Vis mig dit nyeste køb til din tumling!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

felicity

Didriksons flyverdragt lilla med pelsher er mit nyeste køb til sessen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

LauraLW

Åh hjæææælp... har lige brugt 1100 kr på Ej Sikke Lej lagersalg.... Men man skal jo tænke på hvor meget man har sparet!

Anmeld

30. september 2011

LauraLW

LauraLW skriver:

Åh hjæææælp... har lige brugt 1100 kr på Ej Sikke Lej lagersalg.... Men man skal jo tænke på hvor meget man har sparet!

Nu med billede.

Fik en softshell dragt, en fleecejakke, sengetøj, frotte heldragt, frotte bukser, bomulds heldragt, body, fløjelsbukser og to ugle hagesmække som ikke er med på billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

Loa

Malene84 skriver:

Hedder Vanilla Luna (Facebook http://www.facebook.com/#!/groups/138200859531815/

Skønneste lille butik, som har ALT jeg skal bruge

Hej Malene,

Jeg bliver lige nød til at spørge dig. Den butik der, er det kun en fysisk butik, eller også internet butik?

Og er den billigere end andre steder man køber Hummel?

Ville gerne finde det billigste sted

Anmeld

14. oktober 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Nu med billede.

Fik en softshell dragt, en fleecejakke, sengetøj, frotte heldragt, frotte bukser, bomulds heldragt, body, fløjelsbukser og to ugle hagesmække som ikke er med på billedet.

Husk lige at vi gerne arver DET HELE Hvilken str. Er I i nu? Ìg sig endelig til hvis du har noget i 86 eller 92

Anmeld

14. oktober 2011

Lou87

Malene84 skriver:

ÅÅåÅÅÅHHHH... jeg lærer det ALDRIG!!! Nok på en måde meget godt, at jeg fik tvillinger - så kan jeg bruge det som undskyldning for at shoppe lidt ekstra meget igennem

Som mange af jer ved, har jeg en svaghed for HUMMEL s drengekollektion

Men at jeg skulle ende med at købe hele deres efteråskollektion, var ikke meningen... + sko fra Adidas

Please sig at I enten er lige så slemme eller værre... I næste uge kommer de flyverdragter jeg har bestilt fra Hummel

Forstår dig SÅ godt, er selv vild med hummel
Og har li hentet første del hos min "pusher" (hun har næsten kun drengetøj, så får bestilt hjem)... og det var da li 1500
Men ville gerne ha en af joggingdragterne også og den anden body med print... Såå ja.. ender sikkert med hele kollektionen Dog ikke flyverdragten - der var jeg for nærrig Men der har hun også fået en næsten helt ny flot molo.

Har også li købt disse fine Ecco støvler.. med sølv og lilla syninger (læs: ellllsker lilla)
Li et billede af dem, da jeg ikk rigtig har noget af alt det hummel.. Jakken har hun jo blandet andet på, men der ligger jo også masser på nettet af det

Ecco støvle:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

Laulund87

Lou87 skriver:

Forstår dig SÅ godt, er selv vild med hummel
Og har li hentet første del hos min "pusher" (hun har næsten kun drengetøj, så får bestilt hjem)... og det var da li 1500
Men ville gerne ha en af joggingdragterne også og den anden body med print... Såå ja.. ender sikkert med hele kollektionen Dog ikke flyverdragten - der var jeg for nærrig Men der har hun også fået en næsten helt ny flot molo.

Har også li købt disse fine Ecco støvler.. med sølv og lilla syninger (læs: ellllsker lilla)
Li et billede af dem, da jeg ikk rigtig har noget af alt det hummel.. Jakken har hun jo blandet andet på, men der ligger jo også masser på nettet af det

Ecco støvle:

Præcis magen til dem vi har købt

Nøøøj de er lækre! De står klar og jeg er tit lige henne og røre ved dem haha

Anmeld

14. oktober 2011

Lisbeth1985

LauraLW skriver:

Nu med billede.

Det er da et rigtig røverkøb

Anmeld

14. oktober 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Husk lige at vi gerne arver DET HELE Hvilken str. Er I i nu? Ìg sig endelig til hvis du har noget i 86 eller 92

Det er nemlig lige præcis det hun bruger nu - 86 og 92 :-)

Anmeld

14. oktober 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Det er nemlig lige præcis det hun bruger nu - 86 og 92 :-)

Øv altså haha Men Runa er først så småt på vej i 86 nu så husk os alligevel når Wilma vokser ud af hendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.