Min moster vil gerne strikke til dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. september 2011

Ansemusen

piadas skriver:

Øv øv, du kan jo altid finde noget billigere garn, men så bliver kvaliteten selvfølgelig ikke så god.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at vende tilbage.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

morethanperfect

Hey ..

Jeg er lidt forvirret med hensyns til de priser der ...

Men har en her jeg godt kunne tænke mig , vil du regne prisen ud for mig ?

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b17&d_id=3&lang=dk

Anmeld

20. september 2011

piadas

morethanperfect skriver:

Hey ..

Jeg er lidt forvirret med hensyns til de priser der ...

Men har en her jeg godt kunne tænke mig , vil du regne prisen ud for mig ?

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b17&d_id=3&lang=dk

Hov, det må du meget undskylde - jeg havde slet ikke set dit indlæg. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke have fået en notifikation...

Hvilken størrelse skal det være? Det kommer nemlig an på, hvor meget garn, der skal bruges. Men hold op hvor er det et sødt sæt - det kunne jeg godt overveje at få hende til at strikke til mig!

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

piadas skriver:

Hov, det må du meget undskylde - jeg havde slet ikke set dit indlæg. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke have fået en notifikation...

Hvilken størrelse skal det være? Det kommer nemlig an på, hvor meget garn, der skal bruges. Men hold op hvor er det et sødt sæt - det kunne jeg godt overveje at få hende til at strikke til mig!

Det går nok ..

Jamen str. 80/86 ..

Det er SÅ sødt .. Min svigermor havde lovet at lave det til ham sidste vinter men det blev ik til noget .. (som om jeg ik havde regnet med det)

Anmeld

20. september 2011

piadas

morethanperfect skriver:

Det går nok ..

Jamen str. 80/86 ..

Det er SÅ sødt .. Min svigermor havde lovet at lave det til ham sidste vinter men det blev ik til noget .. (som om jeg ik havde regnet med det)

Hmm, jeg kan se, at opskriften hedder enten 74/80 eller 86/92...

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

piadas skriver:

Hmm, jeg kan se, at opskriften hedder enten 74/80 eller 86/92...

Nåååeh, men så 74/80

Anmeld

20. september 2011

piadas

morethanperfect skriver:

Det går nok ..

Jamen str. 80/86 ..

Det kender jeg forresten godt - min mor var også i gang med at strikke en trøje til min store datter. Hun havde endda valgt at strikke den, så hun først kunne passe den et år efter, for så var hun jo sikker på at få den færdig!

Nu joker jeg lidt med, at hun kan strikke den færdig nu, for nu har vi jo fået en datter mere - og der er altså næsten 7 år imellem dem!

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

piadas skriver:

Det kender jeg forresten godt - min mor var også i gang med at strikke en trøje til min store datter. Hun havde endda valgt at strikke den, så hun først kunne passe den et år efter, for så var hun jo sikker på at få den færdig!

Nu joker jeg lidt med, at hun kan strikke den færdig nu, for nu har vi jo fået en datter mere - og der er altså næsten 7 år imellem dem!

Hahah hvor fedt

Anmeld

20. september 2011

piadas

morethanperfect skriver:

Nåååeh, men så 74/80

Hvis det er str. 74/80 og i samme garn som på billedet skal hun have kr. 422,- inkl. porto.

Husk at hvis du synes, det er for dyrt, kan du vælge noget billigere garn, men så bliver kvaliteten selvfølgelig ikke lige så god!

Anmeld

20. september 2011

morethanperfect

piadas skriver:

Hvis det er str. 74/80 og i samme garn som på billedet skal hun have kr. 422,- inkl. porto.

Husk at hvis du synes, det er for dyrt, kan du vælge noget billigere garn, men så bliver kvaliteten selvfølgelig ikke lige så god!

Heheh .. Jeg ELSKER det garn . Det er bare MUM !

Okay, ser lige op det næste mdr.. Taak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.