Hej piger..
Jeg har jo bøvlet en del med noget blødnings halløj under hele min graviditet.. (I form af lyserød/orange/brunligt udflåd)
Jeg var til 2.graviditets undersøgelse idag og nævnte at i den sidste uge har jeg haft "sivende" udflåd/blødning. altså hver gang jeg har været på toilet er der det der "blod" med..
Hun sender mig så på sygehuset hvor jeg bliver scannet af overlægen selv både oppe fra og på maven.. Det viser sig så at der flyder noget rundt i mit fostervand
Han ville gætte på det var bakterier men havde aldrig set det før. OMG!!! At høre fra en OVERLÆGE at det er noget han ikke havde set før gjorde mig så bange.. 
Nå.. udover det så har den inderste hinde ikke sat sig fast så den flyder rundt.. Det er heller ikke godt.. Men alt i alt skulle jeg forberede mig på at jeg ville gå alt for tidligt i fødsel.. For bakterier i fostervandet gjorde at vandet gik meget hurtigere end ellers.. Men hvornår kunne han selvfølgelig ikke sige..
Jeg er såååå ked af det..
Andet ikke hvad jeg skal stille op..
Hvordan skal man lige forberede sig på at babyen kommer alt for tidligt..
.. Så nu har jeg fået nogen pincillin piller der måske kan hjælpe på bakterierne.. Ikke fjerne dem.. men MÅSKE formindske det.. Han ville ikke love noget, og dagde det kun var et forsøg.. 
Nå ville bare lige opdatere lidt.. En lidt kedelig nyhed.. Men alle kan jo ikke være lige gode..

Anmeld