Vis mig dit nyeste køb til din tumling!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Koen.

Her er mit seneste køb til troldepigen og jeg eeeelsker denTicket to Heaven flyverdragt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Maise

Isabeau skriver:

Ja, jeg har selv fundet lidt der, også andre steder med brugte ting eller genbrugsbutikkerne

Jamen, det er nok bare mig, men er kvaliteten ikke den samme som tøjet fra H&M fx.? Er det ikke bare for at vise at man har råd eller...? Håber ingen blir stødt? Det er bare fordi jeg ikke forstår hvorfor alt skal være mærketøj nu? Det skal hedde et eller andet..?

Har lagt mærke til det i dagplejen og børnehaven - det lægger sgu en slags pres på mig og min pengepung. Børn er jo gode til at sortere, hvis nogle ikke har det "rigtige" tøj på.

Min søster havde håbet at hendes datter kunne vente med at få en mobil tlf. - hun er 8 år, men ALLE de andre i klassen havde én  Så hun var meget udenfor, og min søster måtte "give sig" til sidst, så min niecen nærmest kunne komme ind i "varmen" igen

Meget af min datters tøj er også Hogm, føtex, bilka osv. Jeg er bare tosset med enkelte mærkers faver, mønstre, print osv. men elsker småfolk, holly´s, Norlie ( super lækker kvalitet), danefæ, ej sikke lej, hummel, Ida T, okker gokker ( super lækker kvalitet, noa noa  ( super lækker kvalitet) bisgaard og ecco. 

Når det kommer til sko og overtøj/vintertøj synes jeg at der er forskel. men jeg har købt sprit nyt vintertøj fra cupcake og minymo til 1/3 del af prisen (lageralg) som jeg kan se er lige godt samme pris som føtex. Og så kan jeg sælge det igen og købe mere tøj.

Men nej det er for mig ikke fordi det er mærkevarer. for jeg ser ligeså ofte noget fedt fra hogm og føtex, så det er hvad jeg kan lide og ikke prisen, har dog bare ikke altid råd til at følge det jeg kan lide.

Faktisk har jeg købt meget hjemmesyet tøj til hende her til vinter fra trendsales. Så mange fine detaljer og det er jo ikke et mærke.

men for nogen har det betydning med mærket. Jeg kan dog ikke lide hello kitty, alt for tutte nutte til mig. er i princippet også et brand/mærkevarer.

jeg synes også det er vildt at de skal have mobil så tidligt. men forstår din beslutning.

jeg dømmer dig ikke, for ja der er sikkert mange der går op i at det skal være mærketøj. men mange af os tror jeg bare er tossede med nogele mærker pga. deres udseende

maise

Anmeld

28. august 2011

dash..

Tanja. skriver:

Her er mit seneste køb til troldepigen og jeg eeeelsker denTicket to Heaven flyverdragt!

hvor er den bare fin

Anmeld

28. august 2011

Koen.

dash.. skriver:

hvor er den bare fin

ja det er en man ligger mærke til

Anmeld

28. august 2011

Lou87

Puhaa .. TAK MALENE!
Nu kan jeg fluks gå ind og bestille mindst li så meget bare af pige kollektionen uden og føle mig alene

Er også bare faldet for stort set det hele af den nye hummel kollektion  Elsker det stribede!

Anmeld

28. august 2011

dash..

Tanja. skriver:

ja det er en man ligger mærke til

det er det ihvertfald også er den rigtig tøsede

Anmeld

28. august 2011

K&S

Tina&Martin skriver:

Puha, det har vist ikke været heeeeelt billigt

Nyeste køb her er en fisk der kan sidde i bruseren og holde på alle legesagerne når Madeleine IKKE er i bad

Eeeej, sådan en har jeg ledt efter, men har ikke kunne finde en - hvor har du købt den?

Anmeld

28. august 2011

2babygirls

K&S skriver:

Eeeej, sådan en har jeg ledt efter, men har ikke kunne finde en - hvor har du købt den?

ønskebørn i city vest mener jeg det hedder.

http://www.sassybaby.com/sassy-bath-products

Sådan ser den ud, og findes også i grøn. gav ca 70kr

Anmeld

28. august 2011

K&S

Tina&Martin skriver:

ønskebørn i city vest mener jeg det hedder.

http://www.sassybaby.com/sassy-bath-products

Sådan ser den ud, og findes også i grøn. gav ca 70kr

Er det den på nederste linje nr. 2 fra venstre? Hvor stor er den?

Anmeld

28. august 2011

CiSo

An&Jo skriver:

dem havde jeg også til min dreng, og jeg synes de er SÅ fede at jeg overvejer at skaffe ham et par igen..

Ja, de er nemlig så lækre!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.