Richard 7 mdr. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Marco2

DK skriver:

Han græææder og hulker og snøfter og græææder og tuder og hulker lidt mere, uafbrudt.  Jeg husker altså ikke at Kirstine i den grad var syg med "lyd" på da hun var lille...

Han er jo en mand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

DK

Marco2 skriver:

Han er jo en mand 

Naturligvis!! Hvorfor har jeg ikke selv tænkt på det? Altså seriøst... han har bævrende underlæbe og er bare en stor YNK! Jeg forstår ikke at han overhovedet kan græde i så lang tid uden at blive seriøst tør i halsen. Og så er det jo heller ikke værre, vel? Altså jeg fik lægen til at tjekke hans øre osv inden han fik sprøjten og han var i topform!

Det er ligesom Mikkel hvis han fejler noget "inden i". Han kan have savet hans fingre halvt af og så er det "ikke noget", men hvis han er forkølet, sååå...

Anmeld

23. august 2011

AnneBJ

DK skriver:

BTW, så kan Richard jo være så syg han vil, man får nemlig ikke tilbudt Boelprøve når man er 2. gangs mor. Så ved man åbenbart selv den slags ting intuitivt...??

Det er første gang han er syg, og det er bare så synd for ham. Men hold nu op han er en tudebaby! Han græææder og hulker og snøfter og græææder og tuder og hulker lidt mere, uafbrudt.  Jeg husker altså ikke at Kirstine i den grad var syg med "lyd" på da hun var lille...

Felix fik også høj, høj feber ved 3 mdrs., og jeg FRYGTER at han får det igen her til 5 mdr... 

Gør man ikke? Ej hvor skørt - men jeg håber da ikke han behøver være syg igen af den grund!!

Anmeld

23. august 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Åh nej, hvad var der kommet til ham? "Bare" almindelig dårligdom?

SP fortalte mig sidst, at hvis Felix er syg ved næste besøg, skal jeg aflyse, da hun skal lave Boelprøve, "og den klarer han ikke med snot på ørerne for så kan han ikke høre"

Syg? Felix? Min baby syg? Nej, det kommer aaaaaldrig til at ske... vel?!

Hvorfor skal Felix have lavet boel-prøven? Blev han ikke hørescreenet?

Anmeld

23. august 2011

piadas

DK skriver:

BTW, så kan Richard jo være så syg han vil, man får nemlig ikke tilbudt Boelprøve når man er 2. gangs mor. Så ved man åbenbart selv den slags ting intuitivt...??

Det er første gang han er syg, og det er bare så synd for ham. Men hold nu op han er en tudebaby! Han græææder og hulker og snøfter og græææder og tuder og hulker lidt mere, uafbrudt.  Jeg husker altså ikke at Kirstine i den grad var syg med "lyd" på da hun var lille...

Blev Richard hørescreenet? Eller er det kun i Viborg, de gør det? Det lyder da lidt underligt... De burde da tjekke alles hørelser, nu når det er noget, de gør. Så burde det vel ikke betyde noget, hvor man bor... Hmmm!

Anmeld

23. august 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hvorfor skal Felix have lavet boel-prøven? Blev han ikke hørescreenet?

Jo han gjorde... Og jeg aner jo ikke en meter om boelprøven, hun nævnte det bare, og lød til at lægge særlig vægt på hørelsen og jeg tænkte lidt "jamen, ørerne er jo testede, kan man så ikke regne med det?" men glemte som sædvanligt at spørge... 

Anmeld

23. august 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jo han gjorde... Og jeg aner jo ikke en meter om boelprøven, hun nævnte det bare, og lød til at lægge særlig vægt på hørelsen og jeg tænkte lidt "jamen, ørerne er jo testede, kan man så ikke regne med det?" men glemte som sædvanligt at spørge... 

Mærkeligt! Oliver og Zilan fik også lavet boel-prøven, men jeg fik at vide, at fordi Ida er blevet hørescreenet, så laver man ikke længere boel-prøven.

Nå, jeg er nu også ligeglad - jeg er sikker på, at Idas ører intet fejler, så mon ikke, hun overlever uden!

Anmeld

23. august 2011

DK

AnneBJ skriver:

Felix fik også høj, høj feber ved 3 mdrs., og jeg FRYGTER at han får det igen her til 5 mdr... 

Gør man ikke? Ej hvor skørt - men jeg håber da ikke han behøver være syg igen af den grund!!

Han er heldigvis blevet frisk igen her til aften. Det var faktisk værre her anden gang end første gang. Heldigvis havde vi panodil junior på hylden til den lille mand

Anmeld

23. august 2011

DK

piadas skriver:

Blev Richard hørescreenet? Eller er det kun i Viborg, de gør det? Det lyder da lidt underligt... De burde da tjekke alles hørelser, nu når det er noget, de gør. Så burde det vel ikke betyde noget, hvor man bor... Hmmm!

Jo det gjorde han. Men det gør ALLE babyer i Horsens kommune. (eller måske endda alle babyer der er født på Horsens sygehus) Men er Boel prøven kun for hørelsen?

Anmeld

23. august 2011

AnneBJ

DK skriver:

Han er heldigvis blevet frisk igen her til aften. Det var faktisk værre her anden gang end første gang. Heldigvis havde vi panodil junior på hylden til den lille mand

Åååhhh...! Nåh, jeg har heldigvis sørget for at der går 2 døgn før der noget som helst vi SKAL... så må vi tage det som det kommer jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.