Må bare dele det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

maryjane

KÆMPE tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Clisolka

Snehund skriver:

Jeg bare have nogen at dele det med - og det er efter min egen mening ALT for tidligt at fortælle det ude i "den virkelige verden":

Efter tre positive tests - der være noget om snakken.

Men testede først positivt 10 dage efter udebleven mens - så jeg troede min psyke forskød mens. (3 negative tests i løbet af den første uge efter udeblevnen mens.)

Det er kun anden ægløsning efter vi smed præventionen og jeg er 35 år gammel. Havde troet, at der kunne gå op til år før den var "hjemme". 

Har stadig så svært ved at tro det.

Jeg må være ca 5 (+6) henne nu. VILDT!!!

Skal til lægen næste uge.

Håber, håber, håber at alt er og forløber, som det skal være! Ved jo, at disse første uger er skrøbelige. eMn er bare så glad og bekymret for ditten dutten og datten (for graviditet uden for livmoderen, ufrivillig abort, sygdom, økonomi osv. osv.)- men det er vist meget almindeligt - eller hva??

Tillykke tillykke med de 2 gyldne streger 

Jeg tror det er ganske normalt at have de tanker i graviditeten - jeg havde i hvert fald 

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Linekocemba skriver:

Det gør man ihvertfald. Men husk nu endelig at nyde (også den første tid) i stedet for at bekymre sig.

ja ja nemmere sagt end gjort. Jeg ved det

Men alt skal nok gå helt fantastisk. Det blir bedre når den første scanning blir klaret. Selvom der kan synes lææææænge til

Tusind tak for de beroligende og glædesbringende ord

Det betyder rigtig meget for mig. Tak fordi du deler dine positive tanker med mig (og dem, der læser med)

Anmeld

29. august 2011

Nessie

Tillykke

Og du er meget normal med alle bekymringerne, det bliver så aldrig bedre, der kommer bare andre ting at bekymre sig om

Anmeld

29. august 2011

Dansker I Holland

Stort tillykke med spiren Smiler...

Anmeld

29. august 2011

Nille-pigen

Snehund skriver:

Jeg bare have nogen at dele det med - og det er efter min egen mening ALT for tidligt at fortælle det ude i "den virkelige verden":

Efter tre positive tests - der være noget om snakken.

Men testede først positivt 10 dage efter udebleven mens - så jeg troede min psyke forskød mens. (3 negative tests i løbet af den første uge efter udeblevnen mens.)

Det er kun anden ægløsning efter vi smed præventionen og jeg er 35 år gammel. Havde troet, at der kunne gå op til år før den var "hjemme". 

Har stadig så svært ved at tro det.

Jeg må være ca 5 (+6) henne nu. VILDT!!!

Skal til lægen næste uge.

Håber, håber, håber at alt er og forløber, som det skal være! Ved jo, at disse første uger er skrøbelige. eMn er bare så glad og bekymret for ditten dutten og datten (for graviditet uden for livmoderen, ufrivillig abort, sygdom, økonomi osv. osv.)- men det er vist meget almindeligt - eller hva??

Stort tillykke 

Anmeld

29. august 2011

MajseMaja

Stort tillykke

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Nessie skriver:

Tillykke

Og du er meget normal med alle bekymringerne, det bliver så aldrig bedre, der kommer bare andre ting at bekymre sig om

Tak - ja, du har ret - der er altid noget at bekymre sig om, hvis man har de "briller" på Bekymrings-mulighederne bliver nok ikke mindre, hvis man får ansvaret for et lille barn - heller ikke uden for mavsen.

Jeg vil slå et slag for det ubekymrede (men ansvarlige). Vil forsøge først at bekymre mig, hvis der bliver en reel grund!

Anmeld

29. august 2011

Heidi lisborg

Du skal også have et stort tillykke fra mig..!!

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Babymor2010 skriver:

Tillykke tillykke med de 2 gyldne streger 

Jeg tror det er ganske normalt at have de tanker i graviditeten - jeg havde i hvert fald 

Tak

Godt at læse, at man ikke er den eneste - føler mig helt bims. Måske også fordi jeg pt er jobsøgende og alene hjemme meget af tiden, så jeg har riiigtig god tid til at hjernen kværne løsSådan forløber det nogenlunde lige for tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.