Vis mig dit nyeste køb til din tumling!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Malene84

dash.. skriver:

Uh..

Jeg har også en svaghed for hummel - så vi har stort set ikke andet end hummel..

købte det lige da det kom ud, så det har været i brug og noget af tøjet lå i vaskemaskinen - men, jeg gik også helt amok. købte bla. to par smækbukser i demin og nogle andre bukser og bluser. sokker og savlesmække - men, de er til vask

også kommer der nogen hummel GUMMI STØVLER imorgen regner jeg med som passer til hans nye regntøj

HAHAHHA... vi burde starte en Hummel-familie  Yes, yes... jeg får også gummistøvler i grønne og i blå til drengene i næste uge - såååå fede. Plus jeg har bestilt sorte termostøvler til dem fra Hummel  Ender sgu nok med at jeg bliver død træt af at se på det sammen mønster hele vinteren - ahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Isabeau

Malene84 skriver:

ÅÅåÅÅÅHHHH... jeg lærer det ALDRIG!!! Nok på en måde meget godt, at jeg fik tvillinger - så kan jeg bruge det som undskyldning for at shoppe lidt ekstra meget igennem

Som mange af jer ved, har jeg en svaghed for HUMMEL s drengekollektion

Men at jeg skulle ende med at købe hele deres efteråskollektion, var ikke meningen... + sko fra Adidas

Please sig at I enten er lige så slemme eller værre... I næste uge kommer de flyverdragter jeg har bestilt fra Hummel

Må jeg spørge - oz selvom jeg syns´ HUMMEL er SÅ fedt! Men hvorfor mærketøj??

Jeg køber selv "kun" tøj i Føtex, Tøj&Sko og H&M, for har simpelthen ikke råd til andet. Det mærketøj, Stella har, er gaver og noget, hun har arvet eller jeg har købt brugt.

Anmeld

28. august 2011

Maise

Isabeau skriver:

Jeg køber selv "kun" tøj i Føtex, Tøj&Sko og H&M, for har simpelthen ikke råd til andet. Det mærketøj, Stella har, er gaver og noget, hun har arvet eller jeg har købt brugt.

man kan være heldig at få mange fede mærker en smule brugt på trendsales. sådan har jeg købt MANGE ting, ellers har jeg heller ikke råd.

Anmeld

28. august 2011

Malene84

Isabeau skriver:

Jeg har også H&M, kvickly, osv. jeg køber alt det jeg synes er FEDT. Det er tilfældigt, at Hummel lige har ramt min smag FULDSTÆNDIG! Næste år kan det være noget andet! Hummel ligger endda i den billige ende af mærketøj. Jeg kan ikke følge med på fx. Molo - småfolk osv - jeg giver  MAX 250 kr for et par bukser og dette sker kun hver 3. måned (børnepenge)!

Anmeld

28. august 2011

Isabeau

Malene84 skriver:

Jeg har også H&M, kvickly, osv. jeg køber alt det jeg synes er FEDT. Det er tilfældigt, at Hummel lige har ramt min smag FULDSTÆNDIG! Næste år kan det være noget andet! Hummel ligger endda i den billige ende af mærketøj. Jeg kan ikke følge med på fx. Molo - småfolk osv - jeg giver  MAX 250 kr for et par bukser og dette sker kun hver 3. måned (børnepenge)!

Men er det også fordi det er en bedre kvalitet? Holder det længere? overvejer jo at købe netop sådanne mærker - man kan jo spare op Men hvis kvaliteten er det samme...?

Anmeld

28. august 2011

Isabeau

Maise skriver:

man kan være heldig at få mange fede mærker en smule brugt på trendsales. sådan har jeg købt MANGE ting, ellers har jeg heller ikke råd.

Ja, jeg har selv fundet lidt der, også andre steder med brugte ting eller genbrugsbutikkerne

Jamen, det er nok bare mig, men er kvaliteten ikke den samme som tøjet fra H&M fx.? Er det ikke bare for at vise at man har råd eller...? Håber ingen blir stødt? Det er bare fordi jeg ikke forstår hvorfor alt skal være mærketøj nu? Det skal hedde et eller andet..?

