Vis mig dit nyeste køb til din tumling!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

_-Kathrine-_

sko og sutsko til lille manden..

har os købt den blå hummel body og hummel cowboy overrallsne hehe

Nej, hvor er de Timberland bare MEGA seje Hvad gav du for dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

bullerbassen

Moster Lagkage skriver:

jeg har savlet over dine billeder i lang tid nu, det er et under tastaturet stadig fungere. det er den grønne t-shirt og sorte bukser med grøn der har gjort mig helt forelsket. jeg har søgt på hummels hjemmeside efter dem men kan ikke finde bukserne. ved du om de har et navn så jeg kan få dem opsnust. for sådan nogle må jeg have.??

Altså det var da ikke så godt - Håber du har drukket væske så du ikke udtørrer

Bukserne er mørke grønne - det er super fedt i farverne. Har lige kikket i sættet og der står desværre ikke navn i . Og har smidt mærkerne ud  men det er købt i intersport hvis det kan hjælpe dig

Anmeld

28. august 2011

bullerbassen

Moster Lagkage skriver:

jeg har savlet over dine billeder i lang tid nu, det er et under tastaturet stadig fungere. det er den grønne t-shirt og sorte bukser med grøn der har gjort mig helt forelsket. jeg har søgt på hummels hjemmeside efter dem men kan ikke finde bukserne. ved du om de har et navn så jeg kan få dem opsnust. for sådan nogle må jeg have.??

Fandt da lige bonnen i min pung  De hedder hugo pants

Anmeld

28. august 2011

Moster Lagkage

bullerbassen skriver:

Fandt da lige bonnen i min pung  De hedder hugo pants

super du er en darling, så bliver sønnike snart super smart.

Anmeld

28. august 2011

banditten2011

_-Kathrine-_ skriver:

Nej, hvor er de Timberland bare MEGA seje Hvad gav du for dem?

300kr eller 350kr og så følger der os en hue med

Anmeld

28. august 2011

_-Kathrine-_

300kr eller 350kr og så følger der os en hue med

Mange Tak

De er da bare super seje.. Dem må jeg ha fat i :-) Et eller andet sted fra :-)

Anmeld

28. august 2011

banditten2011

_-Kathrine-_ skriver:

Mange Tak

De er da bare super seje.. Dem må jeg ha fat i :-) Et eller andet sted fra :-)

jaah det syntes jeg os.. glæder mig bar til han kommer ud så han kan få dem på hehe

Anmeld

28. august 2011

_-Kathrine-_

banditten2011 skriver:

jaah det syntes jeg os.. glæder mig bar til han kommer ud så han kan få dem på hehe

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

29. august 2011

Siber

Malene84 skriver:

ÅÅåÅÅÅHHHH... jeg lærer det ALDRIG!!! Nok på en måde meget godt, at jeg fik tvillinger - så kan jeg bruge det som undskyldning for at shoppe lidt ekstra meget igennem

Som mange af jer ved, har jeg en svaghed for HUMMEL s drengekollektion

Men at jeg skulle ende med at købe hele deres efteråskollektion, var ikke meningen... + sko fra Adidas

Please sig at I enten er lige så slemme eller værre... I næste uge kommer de flyverdragter jeg har bestilt fra Hummel

uuuhhhhhh vildt lækkert tøj!!!!

Før i tiden, da vi boede i DK, så kunne jeg også shop amok, men det er bare som om at de ikke har de helt samme fede ting her i Norge. Jeg har endnu ikke fundet nogen gode norske hjemmesider, og bestille på danske hjemmesider, så koster portoen jo en bondegård!!  ind i mellem bestiller jeg og får det sendt til mine forældre, men det er jo også bare lidt bøvlet. Ellers er det når vi engang imellem kommer til DK der bliver shoppet!

Knus Siber, der får helt lyst til at shoppe nu, og det var jo ikke helt meningen søde malene  og min undskyldning er så at jeg har 3 tøser, og det jeg køber til den ældste ja det kan de to andre jo arve  så jeg giver gerne lidt mere for kvalitet!!!

Anmeld

29. august 2011

Stinahauptnielsen

Puha .

Dejligt at se det ikke kun er mig som er vilde med Hummel til drengene..

Hvergang de får nyt hjem så er jeg nede i butikerne ,.

Det er simpelthen så godt deres tøj. men handler os meget i HM.

Jeg har en dreng på 15 mdr d. 01.09 og har termin d. 02.09 og får en dreng til. Og jeg har det lidt sådan skal den ene have disse hummel bukser skal lille ny også. det er min mand så småt ved at forstå

Har lige købt 2 par bukser til hver 2 par body til hver og hagesmæk til den store. måtte slippe 1300 kr. Puha. (tænk hvor meget tøj man kan få i HM for 1300 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.