Richard 7 mdr. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

DK

Carina87 skriver:

De forstår at ødelægge al smart tænkning og planlægning! 

Ha ha ha, jaaa... Så kan dovne mor lære det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Riksen

DK skriver:

Tak! Jaa jeg fatter heller ikke selv hvordan de kan være der. Men så rejser Richard sig ikke op, så det er fint. Richard har underlæben fremme fordi han er blevet tørret i hovedet efter mad. Det gider han bare ikke! Grunden til den sene vaccine var at vi kom sent igang da Richard var forkølet første gang ved 3.mdrs vaccinen og så ville min læge ikke. Derfor blev den lige udskudt lidt. Og så passede det med at der var gået to mdr dagen før vi skulle køre til Italien, så det gik ikke. Da vi så kom hjem fra ferie havde min læge ferie + efterflg kø for at komme til. Men min læge siger at det ikke betyder noget, så det håber jeg da

Ok, det lyder jo logisk nok. Jeg undrede mig bare. Det vigtigste er vist også tiden i mellem vaccinerne.

Karla er også begyndt med underlæben og især at stikke tungen ud, men jeg tror, det er fordi hun er ved at få tænder, og så skal de undersøges - men det ser dælme sjovt ud

Anmeld

23. august 2011

Lilje82

DK skriver:

Ja vi har heller ikke brugt den længe. Men så faldt jeg over den ude bagved og blev lige nødt til at se om han stadig kunne være i den

Sjov idé Vores har jeg sendt med mine forældre hjem, på grund af plads mangel - Så kan ikke engang gøre kunsten efter

Anmeld

23. august 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ja han gør. Men det kender du jo Anne. Måske knap så skøn da han med 39 i feber græd hele aftenen i går. Men efter junior panodil og nattesøvn er han da heldigvis glad igen og kommet sig efter vaccinen.

Åh nej, hvad var der kommet til ham? "Bare" almindelig dårligdom?

SP fortalte mig sidst, at hvis Felix er syg ved næste besøg, skal jeg aflyse, da hun skal lave Boelprøve, "og den klarer han ikke med snot på ørerne for så kan han ikke høre"

Syg? Felix? Min baby syg? Nej, det kommer aaaaaldrig til at ske... vel?!

Anmeld

23. august 2011

Marco2

DK skriver:

Er de ikke bare fede de bukser? Fra Zara. Faldt over en i Italien og raserede den. Smilsen er da ikke specielt lille? Altså Richard lå på den aller øverste streg i højdekurven, så når hun kun er 5 cm mindre så må hun da være perfekt?!

Jo totalt fede pants!

Men jo hun er sgu klein. Hun vejer kun 6600 gram og er 7 mdr. så hun er en bette fis. Men hun er glad, frisk og aktiv pige, så jeg er ikke nervøs. Hendes storesøster er også meget tynd men har krudt i rumpetten dagen lang, så min unger er bare tynde.

Og Smilla spiser 4-5 måltider om dagen og lukker munden når hun ikke gider have mere. Maden bliver lavet på mme og der kommer en el fedtstof i så der er ikke noget vi kan gøre for at "fede" hende op udover det vi gør, men så længe det ikke er et problem og noget at være nervøs for er det jo ligemeget. Hun er som hun er  Og heldigvis en dejlig én af slagsen … men det synes vi jo nok alle om vores afkom.

Og sådan ser hun ud, så hun er jo ikke tynd at se på... og undskyld for at spamme din tråd med et par billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Jo totalt fede pants!

Men jo hun er sgu klein. Hun vejer kun 6600 gram og er 7 mdr. så hun er en bette fis. Men hun er glad, frisk og aktiv pige, så jeg er ikke nervøs. Hendes storesøster er også meget tynd men har krudt i rumpetten dagen lang, så min unger er bare tynde.

Og Smilla spiser 4-5 måltider om dagen og lukker munden når hun ikke gider have mere. Maden bliver lavet på mme og der kommer en el fedtstof i så der er ikke noget vi kan gøre for at "fede" hende op udover det vi gør, men så længe det ikke er et problem og noget at være nervøs for er det jo ligemeget. Hun er som hun er  Og heldigvis en dejlig én af slagsen … men det synes vi jo nok alle om vores afkom.

Og sådan ser hun ud, så hun er jo ikke tynd at se på... og undskyld for at spamme din tråd med et par billeder 

Hun er voldlækker!!

Jeg vejede altså kun 7 kg. da jeg blev et år, men har altid været i god trivsel og aktiv! Børn er heldigvis ikke ens!

Richard startede jo også lidt tungere ud end Smilla!

Anmeld

23. august 2011

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Åh nej, hvad var der kommet til ham? "Bare" almindelig dårligdom?

SP fortalte mig sidst, at hvis Felix er syg ved næste besøg, skal jeg aflyse, da hun skal lave Boelprøve, "og den klarer han ikke med snot på ørerne for så kan han ikke høre"

Syg? Felix? Min baby syg? Nej, det kommer aaaaaldrig til at ske... vel?!

Godt kloge... Det var vaccinen - prøv at læse indlægget ordentligt altså... 

Anmeld

23. august 2011

DK

AnneBJ skriver:

He he he, ja det er vaccinen. Han har så stadig 39 i feber her til morgen og hyyyler uanset hvad. Men han har fået lidt panodil igen og sover nu sødt (og længe forhåbenligt).

Anmeld

23. august 2011

DK

Marco2 skriver:

Jo totalt fede pants!

Arghh hun er nu super lækker! Også selv om hun er et lille nips. Og hun ser altså helt vildt dejlig ud og slet ikke tynd eller noget. Bare fin og dejlig Hun er så smuk altså!

Anmeld

23. august 2011

DK

AnneBJ skriver:

BTW, så kan Richard jo være så syg han vil, man får nemlig ikke tilbudt Boelprøve når man er 2. gangs mor. Så ved man åbenbart selv den slags ting intuitivt...??

Det er første gang han er syg, og det er bare så synd for ham. Men hold nu op han er en tudebaby! Han græææder og hulker og snøfter og græææder og tuder og hulker lidt mere, uafbrudt.  Jeg husker altså ikke at Kirstine i den grad var syg med "lyd" på da hun var lille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.