Har lagt mærke til det i dagplejen og børnehaven - det lægger sgu en slags pres på mig og min pengepung. Børn er jo gode til at sortere, hvis nogle ikke har det "rigtige" tøj på.

Min søster havde håbet at hendes datter kunne vente med at få en mobil tlf. - hun er 8 år, men ALLE de andre i klassen havde én  Så hun var meget udenfor, og min søster måtte "give sig" til sidst, så min niecen nærmest kunne komme ind i "varmen" igen

Anmeld

28. august 2011

An&Jo

CiSo skriver:

Jeg har købt disse, til min lillemand! Og jeg syntes de er så fede og super gode til nu, hvor han snart skal starte i vuggestue. 

og så er vi på udkig efter vinterstøvler. 

dem havde jeg også til min dreng, og jeg synes de er SÅ fede at jeg overvejer at skaffe ham et par igen..

Anmeld

28. august 2011

dash..

Malene84 skriver:

HAHAHHA... vi burde starte en Hummel-familie  Yes, yes... jeg får også gummistøvler i grønne og i blå til drengene i næste uge - såååå fede. Plus jeg har bestilt sorte termostøvler til dem fra Hummel  Ender sgu nok med at jeg bliver død træt af at se på det sammen mønster hele vinteren - ahaha

Ja bestemt

Haha- hvor genialt

- termostøvler??? LIINK tak..

Anmeld

28. august 2011

An&Jo

Isabeau skriver:

Ja, jeg har selv fundet lidt der, også andre steder med brugte ting eller genbrugsbutikkerne

Jamen, det er nok bare mig, men er kvaliteten ikke den samme som tøjet fra H&M fx.? Er det ikke bare for at vise at man har råd eller...? Håber ingen blir stødt? Det er bare fordi jeg ikke forstår hvorfor alt skal være mærketøj nu? Det skal hedde et eller andet..?

Har lagt mærke til det i dagplejen og børnehaven - det lægger sgu en slags pres på mig og min pengepung. Børn er jo gode til at sortere, hvis nogle ikke har det "rigtige" tøj på.

Min søster havde håbet at hendes datter kunne vente med at få en mobil tlf. - hun er 8 år, men ALLE de andre i klassen havde én  Så hun var meget udenfor, og min søster måtte "give sig" til sidst, så min niecen nærmest kunne komme ind i "varmen" igen

altså jeg har en rigtig god blanding af det hele og denne gang har jeg faktisk være tvunget ud i at købe mest fra bilka osv..

MEN vil sige at JEG synes de lidt dyrere mærker bare holder meget bedre i pasform, farver og slidtage..

men det erb are min mening og ved der sidder andre og siger at det hele holder lige godt, men det synes jeg virkelig ikke.. de bodyer jeg købte i føtex for ikke så lang tid siden (de havde nogen i stærke farver) de er allerede blevet grimme i farven, og skæve i stoffet, og så fortryder jeg lidt at jeg ikke lagde pengene til side og sparede op så han kunne få det lidt dyrere igen..

Anmeld

28. august 2011

misslea

Malene84 skriver:

ÅÅåÅÅÅHHHH... jeg lærer det ALDRIG!!! Nok på en måde meget godt, at jeg fik tvillinger - så kan jeg bruge det som undskyldning for at shoppe lidt ekstra meget igennem

Som mange af jer ved, har jeg en svaghed for HUMMEL s drengekollektion

Men at jeg skulle ende med at købe hele deres efteråskollektion, var ikke meningen... + sko fra Adidas

Please sig at I enten er lige så slemme eller værre... I næste uge kommer de flyverdragter jeg har bestilt fra Hummel

Neeeej smukke.... sikke nogle LÆKRE ting!!! Dine drenge blir forkælet som altid!!!

MEN MEN MEN.... du er IKKE alene!!!

Mine seneste købt (indenfor den sidste uge) er:

Mini A ture efterårsjakke

Vere de terre flyverdragt i lilla med pelskant på hætten (ALT for lækker....) men ups... 1300 kr!!

Katvig Voksi pose i lilla/hvid til 2000 kr!!!

FUCK FUCK FUUUUUCK.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.