Emilie2010 skriver:
har dp mødrene "pause" ?
sover alle børnene på samme tid ? SKAL de sove kl fx.12
jeg har tænkt at hente emilie kl 13.15, så hun først skal sove middag/eftermiddags lur hjemme. tror i det er ok ?
det er bare så mange forskellige meninger om dp...
har Dp mødre forståelse for at børn altså ikke spiser det samme og samme mængde.
emilie er vand til at få morgemad, formiddag og middag
tak
fordi du kiggede med, håber du kan hjælpe
DP´moren vil forsøge at tilpasse alle børnenes rytme til den samme, for ellers kan hun jo ikke gå nogen steder eller lave aktiviteter med børnene i løbet af dagen.
I Antons DP spiser de frokost ca. klokken 11 og bliver lagt ud og sove mellem 11.30 og 12.30 - og så vågner de igen mellem 14 og 15 og får eftermiddagsfrugt/brød eller lignende.
Jeg bliver nødt til at spørge - er det "dit behov" at du vil kunne hente din datter klokken 13.15, fordi du har fri klokken 13.00? Jeg tror bestemt ikke DP´en vil være vild med tidspunktet.
Hvornår vil du aflevere hende om morgenen? I Antons DP er de ude af huset fra klokken 9-11 og der sover ingen af børnene.
Mht. mad så tror jeg, DP serverer det samme for alle børnene, selvfølgelig med hensyn til allergi m.m.
Spiser din datter ikke forskelligt? Der vil helt sikkert ikke være problemer med at din datter får vand i stedet for mælk, det er jo bare at sige det til DP´en
Jeg tror du skal huske på, at DP´en ikke vil gøre ALTING som du ville have gjort det, men det betyder jo ikke at hun ikke gør det godt - det lyder nemlig som om at du har rigtig mange fordomme - og du skriver mange gange "så holder jeg hende bare hjemme".
Hvis du reelt ikke har lyst til at få din datter i DP og har mulighed for at holde hende hjemme, så synes jeg du skal gøre det - for hvis du går ind i samarbejdet med den indstilling, tror jeg det vil blive svært.