Vis mig dit nyeste køb til din tumling!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.327 visninger
150 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Malene84

ÅÅåÅÅÅHHHH... jeg lærer det ALDRIG!!! Nok på en måde meget godt, at jeg fik tvillinger - så kan jeg bruge det som undskyldning for at shoppe lidt ekstra meget igennem

Som mange af jer ved, har jeg en svaghed for HUMMEL s drengekollektion

Men at jeg skulle ende med at købe hele deres efteråskollektion, var ikke meningen... + sko fra Adidas

Please sig at I enten er lige så slemme eller værre... I næste uge kommer de flyverdragter jeg har bestilt fra Hummel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Nettemor

Årh hvor er det bare fedt! havde jeg haft pengene til det havde jeg nok gjort det samme

Anmeld

27. august 2011

Karina84

Åhr hvor er jeg misundelig  Er også helt tosset med det tøj de laver til drenge og jeg har siddet og savlet over det nye tøj fra dem, især de der smæk bukser i denim, og og og!!

Desværre sætter økonomien en grænse her... så det er lidt op til manden hvad der skal købes, ellers kunne jeg jo gå amok i tøj til lillemanden

Anmeld

27. august 2011

2babygirls

Malene84 skriver:

ÅÅåÅÅÅHHHH... jeg lærer det ALDRIG!!! Nok på en måde meget godt, at jeg fik tvillinger - så kan jeg bruge det som undskyldning for at shoppe lidt ekstra meget igennem

Som mange af jer ved, har jeg en svaghed for HUMMEL s drengekollektion

Men at jeg skulle ende med at købe hele deres efteråskollektion, var ikke meningen... + sko fra Adidas

Please sig at I enten er lige så slemme eller værre... I næste uge kommer de flyverdragter jeg har bestilt fra Hummel

Puha, det har vist ikke været heeeeelt billigt

Nyeste køb her er en fisk der kan sidde i bruseren og holde på alle legesagerne når Madeleine IKKE er i bad

Anmeld

27. august 2011

Malene84

Karina84 skriver:

Åhr hvor er jeg misundelig  Er også helt tosset med det tøj de laver til drenge og jeg har siddet og savlet over det nye tøj fra dem, især de der smæk bukser i denim, og og og!!

Desværre sætter økonomien en grænse her... så det er lidt op til manden hvad der skal købes, ellers kunne jeg jo gå amok i tøj til lillemanden

Prææææcis... dem måtte jeg også bare eje! Børnepengene der kommer d. 20 okt. lander også ret sikkert på min konto

Anmeld

27. august 2011

Malene84

nettemor skriver:

Årh hvor er det bare fedt! havde jeg haft pengene til det havde jeg nok gjort det samme

Jaaaa... jeg elsker det også bare! Pyyyhh gid jeg var så fornuftig som dig, ender med jeg har brugt børnepengene før de lander på kontoen

Anmeld

27. august 2011

Malene84

Tina&Martin skriver:

Puha, det har vist ikke været heeeeelt billigt

Nyeste køb her er en fisk der kan sidde i bruseren og holde på alle legesagerne når Madeleine IKKE er i bad

FORNUGTIGT OG SMART!!!!!

Anmeld

27. august 2011

henh01

Køber du det på nettet?

Mit nyeste køb til ungerne er også en hummel flyverdragt til den lille og et miniature skisæt til den store.

Anmeld

27. august 2011

december-babyen

Eeej hvor fedt tøj

Det nyeste køb herhjemme er den nyeste vinterjakke fra Hummel i multifarver...det var sakssusme også dyr  Og alle synes jeg er bims men drengen elsker den og vi måtte bare eje den

Men hvad pokker sker der lige for Hummel??? Forrige år havde knægten også en Hummel jakke, den nyeste model på daværende tidspunkt men den kostede kun 500 kr.

I år koster den nyeste model 900 kr!!!  Ja jeg fatter det skisme kke hvorfor prisen næsten er fordoblet på kun 2 år.

Anmeld

27. august 2011

DK

Vi købte denne vinterjakke til Richard i går.

Der var match'ene handsker, desværre bare først fra str. 3 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.