Vis mig dit nyeste køb til din tumling!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

dorthemus

Har heller ingen billeder og gider ikke linke,,,der er så meget 

Men har købt:

Lysegrå Hutlihut uld-elefanthue

Brun Mini A Ture vinteranorak

2 x shorts + 2 x smækbukser, syet af Mette herfra

2 x buksedragt fra Norlie (det ene par brugt)

Berberbukser fra Milibe

Tunika fra Cupcake

Et par sølv sutsko fra Bundgaard

Udesovedragt i uld fra Disana

Det var vist det...host host

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Har heller ingen billeder og gider ikke linke,,,der er så meget 

Men har købt:

Lysegrå Hutlihut uld-elefanthue

Brun Mini A Ture vinteranorak

2 x shorts + 2 x smækbukser, syet af Mette herfra

2 x buksedragt fra Norlie (det ene par brugt)

Berberbukser fra Milibe

Tunika fra Cupcake

Et par sølv sutsko fra Bundgaard

Udesovedragt i uld fra Disana

Det var vist det...host host

ha ha ha... sååååååådan Dorthe!!!

Anmeld

2. september 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

ha ha ha... sååååååådan Dorthe!!!

Jamen det er jo egentlig skrækkeligt når man ser den lange liste

(...havde også lige glemt, at jeg idag har købt termovanter og strikvanter.)

Og så mangler jeg lige nogle støvler også...suuuuk!!!!

Anmeld

2. september 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Jamen det er jo egentlig skrækkeligt når man ser den lange liste

(...havde også lige glemt, at jeg idag har købt termovanter og strikvanter.)

Og så mangler jeg lige nogle støvler også...suuuuk!!!!

Man ved det er galt, når pædagogerne dagligt begynder at kommentere det nye tøj. HAHAHAHA...

Uh glæder mig til dine updates med Runaskatten i alt det nye tøj. Husker du dig selv også... for herhjemme er jeg GLEMT!

Anmeld

2. september 2011

Ryberg

Lasse har kun et stk. hummel tøj lige pt. og det var et jeg købte brugt... (var heldig og han kan ikke engang passe det endnu) ..

Nå, men jeg kan slet ikke være med.. men føler da jeg har gjort et lille godt kup

Jeg har købt en MeToo jakke til Lasse (vinter jakke), over nettet (brugt).. den var dog helt ny, så fik den til 130 kr med fragt Han er bare Gansta i den

Så har jeg købt en brugt flyverdragt.. 150.. og CupCake termosæt over guloggratis, dog var det sprit nyt til 125 kr..

så lasse er blevet klædt på til vinter for omkring 400 kr

Det lykkedes mig ikke at finde en fed hummel flyverdragt til okey penge....

Smider da lige et billede af jakken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2011

Malene84

KittyGirl skriver:

Lasse har kun et stk. hummel tøj lige pt. og det var et jeg købte brugt... (var heldig og han kan ikke engang passe det endnu) ..

Nå, men jeg kan slet ikke være med.. men føler da jeg har gjort et lille godt kup

Jeg har købt en MeToo jakke til Lasse (vinter jakke), over nettet (brugt).. den var dog helt ny, så fik den til 130 kr med fragt Han er bare Gansta i den

Så har jeg købt en brugt flyverdragt.. 150.. og CupCake termosæt over guloggratis, dog var det sprit nyt til 125 kr..

så lasse er blevet klædt på til vinter for omkring 400 kr

Det lykkedes mig ikke at finde en fed hummel flyverdragt til okey penge....

Smider da lige et billede af jakken

Den er meeeeega fed den jakke!!! Åh husk at det ikke er prisen det kommer an på, men følelsen af at have købt noget lækkert

Anmeld

2. september 2011

Ryberg

Malene84 skriver:

Den er meeeeega fed den jakke!!! Åh husk at det ikke er prisen det kommer an på, men følelsen af at have købt noget lækkert

åh ja.. men Hummel tøj er bare så fedt!!

Jeg ville SÅ gerne have bare et sæt Hummel til Lasse, du ved et slags fritidssæt .... men det er bare så dyrt synes jeg

Men jeg synes jeg gør mange gode handler... mange brugte... hvor tingene er nye

og tak  den er også vildt lækker

Anmeld

2. september 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Man ved det er galt, når pædagogerne dagligt begynder at kommentere det nye tøj. HAHAHAHA...

Uh glæder mig til dine updates med Runaskatten i alt det nye tøj. Husker du dig selv også... for herhjemme er jeg GLEMT!

Mig.....??..!...???? Jeg er det usynlige serviceorgan herhjemme  Jeg prioriterer min datter og ligner selv lort i karry

Uh ja skal nok flashe datter i lækkert outfit  

Er i syv sind med støvler dog....hvad skal dine drenge have, eller er det termostøvlerne? Jeg overvejer mærket SuperFit fordi de er smalle og vejer ingenting og anbefales af eksperter indenfor det område.

P.s. havde også glemt en Molo kjole...nu må jeg faneme stoppe!!!!!!!

Og ja, det blir også kommenteret i Runas vugger

Anmeld

2. september 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Mig.....??..!...???? Jeg er det usynlige serviceorgan herhjemme  Jeg prioriterer min datter og ligner selv lort i karry

Uh ja skal nok flashe datter i lækkert outfit  

Er i syv sind med støvler dog....hvad skal dine drenge have, eller er det termostøvlerne? Jeg overvejer mærket SuperFit fordi de er smalle og vejer ingenting og anbefales af eksperter indenfor det område.

P.s. havde også glemt en Molo kjole...nu må jeg faneme stoppe!!!!!!!

Og ja, det blir også kommenteret i Runas vugger

Faktisk er termo støvler lidt et sats... jeg nægter at give 500-700 kr(eller mere) for en støvler der holder dem varme men ikke tørre.... goggerne nede på mit arbejde bander de dyre støvler langt væk. Enten går velcroen efter nogle få uger, eller også er de vandafvisende men ikke vandtætte eller omvendt osv osv osv.... såååå jeg tænker, at jeg prøver at gå så langt så muligt i en termo... de er i hvertfald både vandtætte og vandafvisende, og har købt dem ekstra store (uden at de er meget for store) så der er plads til ekstra strømper...  pyyh lang forklaringen... håber du stadig læser med...

iøvrigt har jeg ikke selv fået nyt tøj i flere måneder... det må sgu være min tur snart

Anmeld

2. september 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Faktisk er termo støvler lidt et sats... jeg nægter at give 500-700 kr(eller mere) for en støvler der holder dem varme men ikke tørre.... goggerne nede på mit arbejde bander de dyre støvler langt væk. Enten går velcroen efter nogle få uger, eller også er de vandafvisende men ikke vandtætte eller omvendt osv osv osv.... såååå jeg tænker, at jeg prøver at gå så langt så muligt i en termo... de er i hvertfald både vandtætte og vandafvisende, og har købt dem ekstra store (uden at de er meget for store) så der er plads til ekstra strømper...  pyyh lang forklaringen... håber du stadig læser med...

iøvrigt har jeg ikke selv fået nyt tøj i flere måneder... det må sgu være min tur snart

Hmmm ja jeg er jo gammel udflytterpædagog og sværger selv til Trigger (gummistøvler med for) og Kamik støvler (ligesom Sorel). Men til små børn blir jeg i tvivl og ift min egen dur de bare ikke for hun går ikke selv endnu...tror dog det sker inden alt for længe  De kan godt være ret klodsede at gå med og kræver derfor en stærk motorik, som Runa ikke besidder lige nu.

Derfor har jeg læst om Superfit støvlerne som et rigtig godt køb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.