Vis mig dit nyeste køb til din tumling!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

dash..

banditten2011 skriver:

sko og sutsko til lille manden..

har os købt den blå hummel body og hummel cowboy overrallsne hehe

de første par sko - har min søn også.

de er så fede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Nitz - <3 David

Hasselnødden skriver:

Ha ha  er helt vild med din kollektion og begrundelse. Her bor vi bare på landet, men er også vilde med køer og alt det andet der hører til herude.. det er festligt. Og aner ikke om det du har købt er mærkevarer og er flintrende ligeglad, er bare vild med det du har købt.

Jeg ved heller ikke om det er god kvalitet.. der står det er lavet af øko-tex mærket tekstiler..

"Kvalitet er i absolut højsæde for os. Alle vores produkter er testet og godkendt ud fra kravene i den internationalt anerkendte certificerings-ordning Øko-Tex Standard 100."

Jeg er også ret ligeglad med om det er "mode/mærke" tøj.. Jeg syns bare de har nogle fede designs.. Håber de begynder at lave flere ting.. deres mussel ting bliver kun lavet i begrænset antal (og de fleste er allerede udsolgt) Fordi de kun har fået tilladelse fra royal copenhagen til at lave et bestemt antal..

Nu glæder jeg mig bare til at modtage tingene.. Wuhu.. ELSKER at modtage pakker fra et shoppe flip

Anmeld

28. august 2011

banditten2011

dash.. skriver:

de første par sko - har min søn også.

de er så fede

jaah de er såå.. min dreng er sleet ikk kommet til verden i nu men kan da sleet ikk styrer det

Anmeld

28. august 2011

dash..

banditten2011 skriver:

jaah de er såå.. min dreng er sleet ikk kommet til verden i nu men kan da sleet ikk styrer det

Er det rigtigt???  der går da læænge for han kan passe dem så..

- men, husker det udmærkede godt selv - det er svært at styre.

Futterne ligner timberland(staves) sko.. Er det det?

Anmeld

28. august 2011

banditten2011

dash.. skriver:

Er det rigtigt???  der går da læænge for han kan passe dem så..

- men, husker det udmærkede godt selv - det er svært at styre.

Futterne ligner timberland(staves) sko.. Er det det?

jaah det er det.. elsker timberland  det er bar sutsko, det var de sidste par de havde så skyndte mig at købe dem

Anmeld

28. august 2011

dash..

banditten2011 skriver:

jaah det er det.. elsker timberland  det er bar sutsko, det var de sidste par de havde så skyndte mig at købe dem

Neeej, øv!!! er de fra foot locker??

Anmeld

28. august 2011

banditten2011

dash.. skriver:

Neeej, øv!!! er de fra foot locker??

nej fra Timberland inde i Illum.. tror os man kan få det på nettet men nok mest fra engelske eller amerikanske sider

Anmeld

28. august 2011

dash..

banditten2011 skriver:

nej fra Timberland inde i Illum.. tror os man kan få det på nettet men nok mest fra engelske eller amerikanske sider

Når okay

Men, fede er de altså

Anmeld

28. august 2011

banditten2011

dash.. skriver:

Når okay

Men, fede er de altså

jaaa

Anmeld

28. august 2011

Moster Lagkage

bullerbassen skriver:

Pu ha Malene troede jeg var slet til at købe tøj men tror du overgår mig

Her er hvad jeg endte med i torsdags - lidt hummel & kondi sko fra adidas. Samt en ny molo trøje med brandbiler

Er vild med de brune overall , dem har jeg også stået med i hånden - men Silas er bare ikke god til overalls

P.s skriv lige når dine vokser ud af tøjet ( så køber jeg det hele )

jeg har savlet over dine billeder i lang tid nu, det er et under tastaturet stadig fungere. det er den grønne t-shirt og sorte bukser med grøn der har gjort mig helt forelsket. jeg har søgt på hummels hjemmeside efter dem men kan ikke finde bukserne. ved du om de har et navn så jeg kan få dem opsnust. for sådan nogle må jeg have.??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.