et Sep barn.. så mon ikke en str 68.

Anmeld

1. september 2011

Frejsmor

Jeg kunne godt være interesseret i sådan en køredragt, den er da bare sååå fin, og Ida er da bare rigtig skøn i den altså..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.