Richard 7 mdr. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

DK

Åh skønne dreng! Han bliver bare så stor!!!  (ikke at han bliver mindre skøn af den grund altså...!)

Ja han gør. Men det kender du jo Anne. Måske knap så skøn da han med 39 i feber græd hele aftenen i går. Men efter junior panodil og nattesøvn er han da heldigvis glad igen og kommet sig efter vaccinen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

DK

Marco2 skriver:

Hvor er han skøn. Og sååå stor han bliver. Som han ligger der i liften med fløjlsbikser og livrem ligner han jo et barn og ikke en baby …

Og 75,5 cm - han vil da frem i verden 

Her er Smilsen også blevet 7 mdr. og vi er vel på 70 cm og 6600 g 

Hun er og bli'r en lille lort. Men min dejlige pige uanset størrelse 

AG

Er de ikke bare fede de bukser? Fra Zara. Faldt over en i Italien og raserede den. Smilsen er da ikke specielt lille? Altså Richard lå på den aller øverste streg i højdekurven, så når hun kun er 5 cm mindre så må hun da være perfekt?!

Anmeld

23. august 2011

DK

Rødhætte skriver:

Han er da bare lige til at spise..  Elsker speciel "madbillederne"

Ja han hjælper selv ret meget når han spiser nu, så det er kolde afvaskninger i køkkenvasken efter hvert måltid

Anmeld

23. august 2011

DK

PeruBaby skriver:

Så er babyen da vist flyttet ud og den lille dreng flyttet ind Dejligt at det går så godt

Ja han er for alvor en lille dreng nu. Kigger også af og til laangt efter de andre ammende i mødregruppen. Det var nu hyggeligt

Anmeld

23. august 2011

DK

Riksen skriver:

Hvordan kan det egentlig være, at han først nu har været til 5 mdrs. vaccine og undersøgelse?

Tak! Jaa jeg fatter heller ikke selv hvordan de kan være der. Men så rejser Richard sig ikke op, så det er fint. Richard har underlæben fremme fordi han er blevet tørret i hovedet efter mad. Det gider han bare ikke! Grunden til den sene vaccine var at vi kom sent igang da Richard var forkølet første gang ved 3.mdrs vaccinen og så ville min læge ikke. Derfor blev den lige udskudt lidt. Og så passede det med at der var gået to mdr dagen før vi skulle køre til Italien, så det gik ikke. Da vi så kom hjem fra ferie havde min læge ferie + efterflg kø for at komme til. Men min læge siger at det ikke betyder noget, så det håber jeg da

Anmeld

23. august 2011

CA

Hold da op hvor er han blevet stor! Og lækker! Vidt at han er vokset så vildt meget ud af liften! Der går ikke lang tid før vi køber skoletaske og tar "første skoledag" billeder af dem

Hvorfor har han hue på til grødspisning? For ikke at få grød i håret?

Anmeld

23. august 2011

Lilje82

Hvor er han da bare skøn altså

Ja det blir bare så store de små - Hi hi han ser ekstra stor ud i liften

Anmeld

23. august 2011

DK

Carina87 skriver:

Hold da op hvor er han blevet stor! Og lækker! Vidt at han er vokset så vildt meget ud af liften! Der går ikke lang tid før vi køber skoletaske og tar "første skoledag" billeder af dem

Hvorfor har han hue på til grødspisning? For ikke at få grød i håret?

Han havde hue på fordi... Han bliver så pisse sur når han skal have den på. Så var vi ude og lege og han blev sulten og vi ville lige hurtigt give ham lidt yoghurt og så ud og lege igen inden aftensmad. Så blev vi enige om at det var nemmest bare at lade ham beholde den på i de 5 min han skulle have yoghurt så vi ikke skulle bøvle med det hue-ræs igen. Men så var han mega sulten og fik både grød, brød og yoghurt og huen blev totalt grisset så han fik den alligevel af EFTER han havde spist Totalt dårlig plan, men så blev vi da så klogere...

Anmeld

23. august 2011

CA

DK skriver:

Han havde hue på fordi... Han bliver så pisse sur når han skal have den på. Så var vi ude og lege og han blev sulten og vi ville lige hurtigt give ham lidt yoghurt og så ud og lege igen inden aftensmad. Så blev vi enige om at det var nemmest bare at lade ham beholde den på i de 5 min han skulle have yoghurt så vi ikke skulle bøvle med det hue-ræs igen. Men så var han mega sulten og fik både grød, brød og yoghurt og huen blev totalt grisset så han fik den alligevel af EFTER han havde spist Totalt dårlig plan, men så blev vi da så klogere...

De forstår at ødelægge al smart tænkning og planlægning! 

Anmeld

23. august 2011

DK

Lilje82 skriver:

Hvor er han da bare skøn altså

Ja det blir bare så store de små - Hi hi han ser ekstra stor ud i liften

Ja vi har heller ikke brugt den længe. Men så faldt jeg over den ude bagved og blev lige nødt til at se om han stadig kunne være i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.