hmm.. jaah.. øv.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Mettefpigen

Store herfra... Ved ikk rigtig hvad jeg skal sige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Aagaard

PernilleogDennis skriver:

Ja, men det passer bare såå dårligt ind lige nu.. Vi skal se på lejlighed fredag som vi skal have, og så skal vi til at flytte alle tingene .. barnevogn samt alt andet skal også først til at købes nu.. Men ja.. Hvis hun kommer, så kommer hun jo..  må bare lige knibe sammen og krydse fingre før at hun bliver der ihvertfald en månede endnu.

Ja, andet er der vel ikke at gøre. Hvor er du altså sej, du tager det ret flot syntes jeg.

Held og lykke med flytningen, og pas nu på DIG. Det er mega svært ikke at gøre for meget når man flytter! Vi flyttede for et par måneder siden og det er SÅ svært "bare" at hygge rundt og kommanderer med folk - må jo ikke løfte noget som helst og bare det at gå rundt og sætte på plads er hårdt, med alle de gange op og ned.

Anmeld

31. august 2011

TR

PernilleogDennis skriver:

Jah, det må du faktisk ikke spørge mig om.. Jeg sagde også at jeg var blevet scannet 4 gange før uden de havde nævnt noget.. Men han mente så at det er fordi det er kommet i løbet at den sidste månedes tid.. Hvordan og hvorfor det er kommet aner han ikke.. men når det først er kommet op kan det ikke komme ud igen..

Ej okay, så er det bare først jeg vil blive negativ hvis det var mig ! Det kan jo ikke passe at du er den første han har oplevet det ved ,. Så må Han/de jo snuse lidt rundt i bøger osv for at gør et forsøg på at finde oversagen .. ( Hvis du forstår hva jeg mener) ..

- Nu vil du gå og være nærvøs over hvornår den bette kommer til verden osv..

Anmeld

31. august 2011

VIPpigen

Først

Derefter...... Jeg syntes du skal hive fat i din Jordemoder, og be om at få set Neonatal. Det er uhyggeligt første gang man kommer derop, og få set hvordan børn ser ud med både cpap (tryne på næsen til ilt) og med sonde. Jeg fik at vide da jeg var 32 uger henne at jeg var i risiko for at føde før tid. Men håbede på det bedste, og fik ikke set de ting. Jeg fødte da jeg var 35+2, og havde så ondt i hjertet over at Lilje kun lå ved mig i 30 sek efter fødslen, og blev taget op på neo. Der gik 4 timer før jeg havde energi til selv at gå op til hende

Du er nød til at forberede dig på det værste, og håbe på det bedste. Jeg håber du kan holde på jeres lille pige så længe som muligt, og skriv hvis du vil vide noget. Vi er heldigvis en del der kender til det at få børn født før tid. Og er sikker på alle andre også vil støtte op om det herinde

Anmeld

9. september 2011

PernilleogDennis

birthee skriver:

stort knus herfra!!! Håber du kan holde på lillepigen så længe som muligt!!!

Ja det håber jeg godt nok også. Er lige blevet sygemeldt fra arb Da jeg arbejder nat, så lægen mente det var det bedste, selvom det er lidt træls. Men nu må jeg også tænke på hende i maven og ikke mig selv..

Anmeld

9. september 2011

PernilleogDennis

VIPpigen skriver:

Først

Derefter...... Jeg syntes du skal hive fat i din Jordemoder, og be om at få set Neonatal. Det er uhyggeligt første gang man kommer derop, og få set hvordan børn ser ud med både cpap (tryne på næsen til ilt) og med sonde. Jeg fik at vide da jeg var 32 uger henne at jeg var i risiko for at føde før tid. Men håbede på det bedste, og fik ikke set de ting. Jeg fødte da jeg var 35+2, og havde så ondt i hjertet over at Lilje kun lå ved mig i 30 sek efter fødslen, og blev taget op på neo. Der gik 4 timer før jeg havde energi til selv at gå op til hende

Du er nød til at forberede dig på det værste, og håbe på det bedste. Jeg håber du kan holde på jeres lille pige så længe som muligt, og skriv hvis du vil vide noget. Vi er heldigvis en del der kender til det at få børn født før tid. Og er sikker på alle andre også vil støtte op om det herinde

Mange tak  Hvilke tal er det du snakker om man kan se?? Ja jeg håber godt nok også at jeg kan holde "tæt" ihvertfald indtil uge 35-40 så er eg glad, jeg ville være sååå ked af hvis lille Freya kom allerede nu..

Anmeld

9. september 2011

PernilleogDennis

Aagaard skriver:

Ja, andet er der vel ikke at gøre. Hvor er du altså sej, du tager det ret flot syntes jeg.

Held og lykke med flytningen, og pas nu på DIG. Det er mega svært ikke at gøre for meget når man flytter! Vi flyttede for et par måneder siden og det er SÅ svært "bare" at hygge rundt og kommanderer med folk - må jo ikke løfte noget som helst og bare det at gå rundt og sætte på plads er hårdt, med alle de gange op og ned.

Lige netop det med ikke at lave noget under flytningen er det jeg får aller sværest ved, men alle omkring mig kender til situationen nu og jeg ved de vil råbe højt hvis de ser mig lave det mindste..

Ja.. jegtror stadig ikke rigtig den er sevet ind ordentlig.. Det er såå uvirkeligt synes jeg og jeg tæbker hele tiden "Ej det passer ikke, selvfølgelig kommer hun ikke før." Og en anden stemme siger " Selvfølgelig kommer hun før, hvis ikke det skulle ske for dig, hvem ellers så.. Det er typisk mit held" Ja det er lidt en blandet følelse jeg har

Og samtidig ved jeg ikke hvad jeg må og ikke må.. altså om vi må have sex, eller om jeg må cykle alle sådan nogen ting har jeg ikke fået svar på... Det er lidt frustrerende..

Anmeld

9. september 2011

PernilleogDennis

Mettefpigen skriver:

Store herfra... Ved ikk rigtig hvad jeg skal sige...

Mange taak

Der er heller ikke så meget at sige..

Anmeld

9. september 2011

PernilleogDennis

birthee skriver:

stort knus herfra!!! Håber du kan holde på lillepigen så længe som muligt!!!

Også miig

Anmeld

9. september 2011

PernilleogDennis

TbCp skriver:

Puha sikke en besked
Håber det bedste for jer!

Ja, det gør vi også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.