Vis mig dit nyeste køb til din tumling!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Malene84

henh01 skriver:

Køber du det på nettet?

Mit nyeste køb til ungerne er også en hummel flyverdragt til den lille og et miniature skisæt til den store.

Nej jeg handler hos min tøj pusher, hahahaha - hun skaffer alt det tøj vi kunder gerne vil have.

YEAH.... hvad farver har du bestilt dragten i? Jeg har selvf. bestilt i både grøn og blå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

bullerbassen

Pu ha Malene troede jeg var slet til at købe tøj men tror du overgår mig

Her er hvad jeg endte med i torsdags - lidt hummel & kondi sko fra adidas. Samt en ny molo trøje med brandbiler

Er vild med de brune overall , dem har jeg også stået med i hånden - men Silas er bare ikke god til overalls

P.s skriv lige når dine vokser ud af tøjet ( så køber jeg det hele )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2011

Maja_4000

Hvorfor har du ikke piger ?!

Anmeld

27. august 2011

henh01

Malene84 skriver:

Nej jeg handler hos min tøj pusher, hahahaha - hun skaffer alt det tøj vi kunder gerne vil have.

YEAH.... hvad farver har du bestilt dragten i? Jeg har selvf. bestilt i både grøn og blå

i blå. Købte den på nettet og der var det den eneste farve. Tilgengæld fik jeg en god pris Tror måske det er sidste års kollektion..

Anmeld

27. august 2011

twinboys

Malene84 skriver:

ÅÅåÅÅÅHHHH... jeg lærer det ALDRIG!!! Nok på en måde meget godt, at jeg fik tvillinger - så kan jeg bruge det som undskyldning for at shoppe lidt ekstra meget igennem

Som mange af jer ved, har jeg en svaghed for HUMMEL s drengekollektion

Men at jeg skulle ende med at købe hele deres efteråskollektion, var ikke meningen... + sko fra Adidas

Please sig at I enten er lige så slemme eller værre... I næste uge kommer de flyverdragter jeg har bestilt fra Hummel

Du lyder som mig, og jeg kan jo også bruge den med tvillingerne... men tøj koster penge og jeg elsker Hummel, Molo og de andre dejlige mærker...

Det sidste jeg har købt er 2 sæt skibukser, 2 skijakker og 4 huer alt sammen fra Molos nye kollegtion + 8 bluser fra Hummel...

Så Malene du er ikke alene...

Majbritt

Anmeld

27. august 2011

Malene84

bullerbassen skriver:

Pu ha Malene troede jeg var slet til at købe tøj men tror du overgår mig

Her er hvad jeg endte med i torsdags - lidt hummel & kondi sko fra adidas. Samt en ny molo trøje med brandbiler

Er vild med de brune overall , dem har jeg også stået med i hånden - men Silas er bare ikke god til overalls

P.s skriv lige når dine vokser ud af tøjet ( så køber jeg det hele )

jeg eeeelsker din stil  HAHAH

Anmeld

27. august 2011

Malene84

Maja_4000 skriver:

Hvorfor har du ikke piger ?!

sorry søde... det er mit næste projekt

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Malene84 skriver:

jeg eeeelsker din stil  HAHAH

ILM

Anmeld

27. august 2011

Malene84

henh01 skriver:

i blå. Købte den på nettet og der var det den eneste farve. Tilgengæld fik jeg en god pris Tror måske det er sidste års kollektion..

uuuhhh kast en adresse

Anmeld

27. august 2011

Malene84

twinboys skriver:

Du lyder som mig, og jeg kan jo også bruge den med tvillingerne... men tøj koster penge og jeg elsker Hummel, Molo og de andre dejlige mærker...

Det sidste jeg har købt er 2 sæt skibukser, 2 skijakker og 4 huer alt sammen fra Molos nye kollegtion + 8 bluser fra Hummel...

Så Malene du er ikke alene...

Majbritt

U

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.