Må bare dele det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Snehund

Heidi lisborg skriver:

Du skal også have et stort tillykke fra mig..!!

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

baby012

Snehund skriver:

Uh ha - det er spændende med din graviditet! Mæhn, mon ikke alt forløber godt, hvis du er kommet så langt uden komplikationer?

Ja, vi (forhåbentlig) vordene mødre må prøve at passe på ikke lade bekymringerne overskygge glæden ved noget at det største, der kan opleves.

Joh det håber jeg da , men man ved jo desværre aldrig med sikkerhed hvad der kommer til at ske.. 

men ja, bekymringerne overskygger desværre tit glæden ved en graviditet . desværre . det jo svært ikke at håbe det bedste og frygte det værste .. 

Anmeld

29. august 2011

Mor til Mike

Snehund skriver:

Jeg bare have nogen at dele det med - og det er efter min egen mening ALT for tidligt at fortælle det ude i "den virkelige verden":

Efter tre positive tests - der være noget om snakken.

Men testede først positivt 10 dage efter udebleven mens - så jeg troede min psyke forskød mens. (3 negative tests i løbet af den første uge efter udeblevnen mens.)

Det er kun anden ægløsning efter vi smed præventionen og jeg er 35 år gammel. Havde troet, at der kunne gå op til år før den var "hjemme". 

Har stadig så svært ved at tro det.

Jeg må være ca 5 (+6) henne nu. VILDT!!!

Skal til lægen næste uge.

Håber, håber, håber at alt er og forløber, som det skal være! Ved jo, at disse første uger er skrøbelige. eMn er bare så glad og bekymret for ditten dutten og datten (for graviditet uden for livmoderen, ufrivillig abort, sygdom, økonomi osv. osv.)- men det er vist meget almindeligt - eller hva??

Tillykke med den lille spire 

Anmeld

29. august 2011

Frøken J.

Kæmpemegamegetstort tillykke

Anmeld

29. august 2011

Fru.Mäes <3

Tillykke tillykke

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Misselbek skriver:

Tillykke med den lille spire 

Tak

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Frøken J. skriver:

Kæmpemegamegetstort tillykke

Mange tak

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Felix's Mor <3 skriver:

Tillykke tillykke

Tark skal du ha

Anmeld

27. september 2012

Bebsesmoar

Snehund skriver:

Jeg bare have nogen at dele det med - og det er efter min egen mening ALT for tidligt at fortælle det ude i "den virkelige verden":

Efter tre positive tests - der være noget om snakken.

Men testede først positivt 10 dage efter udebleven mens - så jeg troede min psyke forskød mens. (3 negative tests i løbet af den første uge efter udeblevnen mens.)

Det er kun anden ægløsning efter vi smed præventionen og jeg er 35 år gammel. Havde troet, at der kunne gå op til år før den var "hjemme". 

Har stadig så svært ved at tro det.

Jeg må være ca 5 (+6) henne nu. VILDT!!!

Skal til lægen næste uge.

Håber, håber, håber at alt er og forløber, som det skal være! Ved jo, at disse første uger er skrøbelige. eMn er bare så glad og bekymret for ditten dutten og datten (for graviditet uden for livmoderen, ufrivillig abort, sygdom, økonomi osv. osv.)- men det er vist meget almindeligt - eller hva??

Oh shit.. Er selv gået 1 uge over og tænkte det bare havde skubbet sig og nu får jeg totaaaaal noia på efter at have læst dit indlæg!! 

Btw, TILLYKKE med graviditeten!!! Sikke et vildt nuser scanningsbillede!! 

Anmeld

28. september 2012

Finemoar<3

Bebsesmoar skriver:

Oh shit.. Er selv gået 1 uge over og tænkte det bare havde skubbet sig og nu får jeg totaaaaal noia på efter at have læst dit indlæg!! 

Btw, TILLYKKE med graviditeten!!! Sikke et vildt nuser scanningsbillede!! 

Hvor er du søøøød - tråden er over et år gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.