Malene84 skriver:
ÅÅåÅÅÅHHHH... jeg lærer det ALDRIG!!! Nok på en måde meget godt, at jeg fik tvillinger - så kan jeg bruge det som undskyldning for at shoppe lidt ekstra meget igennem 
Som mange af jer ved, har jeg en svaghed for HUMMEL s drengekollektion 
Men at jeg skulle ende med at købe hele deres efteråskollektion, var ikke meningen... + sko fra Adidas
Please sig at I enten er lige så slemme eller værre... I næste uge kommer de flyverdragter jeg har bestilt fra Hummel 
uuuhhhhhh vildt lækkert tøj!!!!

Før i tiden, da vi boede i DK, så kunne jeg også shop amok, men det er bare som om at de ikke har de helt samme fede ting her i Norge. Jeg har endnu ikke fundet nogen gode norske hjemmesider, og bestille på danske hjemmesider, så koster portoen jo en bondegård!! ind i mellem bestiller jeg og får det sendt til mine forældre, men det er jo også bare lidt bøvlet. Ellers er det når vi engang imellem kommer til DK der bliver shoppet!
Knus Siber, der får helt lyst til at shoppe nu, og det var jo ikke helt meningen søde malene
og min undskyldning er så at jeg har 3 tøser, og det jeg køber til den ældste ja det kan de to andre jo arve
så jeg giver gerne lidt mere for kvalitet!!!
Anmeld