Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnePedersen skriver: DEt kan være din moster tilpasser mønster. VIlle bare lige sige det da Jeg kender mange der siger det samme om drops
DEt kan være din moster tilpasser mønster. VIlle bare lige sige det da Jeg kender mange der siger det samme om drops
Det tør jeg ikke sige, men hvis man ikke stoler på deres mønstre, kan man jo bare finde et andet!
Hun er vist ligeglad med hvem der har lavet mønsteret.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: Er det kun et par eller flere? Er det sokkerne på billedet eller en anden slags? Det nemmeste er selvfølgelig, hvis du har et link til de sokker, du tænker på.
Er det kun et par eller flere?
Er det sokkerne på billedet eller en anden slags?
Det nemmeste er selvfølgelig, hvis du har et link til de sokker, du tænker på.
2 par Vedhæfter et billede.. Nogen lignede det ..
Bare i hvid eller beige ..
AalborgPigen skriver: 2 par Vedhæfter et billede.. Nogen lignede det .. Bare i hvid eller beige ..
De er da også fine.
Har du også et link til opskriften, så man kan se, hvor meget garn, der skal bruges? Det er det, vi bruger til at beregne prisen ud fra.
piadas skriver: De er da også fine. Har du også et link til opskriften, så man kan se, hvor meget garn, der skal bruges? Det er det, vi bruger til at beregne prisen ud fra.
Nej desværre.. Aner intet om at strikke..
AalborgPigen skriver: Nej desværre.. Aner intet om at strikke..
Det gør jeg heller ikke!
Hmm, mit bud vil være ca. kr. 200,- for to par inkl. porto, men jeg er ikke sikker.
Skal jeg spørge hende efter en præcis pris?
piadas skriver: Det gør jeg heller ikke! Hmm, mit bud vil være ca. kr. 200,- for to par inkl. porto, men jeg er ikke sikker. Skal jeg spørge hende efter en præcis pris?
Narrh pyt. Men tak
piadas skriver: Det bestemmer du selv. Men mønsteret hedder 50/56-62/68-74/80-86/92 eller 98/104, så vidt jeg lige husker.
Det bestemmer du selv. Men mønsteret hedder 50/56-62/68-74/80-86/92 eller 98/104, så vidt jeg lige husker.
super, vil lige prøve at se hvordan det evt kunne passe ind, da han er vokset så voldsomt jeg ik ved hvad jeg helt skal satse på, her til vinter
AalborgPigen skriver: Narrh pyt. Men tak
Min mor nævnte lige det med sokkerne. Hun vil kun have 75 kr. for to par inkl. porto, så jeg skød HELT ved siden af.
Du siger bare til, hvis du stadig er interesseret.
piadas skriver: Min mor nævnte lige det med sokkerne. Hun vil kun have 75 kr. for to par inkl. porto, så jeg skød HELT ved siden af. Du siger bare til, hvis du stadig er interesseret.
Skal jeg nok Tak
Mon din moster kan strikke sådan nogle rigtig varme sove strømper (til vuggestuen) str 24 ca?
Har en ulddragt fra min storedatter, men mangler strømper til...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128