Aagaard skriver:
Ja, andet er der vel ikke at gøre. Hvor er du altså sej, du tager det ret flot syntes jeg.
Held og lykke med flytningen, og pas nu på DIG. Det er mega svært ikke at gøre for meget når man flytter! Vi flyttede for et par måneder siden og det er SÅ svært "bare" at hygge rundt og kommanderer med folk - må jo ikke løfte noget som helst og bare det at gå rundt og sætte på plads er hårdt, med alle de gange op og ned.

Lige netop det med ikke at lave noget under flytningen er det jeg får aller sværest ved, men alle omkring mig kender til situationen nu og jeg ved de vil råbe højt hvis de ser mig lave det mindste..
Ja.. jegtror stadig ikke rigtig den er sevet ind ordentlig.. Det er såå uvirkeligt synes jeg og jeg tæbker hele tiden "Ej det passer ikke, selvfølgelig kommer hun ikke før." Og en anden stemme siger " Selvfølgelig kommer hun før, hvis ikke det skulle ske for dig, hvem ellers så.. Det er typisk mit held" Ja det er lidt en blandet følelse jeg har
Og samtidig ved jeg ikke hvad jeg må og ikke må.. altså om vi må have sex, eller om jeg må cykle alle sådan nogen ting har jeg ikke fået svar på... Det er lidt frustrerende.. 

Anmeld