Epidural?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

B&J

Happiness skriver:

Det gjorde altså også virkelig ondt på mig. SYntes næsten det var værre end veerne. Og så virkede den jo ik på mig pga jeg var allergisk overfor den. Så var meget ærgelig over den.

Men jeg fik sagt et par "pæne" ord til narkoselægen Men hun ramte også forkert første gang, så måtte lægge den om.

ja jeg syntes også min var være ind mine veer, og den blev godt nok lå rigtigt men jeg råbte sku også højt og det plejer slet ikke at lige mig overhovede og ikke over for nogle der bare vil hjælp,  men blev også lidt sur fordi de både skulle ligge drop og den i ryggen og mine veer føj jo bare ind over hinanden også spurgte han sku hvor gør det ondt øhh ja der og der og der, men ja heldigvis kan jeg grine af det nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Moar'en

Har "kun" fået lagt en rygmarvsbedøvelse, og det gjorde ikke ondt, Jeg sad og spændte og var skide bange fordi jeg havde hørt det ville gøre ondt. Men blev jo helt "skuffet", det var ikke værre end at få taget en blodprøve

Anmeld

30. august 2011

Gaia

Jeg fik en epi lagt og mærkede ikke rigtig noget så tror ikke du skal bekymre dig om evt. Smerte desuden gives epi. Når du alligevel synes veerne bliver for festluge så skulle det give et lille bitte niv så er det ingenting i forhold til veerne.

Anmeld

30. august 2011

Janni.

Jeg fik lagt min imens jeg havde veer, jeg mærkede næsten ikke den blev lagt. Jeg vil sige veerne var meget værre 

Anmeld

30. august 2011

Happiness

B&J skriver:

ja jeg syntes også min var være ind mine veer, og den blev godt nok lå rigtigt men jeg råbte sku også højt og det plejer slet ikke at lige mig overhovede og ikke over for nogle der bare vil hjælp,  men blev også lidt sur fordi de både skulle ligge drop og den i ryggen og mine veer føj jo bare ind over hinanden også spurgte han sku hvor gør det ondt øhh ja der og der og der, men ja heldigvis kan jeg grine af det nu

Ja det er utroligt hvad der pludselig ryger ud af ens mund, uden man helt kan kontrolere det. Griner også af det nu... Fatter ikke at jeg kunne finde på det. Er normalt meget høflig, og taler aldrig grimt til folk. Men hende der fik den store tur Men hun var vidst vant til det hehe...

Anmeld

30. august 2011

B&J

Happiness skriver:

Ja det er utroligt hvad der pludselig ryger ud af ens mund, uden man helt kan kontrolere det. Griner også af det nu... Fatter ikke at jeg kunne finde på det. Er normalt meget høflig, og taler aldrig grimt til folk. Men hende der fik den store tur Men hun var vidst vant til det hehe...

hihihi ja lad os da håbe det men det er bare surt din ikke virkede..

Anmeld

30. august 2011

132319

Jeg syntes ikke at det gjorde ondt at få den lagt, tanken om at veerne ville forsvinde for en stund, overskyggede alt.

Desværre virkede den kun i den ene side, så jeg fik bare veer med dobbelt styrke i den anden

Anmeld

30. august 2011

Jonatansmor

Jeg er en vaskeægte bangebukse hvad angår alt lægeligt - nåle, smerter, fremmede der piller... kunne blive ved i en uendelighed. Jeg fik tildelt kejsersnit og jeg mærkede kun stikket. Jeg gav det obligatoriske lille sæt da han stak, alle i rummet hoppede samtidigt, men mærkede stadig kun ganske lidt og i ganske kort tid.

Tror helt ærligt at det mest sindsoprivende i hele dén situation, var at jeg slet ikke havde noget tøj på og der var altså en hær af mennesker på den operationsstue

Anmeld

30. august 2011

jeanett 26

jeg har fået den lagt 3 gange og skal os have den lagt her 4 gang.

Den hjælper rigtig godt hvis den bliver lagt ordenligt.

Kan kun anbefales

Anmeld

30. august 2011

klmf

Altså det er nok ligeså forskelligt som fødsler er, men altid god tat høre lidt forskelligt. Der er jo mange faktorer der spiller ind; den læge, der skal lægge den, hvor godt plads der er osv.

Hos mig tog det 3 forsøg at få den lagt - de 2 første hvor han ikke kom rigtigt ind gjorde det herre-HERRE-nas! Så kom bagvagten og smuttede kateteret ind uden at jeg nærmest mærkede det

Epidural er Guds gave til fødende kvinder, basta!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.