Epidural?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

FruHolm <3

Tulley skriver:

Nu ved jeg godt der er et godt stykke tid til jeg skal føde. Men nu er jeg lidt nysgerrig ang epiduralbedøvelsen.

Jeg har fået det indtryk at det gør meget ondt at få en epiduralbedøvelse da jeg har set billeder af det og det ligner at den bliver lagt ligesom man får en rygmavsbedøvelse. Og sådan en har jeg set blive udført og det så virkelig ud til at gøre ondt. Men snakkede med en kollega i dag som fik lagt en epidural ved sin tvillingefødsel. Så nu er jeg nysgerrig for flere erfaringer.

Hvad er jeres erfaring med epiduralbedøvelse?

fik lagt en Og kunne ikk mærke da de lagde den ind, men hold op hvor den virkede kaldte den "Guds gave til den fødende"  er vildt glad for jeg fik den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

serinasmor

Jeg syntes egentlig ikke det gjorde ondt at få lagt bedøvelsen .... til gengæld var det megasvært at sidde stille og havde meget ondt da de lagde den .. men det var pga veer

det kløede dog mærkeligt på ryggen i flere dage efterfølgende ..

Anmeld

31. august 2011

Millesmammi

Tulley skriver:

Nu ved jeg godt der er et godt stykke tid til jeg skal føde. Men nu er jeg lidt nysgerrig ang epiduralbedøvelsen.

Jeg har fået det indtryk at det gør meget ondt at få en epiduralbedøvelse da jeg har set billeder af det og det ligner at den bliver lagt ligesom man får en rygmavsbedøvelse. Og sådan en har jeg set blive udført og det så virkelig ud til at gøre ondt. Men snakkede med en kollega i dag som fik lagt en epidural ved sin tvillingefødsel. Så nu er jeg nysgerrig for flere erfaringer.

jeg fik en, og det gjorde OVERHOVEDET IKKE ondt :-D det ser lidt volsomt ud, men gør ikke ondt - ikke på mig i hvert fald . MEN kunne aldrig finde på at få en igen. de sagde den ville virke i hvert fald 2 timer, men virkede kun en halv time :s. 

Anmeld

31. august 2011

TbCp

Den er fantastisk

Jeg mærkede overhovedet ikke at den blev lagt og det var skønt med et par smertefri timer efterfølgende.

Anmeld

31. august 2011

TbCp

MinBabyOscar <3 skriver:

fik lagt en Og kunne ikk mærke da de lagde den ind, men hold op hvor den virkede kaldte den "Guds gave til den fødende"  er vildt glad for jeg fik den

hehe ja det var vist også det jeg fik den kaldt

Anmeld

31. august 2011

FruHolm <3

TbCp skriver:

hehe ja det var vist også det jeg fik den kaldt

haha

Anmeld

31. august 2011

*A*

Jeg fik en epidural da jeg fødte mine tvillinger. Jeg mærkede intet ud over at jeg pludselig blev helt menneskelig at være sammen med igen

Anmeld

31. august 2011

Muffinmus

DE bestemmer om eller hvornår du kan få den lagt faktisk:-)

Så nej, du kan ikke bestemme dig på forhånd, blot skirve dine ønsker ne dog tage dem med, så ved de hvor du står henne.

Og bliver det aktuelt uden så gør det uden og trækker det lidt ud og du ikek er ret meget åben, så er muligehden der jo, dog skal du gerne være over de 3 cm før de giver den.Men det kan variere lidt:-)

Anmeld

31. august 2011

TineA

Tulley skriver:

Hm - er den epidural ikke det samme som en rygmarvsbedøvelse?

Anywho.. Det gør ikke ondt! Men det gør veerne - og de stikker dig mens du har veer, så du opdager det nærmest ikke

Knus fra Tine, som lider af nåleskræk og alt hvad der minder om læger og smerter

Anmeld

1. september 2011

1012lmp

Jeg fik den med Sebastian, og det gjorde ikke ondt at få de lagt... MEN jeg havde ondt det sted hvor den havde lagt i en 6 mdrs tid bagefter.. lidt ala et blåt mærke. Eller hvis jeg beværede ryggen på en bestemt måde.

Og du skal ikke bestemme dig før fødslen det er noget i samme (dig og JM) vurdere under fødslen om der er behøv for det... 1 gang var jeg jo i fødsel i 24 timer og til sidst var jeg så udmattet at det var nødvendigt, men 2 gang bad jeg om den men de nåede det aldrig da Tobias kom på 32 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.