Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aagaard skriver: Jeg syntes det ville give mening for dig at ringe til din jordmoder og høre hvad hun siger til det. Det er jo ikke til at forholde sig til, når man ikke ved noget. Så prøv at ringe og få et lille reglsæt, så du ved hvormeget eller hvor lidt du kan gøre uden at det er en risiko for dig og lille pigen.Alt det bedste Line
Jeg syntes det ville give mening for dig at ringe til din jordmoder og høre hvad hun siger til det. Det er jo ikke til at forholde sig til, når man ikke ved noget. Så prøv at ringe og få et lille reglsæt, så du ved hvormeget eller hvor lidt du kan gøre uden at det er en risiko for dig og lille pigen.Alt det bedste Line
Ja det tror jeg også jeg vil gøre på mandag. Det er nemlig ikke til at gå rundt med når man ikke ved hvordan man skal forholde sig til det hele..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: åhh for syv sytten.. hvor langt er du henne??
åhh for syv sytten..
hvor langt er du henne??
I uge 28 .. :/ (27+1)
Baby-støv skriver: du får lige en kæmpe herfra...
du får lige en kæmpe herfra...
Mange tak.. Det varmer alt sammen.
Åh altså .. sikke noget l*rt altså!!!
En kæmpe her fra. Og jeg håber det hjælper og at du kan gå tiden ud!!!!
SussieThyssen skriver: Jamen det var dog noget værre noget.Jeg vil da anbefale dig at skrive under gruppen "Fortidligt fødte" og høre om der er nogle mødre der, der kan støtte dig lidt, give dig nogle gode råd, og dele deres erfaringer med dig, så du, om ikke andet, er lidt bedre forberedt, hvis det nu skulle ske, at din bebs vælger at komme før tid.Og så ønskes du alt det bedste.Jeg krydser fingre for, at din trold bliver derinde og først melder sin ankomst til tiden.KærligstSussie
Jamen det var dog noget værre noget.Jeg vil da anbefale dig at skrive under gruppen "Fortidligt fødte" og høre om der er nogle mødre der, der kan støtte dig lidt, give dig nogle gode råd, og dele deres erfaringer med dig, så du, om ikke andet, er lidt bedre forberedt, hvis det nu skulle ske, at din bebs vælger at komme før tid.Og så ønskes du alt det bedste.Jeg krydser fingre for, at din trold bliver derinde og først melder sin ankomst til tiden.KærligstSussie
Mange tak for de varmende ord.. Jeg håber godt nok også hun bliver derinde så længe som muligt.. Ja det prøver jeg lige... Det er træls at gå med selv.
-Sigrid- skriver: Uh, øv øv øv, det var da en slem besked at få Hold hende inde så længe som muligt, og shop-amok så I (om ikke så længe?) bare kan koncentrere Jer om Jeres lille pige
Uh, øv øv øv, det var da en slem besked at få
Hold hende inde så længe som muligt, og shop-amok så I (om ikke så længe?) bare kan koncentrere Jer om Jeres lille pige
Ja, der er nok ikke andet for.. Det er bare en dum tid da vi har fået ny lejlighed fra 1/10 . Men ja.. vi har også købt næsten alt. så kun kan bare komme hvis det er det hun vil, men håber dog hun bliver indtil hun skal..
Cilas skriver: Åh altså .. sikke noget l*rt altså!!! En kæmpe her fra. Og jeg håber det hjælper og at du kan gå tiden ud!!!!
Oooogså mig.
Og mange mange tak.
PernilleogDennis skriver: Ja, der er nok ikke andet for.. Det er bare en dum tid da vi har fået ny lejlighed fra 1/10 . Men ja.. vi har også købt næsten alt. så kun kan bare komme hvis det er det hun vil, men håber dog hun bliver indtil hun skal..
Det må vi jo så håbe, og familien vil sikkert hjælpe med at komme og flytte og male, så du bare kan ligge med krydede ben (ja, som om man kan det når man er ved at flytte  
PernilleogDennis skriver: Hej piger.. Jeg har jo bøvlet en del med noget blødnings halløj under hele min graviditet.. (I form af lyserød/orange/brunligt udflåd) Jeg var til 2.graviditets undersøgelse idag og nævnte at i den sidste uge har jeg haft "sivende" udflåd/blødning. altså hver gang jeg har været på toilet er der det der "blod" med.. Hun sender mig så på sygehuset hvor jeg bliver scannet af overlægen selv både oppe fra og på maven.. Det viser sig så at der flyder noget rundt i mit fostervand Han ville gætte på det var bakterier men havde aldrig set det før. OMG!!! At høre fra en OVERLÆGE at det er noget han ikke havde set før gjorde mig så bange.. Nå.. udover det så har den inderste hinde ikke sat sig fast så den flyder rundt.. Det er heller ikke godt.. Men alt i alt skulle jeg forberede mig på at jeg ville gå alt for tidligt i fødsel.. For bakterier i fostervandet gjorde at vandet gik meget hurtigere end ellers.. Men hvornår kunne han selvfølgelig ikke sige.. Jeg er såååå ked af det.. Andet ikke hvad jeg skal stille op.. Hvordan skal man lige forberede sig på at babyen kommer alt for tidligt.. .. Så nu har jeg fået nogen pincillin piller der måske kan hjælpe på bakterierne.. Ikke fjerne dem.. men MÅSKE formindske det.. Han ville ikke love noget, og dagde det kun var et forsøg.. Nå ville bare lige opdatere lidt.. En lidt kedelig nyhed.. Men alle kan jo ikke være lige gode..
Hej piger..
Jeg har jo bøvlet en del med noget blødnings halløj under hele min graviditet.. (I form af lyserød/orange/brunligt udflåd)
Jeg var til 2.graviditets undersøgelse idag og nævnte at i den sidste uge har jeg haft "sivende" udflåd/blødning. altså hver gang jeg har været på toilet er der det der "blod" med..
Hun sender mig så på sygehuset hvor jeg bliver scannet af overlægen selv både oppe fra og på maven.. Det viser sig så at der flyder noget rundt i mit fostervand Han ville gætte på det var bakterier men havde aldrig set det før. OMG!!! At høre fra en OVERLÆGE at det er noget han ikke havde set før gjorde mig så bange..
Nå.. udover det så har den inderste hinde ikke sat sig fast så den flyder rundt.. Det er heller ikke godt.. Men alt i alt skulle jeg forberede mig på at jeg ville gå alt for tidligt i fødsel.. For bakterier i fostervandet gjorde at vandet gik meget hurtigere end ellers.. Men hvornår kunne han selvfølgelig ikke sige..
Jeg er såååå ked af det.. Andet ikke hvad jeg skal stille op..
Hvordan skal man lige forberede sig på at babyen kommer alt for tidligt.. .. Så nu har jeg fået nogen pincillin piller der måske kan hjælpe på bakterierne.. Ikke fjerne dem.. men MÅSKE formindske det.. Han ville ikke love noget, og dagde det kun var et forsøg..
Nå ville bare lige opdatere lidt.. En lidt kedelig nyhed.. Men alle kan jo ikke være lige gode..
åh nej dog :'/ det er jeg virkelig ked af at høre ..
- for at den lille pige bliver derinde lidt endnu .. hvor langt er du ved at være henne så??
gravid20 skriver: åh nej dog :'/ det er jeg virkelig ked af at høre .. - for at den lille pige bliver derinde lidt endnu .. hvor langt er du ved at være henne så??
Jeg er kun 27+1 idag
Så hun skulle meget gerne blive i hulen en 10 uger endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128