Må bare dele det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

baby012

Snehund skriver:

Jeg bare have nogen at dele det med - og det er efter min egen mening ALT for tidligt at fortælle det ude i "den virkelige verden":

Efter tre positive tests - der være noget om snakken.

Men testede først positivt 10 dage efter udebleven mens - så jeg troede min psyke forskød mens. (3 negative tests i løbet af den første uge efter udeblevnen mens.)

Det er kun anden ægløsning efter vi smed præventionen og jeg er 35 år gammel. Havde troet, at der kunne gå op til år før den var "hjemme". 

Har stadig så svært ved at tro det.

Jeg må være ca 5 (+6) henne nu. VILDT!!!

Skal til lægen næste uge.

Håber, håber, håber at alt er og forløber, som det skal være! Ved jo, at disse første uger er skrøbelige. eMn er bare så glad og bekymret for ditten dutten og datten (for graviditet uden for livmoderen, ufrivillig abort, sygdom, økonomi osv. osv.)- men det er vist meget almindeligt - eller hva??

uha, den der med nervøseteten fortsætter HELT til fødslen jeg er i uge 22 og jeg er sindsyg nervøs, der er kun få uger til at der er mulighed for overlevelse, med en for tidlig fødsel, men hold nu op hvor er jeg bare nervøs over ALT, bare den mindste smerte i underlivet, så er man sikker på at den er helt gal  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Snehund

Janni. skriver:

Tillykke med spiren 

Tak!

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Heidi lisborg skriver:

Du skal også have et stort tillykke fra mig..!!

Tusind tak

Anmeld

29. august 2011

Snehund

gravid20 skriver:

uha, den der med nervøseteten fortsætter HELT til fødslen jeg er i uge 22 og jeg er sindsyg nervøs, der er kun få uger til at der er mulighed for overlevelse, med en for tidlig fødsel, men hold nu op hvor er jeg bare nervøs over ALT, bare den mindste smerte i underlivet, så er man sikker på at den er helt gal  

Uh ha - det er spændende med din graviditet! Mæhn, mon ikke alt forløber godt, hvis du er kommet så langt uden komplikationer?

Ja, vi (forhåbentlig) vordene mødre må prøve at passe på ikke lade bekymringerne overskygge glæden ved noget at det største, der kan opleves.

Anmeld

29. august 2011

Snehund

maryjane skriver:

KÆMPE tillykke!

Tusind tak

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Janni. skriver:

Tillykke med spiren 

Tusind tak skal du ha

Anmeld

29. august 2011

Levi&LilysMor

Snehund skriver:

Jeg bare have nogen at dele det med - og det er efter min egen mening ALT for tidligt at fortælle det ude i "den virkelige verden":

Efter tre positive tests - der være noget om snakken.

Men testede først positivt 10 dage efter udebleven mens - så jeg troede min psyke forskød mens. (3 negative tests i løbet af den første uge efter udeblevnen mens.)

Det er kun anden ægløsning efter vi smed præventionen og jeg er 35 år gammel. Havde troet, at der kunne gå op til år før den var "hjemme". 

Har stadig så svært ved at tro det.

Jeg må være ca 5 (+6) henne nu. VILDT!!!

Skal til lægen næste uge.

Håber, håber, håber at alt er og forløber, som det skal være! Ved jo, at disse første uger er skrøbelige. eMn er bare så glad og bekymret for ditten dutten og datten (for graviditet uden for livmoderen, ufrivillig abort, sygdom, økonomi osv. osv.)- men det er vist meget almindeligt - eller hva??

Ork ja, det er meget alm. at tænke de tanker som du gør, også når du/I rigtig gerne vil være gravide, så vil man jo altid gerne at det løber som det skal, og det skal man helst tro på også selvom det er svært

Men stort tillykke

Anmeld

29. august 2011

Snehund

MajseMaja skriver:

Stort tillykke

Tark

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Oktoberbaby11 skriver:

Ork ja, det er meget alm. at tænke de tanker som du gør, også når du/I rigtig gerne vil være gravide, så vil man jo altid gerne at det løber som det skal, og det skal man helst tro på også selvom det er svært

Men stort tillykke

Mange tak Både for lykønskningen og for den beroligende "normalisering" af mine bekymringstendenser Håber du og din graviditet har det godt.

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Stort tillykke med spiren Smiler...

Tak - stort smil tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.