Må bare dele det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.496 visninger
48 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2011

Snehund

Jeg bare have nogen at dele det med - og det er efter min egen mening ALT for tidligt at fortælle det ude i "den virkelige verden":

Efter tre positive tests - der være noget om snakken.

Men testede først positivt 10 dage efter udebleven mens - så jeg troede min psyke forskød mens. (3 negative tests i løbet af den første uge efter udeblevnen mens.)

Det er kun anden ægløsning efter vi smed præventionen og jeg er 35 år gammel. Havde troet, at der kunne gå op til år før den var "hjemme". 

Har stadig så svært ved at tro det.

Jeg må være ca 5 (+6) henne nu. VILDT!!!

Skal til lægen næste uge.

Håber, håber, håber at alt er og forløber, som det skal være! Ved jo, at disse første uger er skrøbelige. eMn er bare så glad og bekymret for ditten dutten og datten (for graviditet uden for livmoderen, ufrivillig abort, sygdom, økonomi osv. osv.)- men det er vist meget almindeligt - eller hva??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Janni.

Tillykke med spiren 

Anmeld

29. august 2011

Linekocemba

Tillykke

Det er bare svært at holde sådan en dejlig nyhed inde Bekymring i forbindelse med en meget ny graviditet kender de fleste vidst.

Jeg krydser for at alt går godt

STORT TILLYKKE!

Anmeld

29. august 2011

maj2011

Et stor stor tillykke, jeg var selv 34 da jeg blev gravid med nr. 2 og det tog også kun 3 mdr....

og han er den sødeeste dejigste og mest pragtfulde unge... og graviditeten gik strålende :-)

har den tro, at hvis man bare tænker positivt, så smitter det af på bebsen :-)

men tillykke og ja bare vær GLAD

klem majbrit

Anmeld

29. august 2011

Snehund

TAK! Hvor er I bare SØDE

Dejligt med lykønskningerne!

@ Linekocemba - ja, tror også det er meget naturligt med grublerier, man blir nok lidt mere modtagelig over for bekymring om "alt man hører".

@ maj2011 - Tak for de beroligende ord fra en "moden" kvinde Tillykke med din dejlige dreng. Jeg tror også på, at de positive tanker gavner den lille spire. Prøver meget at dyrke de "positive vibes" og kærlige de tanker.

Anmeld

29. august 2011

Chamomile

Stort tillykke

Anmeld

29. august 2011

Dinsen

Stort tillykke, hvor er det fantastisk 

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Dinsen skriver:

Stort tillykke, hvor er det fantastisk 

Tak

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Chamomile skriver:

Stort tillykke

Tak - jubii

Anmeld

29. august 2011

Linekocemba

Det gør man ihvertfald. Men husk nu endelig at nyde (også den første tid) i stedet for at bekymre sig.

ja ja nemmere sagt end gjort. Jeg ved det

Men alt skal nok gå helt fantastisk. Det blir bedre når den første scanning blir klaret. Selvom der kan synes lææææænge til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.