Richard 7 mdr. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

AnneBJ

DK skriver:

Jo det gjorde han. Men det gør ALLE babyer i Horsens kommune. (eller måske endda alle babyer der er født på Horsens sygehus) Men er Boel prøven kun for hørelsen?

Altså her er hvad der tjekkes til Boelprøven... Men mere end det ved jeg ikke om den... 

Det lyder bare mærkeligt at hørescreening skulle udelukke den syens jeg?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

DK

AnneBJ skriver:

Altså her er hvad der tjekkes til Boelprøven... Men mere end det ved jeg ikke om den... 

Det lyder bare mærkeligt at hørescreening skulle udelukke den syens jeg?

Jamen man får kun boel prøve til sit første barn i dag...

Anmeld

23. august 2011

Molly8

Jeg blev aldrig klar over, at SP lavede Boel-prøven, men kunne senere læse i hans on-line journal, at den var gået fint

Kh Molly

Anmeld

23. august 2011

Molly8

DK skriver:

Ja han er for alvor en lille dreng nu. Kigger også af og til laangt efter de andre ammende i mødregruppen. Det var nu hyggeligt

Det ser ud til, at du er holdt op med at amme.

Jeg har netop taget beslutningen i dag, om at det er slut (Åh, min lille dreng bliver så stor og er snart ved at flytte hjemmefraaa  ) Han er ½ år og på fuld skemad. Han spiser kun 2 gange ved mig sovende om natten - og det handler vist mest om tryghed, så nu er det på tide.

Hvordan stoppede du?

Kh Molly

Anmeld

23. august 2011

AnneBJ

Molly8 skriver:

Jeg blev aldrig klar over, at SP lavede Boel-prøven, men kunne senere læse i hans on-line journal, at den var gået fint

Kh Molly

Her i kommunen skal de være 8 mdr., før den laves... mærkeligt!

Anmeld

23. august 2011

Molly8

AnneBJ skriver:

Ja, det er da mærkeligt.

Anmeld

23. august 2011

Marco2

DK skriver:

Jamen man får kun boel prøve til sit første barn i dag...

Her i Århus er de helt holdt op med at lave den, så fik den ikke til Emily og får den heller ikke til Smilla …

Tror den forsvinder stille og roligt.

Anmeld

23. august 2011

piadas

DK skriver:

Jo det gjorde han. Men det gør ALLE babyer i Horsens kommune. (eller måske endda alle babyer der er født på Horsens sygehus) Men er Boel prøven kun for hørelsen?

Det husker jeg det faktisk som, men jeg kan godt se, at med det skema, Anne har lagt ind, passer det jo ikke helt...

Anmeld

23. august 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Oliver og Zilan var også 8-9 mdr., da de fik den lavet.

Anmeld

24. august 2011

Mettemus

DK skriver:

Så blev Richard 7 mdr (på torsdag) og vi har idag været ved lægen til 5. mdr.s vaccine og undersøgelse.

Richard vejer 9.5 kg og er 75,5 cm lang og hovedomfang på 46 cm. Han er laaang. Aller øverst på kurven igen, og lidt tynd i det i forhold til længden, men intet bekymrende. Han ÆDER, så....

I får lige lidt billeder med som er fra den sidste uge. Der er både surmule og regntøj i klapvognen og ungerne der begge kan være i flexien og godt fyldt lift, og grød i hele kryderen!

Lille supermand! Jeg GLÆDER mig til at se ham live d. 6.! (og hans mor selvf.)

Med fare for at gentage mig selv: Ih de blir så STORE, vores unger (jf. billede med lilleputlift og Goliath Richard).

Dejligt med en update og godt at læse at han er ovre feberen fra vaccinen igen. Så er han vel tilbage i sit gamle gavtyvejeg igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.