Emilie2010 skriver:
hejsa
ja kan godt forstå dit indlæg, men jeg kan ikke se hvorfor hun nu som 10 mdr når hu starter, skal læres at sove udenfor. når hun sover ligeså godt inde. bare børn kommer ud hver dag, sys jeg er fint 
Nicoline er 15 mdr nu.
Startede i dagpleje da hun var 10 mdr (mener jeg) hun har aldrig sovet udenfor, da vi boede i lejlighed på 2 .sal, men ovre i dagplejen sover hun ude for, tror faktisk ikke engang hun kunne få lov og sove inde i en tremmeseng da dagpleje moderen jo går og larmer og rydder op når de sover, hvilket er fuld forståeligt!
Selvom du ikke kan få hende til og sove i barnevognen kan det være dagplejmoderen kan? Vi kan heller ikke få Nicoline til og putte i barnevognen, men ovre i dagplejen er det intet problem 

Her skal Nicoline helst afleveres inden kl 8 og hentes efter kl 14, og det vænner man sig til. - de har jo en rytme og med 4-5 børn er den nød til og være ens.
Så selvom du har fri kl 13, så tag evt hjem, gjort rent, vask tøj, forberede aftensmad el lign. så når du henter hende kan du bruge tiden 1000% på hende, det er sådan jeg gør 
Håber det kommer til og fungere for dig, men det er svært og gi slip, og jeg kan sige dig at mig og min dagplejemor gør ikke tingene ens overhovedet, men min datter er overlykkelig for hende - og det er vigtigtst 

Anmeld