ladydan1 skriver:
hvor langt er du henne??
Dernæst vil jeg give et lille råd videre. Hvis vandet går så skal du insistere på at få lillepigen ud inden 24 timer. Når der er bakterier derinde har hun brug for at komme ud i behandling.
Jeg fik selv konstateret bakterier i fostervandet og har haft bøvle alle mine 3 graviditeter, Jeg har også født fortidligt alle gange. Den sidste hvor jeg faktisk var på konstant penicilin undtaget de sidste 2 uger gik jeg til 35+3, de andre til 34+3/4.
Jeg går ud fra du skal til flere kontroller??
:-) Sisse
Han sagde også at hvis vandet gik skulle jeg ringe til fødestuen med det samme så jeg kunne blive indlagt.. Jeg er kun i uge 28 (27+1) Så hun skulle meget gerne blive derinde et godt stykke tid endnu..
Jeg fik også pincilin piller, men jeg fik besked på at stoppe efter halvdelen af kuren da lille pigen ikke bevægede sig optimalt overhovedet, mærkede hende næsten ikke.. 
Ved du hvorfor det kommer og om der er noget man kan gøre for at hjælpe til med at hun bliver derinde??
Jeg er lige blevet sygemeldt fra arb.. Dog mod min vilje, men nu er det den lille der kommer i første række..

Anmeld