dagpleje spørgsmål :) kig gerne med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

tweety2060

vil da lige tilføje at jeg havde det SÅ skidt med at skulle afl min pige til en anden i SÅ mange timer. Det var en omvæltning at skulle være væk fra min datter, mon hun dp kunne tyde hendes tegn m m.
Og min tvivl blev gjort til skamme
Men gik ind med åben sind og klar over at 'vores hverdag' ikke ville være den samme hos dp.
ja jeg skulle afgive kontrollen. . . Min datters behov og mine! Er langsomt blevet kørt ind. I starten sov hun kl 9, hvor de normalt havde aktiviteter, men dp vurderede at hun skulle være tryg inden de store aktiviteter mm.
Og er der en dag hvor hun kun sover 1 om middagen bliver hun jo ikke tvunget til at sove videre.
SÅ tag en god snak m dp om hvordan hun tænker og hvad du tænker, det kan gøres, og vær lydhør for hendes hverdag og så nå til en fælles løsning der gavner din datter. Med tid, tryghed og samarbejde så skal det nok blive godt.
Jeg er SÅ glad for vores dp, hun er den bedste for min datter ud over os forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

K&S

bøgelund skriver:

ja, hun kommer i seng omkring kl 8.. nogle gange er det uden mad, andre gange skal hun ha en flaske midt på natten..

håber jeg det gør..  

Wow, det seneste Anton har sovet er til klokken 6.00 efter han ikke længere får mad om natten (og det har han ikke gjort længe) 

Anmeld

25. august 2011

bøgelund

K&S skriver:

Wow, det seneste Anton har sovet er til klokken 6.00 efter han ikke længere får mad om natten (og det har han ikke gjort længe) 

puha så var jeg godt nok blevet træt.. jeg er os enormt dårlig til at gå i seng i ordentlig tid.. vil gerne nå en masse, når hun er kommet i seng.. i nat, her natten til torsdag sov hun fra 20.00 til hold fast, 11.15... :O UDEN AT FÅ MAD.. hun er virkelig et B-menneske.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.