PernilleogDennis skriver:
Han sagde også at hvis vandet gik skulle jeg ringe til fødestuen med det samme så jeg kunne blive indlagt.. Jeg er kun i uge 28 (27+1) Så hun skulle meget gerne blive derinde et godt stykke tid endnu..
Jeg fik også pincilin piller, men jeg fik besked på at stoppe efter halvdelen af kuren da lille pigen ikke bevægede sig optimalt overhovedet, mærkede hende næsten ikke.. 
Ved du hvorfor det kommer og om der er noget man kan gøre for at hjælpe til med at hun bliver derinde??
Jeg er lige blevet sygemeldt fra arb.. Dog mod min vilje, men nu er det den lille der kommer i første række..

JEg mærkede heller ikke til lillepigen mens jeg var på penicillin, og det var faktisk også grunden til jeg valgte de sidste 2 uger ikke at tage mere..desuden hjalp det heller ikke..havde stadig bakterier.
Hvor meget jeg så ville have haft uden at være i behandling ved jeg jo så ikke.
Jeg ved min læge fortalte at mange kvinder har bakterier, men de fleste kan selv slå dem ned, men når man bliver gravid bliver immunforsvaret noget dårligere og der er så nogle de ikke kan og at en podning i starten af graviditeten kan gøre meget.
Ved min sidste graviditet blev jeg derfor podet og allerede der begyndte min penicilinbehandling.
Du skulle meget gerne gå mindst 8 uger endnu, men det er jo slet ikke sikkert.
Men husk at når du går i fødsel så få lillepigen ud, med min den første gik det nemlig lige lidt over 2 døgn og han var rigtig dårlig, med nummer to kom lægen selv og sagde at det var godt han kom ud så hurtigt (vandety gik kl 15.20 og han kom ud 22). Det var den eneste grund til han ikke behøvede 5 dages penicillinkur med den sidste gik vandet kl 8.30 , vi vat på hospitalet kl 10.30 og hun var ude kl 13.
:-) Sisse
Anmeld